Galaxy J7 root gozukur mu?

Bu konuyu okuyanlar

basaknz

Öğrenci
Katılım
10 Haz 2016
Mesajlar
6
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
23
Arkadaslar ben gecenlerde bilmeden telefonuma root attim. Pismandim da. Telefonumdan rootu kaldirdim ama sonrasinda da garantinin bittigini ogrendim daha bi pisman oldum. benim buna root attigim stock rom atsamda cikar mi bir yerlerden kayitlardan falan (log)? Hani knox 1 ama telefona casus girdi falan desem kabul eder mi servis? Allah askina cok muskul durumdayim.
 

basaknz

Öğrenci
Katılım
10 Haz 2016
Mesajlar
6
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
23
Harbiden onemli ya bi baksaniz
 

SmokeXD

Dekan
Katılım
4 Eyl 2014
Mesajlar
9,831
Reaksiyon puanı
1,853
Puanları
113
Knox 1 ise geçmiş olsun
 

Sercan40

Profesör
Katılım
22 Şub 2016
Mesajlar
1,722
Reaksiyon puanı
368
Puanları
83
Yaş
30
Ben atmadım kuzenim atmış de :) Garanti bittiyse ne önemi var ki...
 

basaknz

Öğrenci
Katılım
10 Haz 2016
Mesajlar
6
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
23
Ya ben samsung u aradim knox 1 diye. Bunun olmasinin bir kac sebebivar servise getirib bakalim dediler. Bende servise goturcem diycemki sistem de casus var.bunun knox unu sifirlayin diycem. Hani kabul etseler bile sonradan ortaya root attigimin cikmasi gibi bir durum var mi? Veya kabul edilebilecek bahaneler smartswitch le guncelleme yaparken oldu kies falan.
 

Yktrnslv

Doçent
Katılım
28 Haz 2015
Mesajlar
567
Reaksiyon puanı
140
Puanları
43
Bilmeden root'ladiginiz gibi bilmeden knox sayacini da sifirlayabilseniz ne guzel olur degil mi :)
 
Katılım
11 Haz 2016
Mesajlar
19
Reaksiyon puanı
3
Puanları
3
Alakası yok. Cihazımı 2-3 kez rootlu şekilde Vatan Computer'e gönderdim. Kimse bir şey demedi. Zaten garanti deki arkadaşlar çok sorun çıkaran tipten insanlar değil. Kaldı ki kimse O Kodlara vs. bakmıyor. Hem d stock atmışsın tekrar roottan eser falan kalmaz..
 

basaknz

Öğrenci
Katılım
10 Haz 2016
Mesajlar
6
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
23
Alakası yok. Cihazımı 2-3 kez rootlu şekilde Vatan Computer'e gönderdim. Kimse bir şey demedi. Zaten garanti deki arkadaşlar çok sorun çıkaran tipten insanlar değil. Kaldı ki kimse O Kodlara vs. bakmıyor. Hem d stock atmışsın tekrar roottan eser falan kalmaz..
Icimi rahatlattin abi ya. Ama knox sayacini sifirlatmamiz mumkun mu servise gonderip?
 

SmokeXD

Dekan
Katılım
4 Eyl 2014
Mesajlar
9,831
Reaksiyon puanı
1,853
Puanları
113
Alakası yok. Cihazımı 2-3 kez rootlu şekilde Vatan Computer'e gönderdim. Kimse bir şey demedi. Zaten garanti deki arkadaşlar çok sorun çıkaran tipten insanlar değil. Kaldı ki kimse O Kodlara vs. bakmıyor. Hem d stock atmışsın tekrar roottan eser falan kalmaz..
Samsunglarda knox önemli ama
 

Son mesajlar

Üst