izmirdenbiradam
Öğrenci
- Katılım
- 7 Kasım 2012
- Mesajlar
- 73
- Reaksiyon puanı
- 0
- Puanları
- 0
Alman Opel, hem Avrupada hem Türkiyede başarılı sonuçlara imza atan Galatasaraya sponsor oluyor. Bugün imzalanacak anlaşmayla birlikte Opel, hem Türk Telekom Arenada tanıtımlar yapıp panolarda yer alacak hem de Fatih Terime 2 adet elektrikli modeli olan Ampera verecek.Otomobil markaları arasındaki ezeli rekabet yeşil sahalarda da bütün hızıyla devam ediyor. Doğuş Otomotiv, Mercedes ve Toyotanın ardından Opelde futbola destek veren markalardan biri oldu. Galatasarayla yıllık bir kaç milyon doları bulacak işbirliğine imza atan Alman otomotiv devi Opel, bunun karşılığında stad reklamları, saha içi panolarında yer alacak, stadyum dışında modellerini sergileyecek. Futbolculara da araç tahsis etmesi beklenen Opelin en büyük süprizi ise İmparator lakaplı Galatasaray Teknik Direktörü Fatih Terime olacak. Opel, Terime Amerikada ve Avrupada büyük beğeni toplayan ve Türkiyede yeni satışa sunduğu elektrikli modeli Amperadan 2 adet verecek. Aracın fiyatı yaklaