Galatasaray'da Emre harekatı

Bu konuyu okuyanlar

forzafener

Öğrenci
24743.jpg


Emre Belözoğlu, Süper Lig'in iki ezeli rakibi Galatasaray ve Fenerbahçe arasında sorun yaratmaya devam ediyor.

Fanatik Gazetesi'nin haberine göre Emre Belözoğlu Newcastle´dan Fenerbahçe´ye transfer edildiğinde yetiştirme tazminatı için Futbol Federasyonu´na başvuran Sarı-Kırmızılılar, para gelmeyince yeniden harekete geçti.

Sezon başından beri ses yok

1996-2001 yılları arasında Galatasaray forması giydikten sonra Sarı-Kırmızılı kulüple sözleşme uzatmayıp İnter’e giden, ardından Newcastle’a geçen, son olarak da Fenerbahçe’ye transfer olan Emre Belözoğlu, ezeli rakipler arasında sorun yaratmaya devam ediyor. Galatasaray Yönetimi, Emre Fenerbahçe’ye imza atınca yetiştirme tazminatı için Futbol Federasyonu’na başvurmuştu. Ancak aradan geçen süre içinde Cim Bom’a konuyla ilgili ne bir haber geldi ne de herhangi bir para...

Ekonomik kriz bunaltınca...

Küresel krizden hayli etkilenen ve futbolcuların alacaklarını bile ödemekte zorlanan Galatasaray’da, geçtiğimiz hafta Olağanüstü Genel Kurul’a gidilmiş ve üyelerden ek bütçe istenmişti. Böylesi bir dönemde her türlü sıcak paranın kulübü rahatlatacağını düşünen yöneticiler, Emre’nin 500 bin Euro’yu bulan yetiştirme tazminatı için Futbol Federasyonu’na bir kez daha başvurmaya ve ezeli rakip Fenerbahçe’den parayı tahsil etmeye hazırlanıyor.

http://www.internetspor.com/news_detail.php?id=86124
 

nofearman

Asistan
tabi canım fenerbahçe zaten bank asya ligine falan düşmeli sizin için, tabi siz oyuncuların parasını ödeyemediğiniz zaman nasıl duracaksınız bu ligte cok merak ediyorum
 

onursevim

Profesör
Emektar
Eric gerets in ilk geldiğinde döneminde para alamadılardı. teknik heyet dahil. ama noldu hatırla bakalım ;)
 

MeLankoLia

Profesör
para olmadığından mı avrupa nın en iyi stadlarından birini yapıyolar o kadar transfer yapıyolar 100 milyon dolarlık projelere girişiyolar bırakın allah aşkına Cim Bom'a laf atmayı
 

hta1905

Profesör
Aldıklarına alacaklarına pişman oldular.3,5 milyon euro tabiri caizse ellerinde patladı,bir 500 bin euro da bize verirse batarlar.Taksitlere bölelim,yazıktır kriz ortamındayız :razz:
 

paladin

Asistan
para olmadığından mı avrupa nın en iyi stadlarından birini yapıyolar o kadar transfer yapıyolar 100 milyon dolarlık projelere girişiyolar bırakın allah aşkına Cim Bom'a laf atmayı


ahahaha. şaka gibisiniz arkadaşlar. galatasaraylı olmak böyle bir şey olmak olsa gerek. bilip bilmeden konuşan futboldan anlamayan atıp tutan kim varsa galatasaraylı olmuş. avrupanın en iyi stadlarından biri olacak dediğiniz stad avrupanın en iyi stadlarından biri olmayacağı gibi, o yapılmasına çok sevindiğiniz stad devlet tarafından size peşkeş çekildi de ancak o şekilde yapabiliyorsunuz. devlet sizin o çok övündüğünüz döküntü stadınıza bi baktı, bide fenerin mabedine baktı, acıdıda size belli şartlar altında peşkeşler çekerek sadaka olsun diye o stadın yapılmasına izin verdi. yoksa fenerbahçenin saracoğlu için 10 yıl önce yaptığını siz kendi stadınız için bu günden itibaren 10 yıl sonra bile yapamazdınız. milyon dolarlık projelere giriyorsunuz ama malesef sadece lafta. peki icraat. fıssssssssss...iyi örnek alın, çünkü karşınızda lafta kalmayıp bu tarz icraatları 10 yıl öncesinden gerçekleştirmeye başlamış bir takım var. bundan dolayı sizden her alanda fersah fersah üstün ve iyi bir takımız. ismini yazmak istemediğim komik takımın espritüel taraftarları sizi. ahahah...
 

doesluck

Profesör
ahahaha. şaka gibisiniz arkadaşlar. galatasaraylı olmak böyle bir şey olmak olsa gerek. bilip bilmeden konuşan futboldan anlamayan atıp tutan kim varsa galatasaraylı olmuş. avrupanın en iyi stadlarından biri olacak dediğiniz stad avrupanın en iyi stadlarından biri olmayacağı gibi, o yapılmasına çok sevindiğiniz stad devlet tarafından size peşkeş çekildi de ancak o şekilde yapabiliyorsunuz. devlet sizin o çok övündüğünüz döküntü stadınıza bi baktı, bide fenerin mabedine baktı, acıdıda size belli şartlar altında peşkeşler çekerek sadaka olsun diye o stadın yapılmasına izin verdi. yoksa fenerbahçenin saracoğlu için 10 yıl önce yaptığını siz bu günden itibaren 10 yıl sonra bile yapamazdınız. milyon dolarlık projelere giriyorsunuz ama malesef sadece lafta. peki icraat. fıssssssssss...iyi örnek alın, çünkü karşınızda lafta kalmayıp bu tarz icraatları 10 yıl öncesinden gerçekleştirmeye başlamış bir takım var. bundan dolayı sizden her alanda fersah fersah üstün ve iyi bir takımız. ismini yazmak istemediğim komik takımın espritüel taraftarları sizi. ahahah...


çok konuşmuşsun ama bomboŞ konuşmuşsun..

bana harcadığınız paralara yatırımlarınızın verimini aldığınız 4 tane olay yaZ BAŞARI yaz..

bana guiza yaz dinamo kiev yaz ! ramsey yaz adebayor ERENENKO yaz !
 

paladin

Asistan
çok konuşmuşsun ama bomboŞ konuşmuşsun..

bana harcadığınız paralara yatırımlarınızın verimini aldığınız 4 tane olay yaZ BAŞARI yaz..

bana guiza yaz dinamo kiev yaz ! ramsey yaz adebayor ERENENKO yaz !


sen az konuşmuşsun ama hiç konuşmasaymışsın çok daha iyi edermişsin. Sizin başarıdan anladığınız da ancak mazilere dönüp bakmak sanırım. hala 10 yıl öncesine bakıp sevinç çığlıkları atmak dolu konuşmaksa ben çok konuşmaya devam ederim..

ben sana dinamo kievi değilde geçen seneki 5-1 uefa hezimetini hatırlatayım. hımmm yakın tarihten 4-1 ler falan var. hani hatırlamak istemediğiniz bir türlü. futbolcu olarak harcadıklarınızı yazmıyorum bile. o kadar çok ki . geleni yok ettiniz. hepsini akılda tutmak için süper bilgisayarlar lazım. neyse zaten ne kadar yazsam kabul etmeyeceksiniz. dedim ya tuttuğunuz takımın taraftarlarına ait bir özellik olan gerçekleri kabullenememeden ötürü her şey boşa oluyor.
 

paladin

Asistan
Hakaret etmeden görüşlerini belirtebilsen ciddiye alınacaksın ;)


hakaret mi? hakaretin tanımını bi yaparsan bana sevinirim. seninde yazdıklarını görüyorum ben buralarda. peki biz bunları dikkate alıp cevap veriyor muyuz? tabiki hayır. zaten artık farkındaysan pek az fenerbahçeli size cevap veriyor. çünkü artık dikkate almıyoruz söylediklerinizi. o kadar saçmalıyorsunuz o kadar hakaret içeren şeyler söylüyorsunuz ki artık kendi halinize bıraktık sizi. siz 10 söylüyorsaanız biz 1 söyleyip konuyu kapatıyoruz. çünkü fazlası sizde hazımsızlık yaratıp bünyenizde ciddi yan etkilere sebep oluyor.
 

doesluck

Profesör
bu bizim çirkefliğimiz değil sizin ulaşamadığınız ete mındar demeniz kardeşim..

biz uefa yı aldık süper kupayı aldık onu tabiki bahsedicez.. siz de tesadüf dediniz.

amma velakin bu yıl gördükki sizin geçen senki başarınız tesadüfmüş..

elimizde hiç kullanmadığımız Galatasaray adası var riva var..Stadımız da yapılıyor..

yatırım mı istiyosun ?
 

paladin

Asistan
bu bizim çirkefliğimiz değil sizin ulaşamadığınız ete mındar demeniz kardeşim..

biz uefa yı aldık süper kupayı aldık onu tabiki bahsedicez.. siz de tesadüf dediniz.

amma velakin bu yıl gördükki sizin geçen senki başarınız tesadüfmüş..

elimizde hiç kullanmadığımız Galatasaray adası var riva var..Stadımız da yapılıyor..

yatırım mı istiyosun ?

hımmmmm.. tabi tabi... kesin öyledir. niye polemiğe girdiysem bende anlamadım. umarım yazdıklarını yaşına verebileceğim bir yaştasındır. neyse bak az konuştum bu sefer farkındaysan. ahahaha...
 

onursevim

Profesör
Emektar
sen az konuşmuşsun ama hiç konuşmasaymışsın çok daha iyi edermişsin. Sizin başarıdan anladığınız da ancak mazilere dönüp bakmak sanırım. hala 10 yıl öncesine bakıp sevinç çığlıkları atmak dolu konuşmaksa ben çok konuşmaya devam ederim..

ben sana dinamo kievi değilde geçen seneki 5-1 uefa hezimetini hatırlatayım. hımmm yakın tarihten 4-1 ler falan var. hani hatırlamak istemediğiniz bir türlü. futbolcu olarak harcadıklarınızı yazmıyorum bile. o kadar çok ki . geleni yok ettiniz. hepsini akılda tutmak için süper bilgisayarlar lazım. neyse zaten ne kadar yazsam kabul etmeyeceksiniz. dedim ya tuttuğunuz takımın taraftarlarına ait bir özellik olan gerçekleri kabullenememeden ötürü her şey boşa oluyor.

Önemli olan başarıları devamlı hale getirmektir. 5-1 yenildik ama bu sene naptık . Uefa aldık sonra ne oldu süper kupa sonra sizin 100 senede bi kere başarabildiğiniz çeyrek finali oynadık. sonra bi dönem bocaladık sizin gibi bi çeyrek final oynayıp ertesi senede ezile ezile 2 puan toplamadık hiç . para tesis herşey sizde ama görünürde ne var. o kadar para verilip alınan oyuncuların bu seneki katkılarını yaz bana. o kadar para verip o kadar lüks tesiste yaşatıyonuzda noluyor söylesene bana. ama sanırım gsyi yenmek size yeterli geliyor. Zaten fazlasını istemeyin hazmedemiyonuz.Çeyrek final sonrada sadece iki puan zar zor.Güzel
 

hta1905

Profesör
hakaret mi? hakaretin tanımını bi yaparsan bana sevinirim. seninde yazdıklarını görüyorum ben buralarda. peki biz bunları dikkate alıp cevap veriyor muyuz? tabiki hayır. zaten artık farkındaysan pek az fenerbahçeli size cevap veriyor. çünkü artık dikkate almıyoruz söylediklerinizi. o kadar saçmalıyorsunuz o kadar hakaret içeren şeyler söylüyorsunuz ki artık kendi halinize bıraktık sizi. siz 10 söylüyorsaanız biz 1 söyleyip konuyu kapatıyoruz. çünkü fazlası sizde hazımsızlık yaratıp bünyenizde ciddi yan etkilere sebep oluyor.
Yazdıklarını tekrar dön oku.Hakaretin tanımı onların içinde gizli ;).Benim yazdıklarımın içinde hakaret varmış gibi imada da bulunma,öyle birşey yok çünkü.
 

PRoMeTuS

Profesör
hakaret mi? hakaretin tanımını bi yaparsan bana sevinirim. seninde yazdıklarını görüyorum ben buralarda. peki biz bunları dikkate alıp cevap veriyor muyuz? tabiki hayır. zaten artık farkındaysan pek az fenerbahçeli size cevap veriyor. çünkü artık dikkate almıyoruz söylediklerinizi. o kadar saçmalıyorsunuz o kadar hakaret içeren şeyler söylüyorsunuz ki artık kendi halinize bıraktık sizi. siz 10 söylüyorsaanız biz 1 söyleyip konuyu kapatıyoruz. çünkü fazlası sizde hazımsızlık yaratıp bünyenizde ciddi yan etkilere sebep oluyor.

cevap yazmıyosunuz yazamıyormusunuz??.. 3.5 miyloyon avro verdiniz güizanın naptığı belli bide bizm 2 milyon avro veriğimiz baroşun..
Konuşacak birşey bulamıyosunuz. Biz stad yaptık dediğin gecekondudan basediyorsun. Aslantepeye beleştepe cürretinde bulunuyorsun, bizim mecidiyeköydeki Alisamiyen arsasından vasgeçtiğimizi görmezden geliyorsun.(istanbulda hiç yaşandımmı bilmiyorum ama ne kadar değerli bi yerde olduğunu istanbullular bilir) Ama GS'nin avruğanın en iyi altyapı okullarındna birine sahip olduğundan bahsetmiyorsun. Arkadaşım yaptığınız atılımları GS bundan 10 değil 20-30 yıl önce yaptı.. Şu anda Türkiyede en fazla gayrimenkulu olan klüp, Dünyada kendi adında adası olan TEK klüp. Birçok dalda avrupa ve dünya şampiyonuğu olan TEK Türk takımı.. Eğer sen bunları görmezden gelip hala konuşmaya çalışıyorsan ve kendini haklı çıkarmaya çalışıyorsan senin adına yazık..

Türkiyede herkesin bilmesine rağmen ve özellikle sporu yakından takip edenlerin bildiği bir konu; GS Türkiyenin en büyük Klübü olduğu gerçeğidir..
 

forzafener

Öğrenci
ya anlamıyorum para bizim değil mi ister emre'ye veririz ister güiza'ya kime ne. ne kadar çok galatabahçeli varmış. nerede bir fenerbahçe haberi varsa hemen orada bir galatasaraylı bitiyor. yazık değil mi size bu dert sizi kanser edecek. fenerbahçe messi'yi alsa ona bile bir kılıf bulursunuz.
 

hta1905

Profesör
ya anlamıyorum para bizim değil mi ister emre'ye veririz ister güiza'ya kime ne. ne kadar çok galatabahçeli varmış. nerede bir fenerbahçe haberi varsa hemen orada bir galatasaraylı bitiyor. yazık değil mi size bu dert sizi kanser edecek. fenerbahçe messi'yi alsa ona bile bir kılıf bulursunuz.
1)Bu haber Galatasaray'ı da ilgilendiriyor.
2)İsteyen istediği konuda yorum yapar.
3)Asıl sizde Galatasaray kompleksi var.aman Galatasaraylılar fenerle ilgili yorum yazmasın diye stres oluyorsunuz.
4)Messi futbolu bırakmaya karar verdiği gün,emekliliğini yaşamak için fenere gelebilir.Böyle bir transfere kılıf bulmaz,sadece güleriz ;)
5)Ne sinema,ne tiyatro,ne de alemde bir gece.En büyük eğlence FENERBAHÇE :D:D:D
 

SDN Son Haberler

Üst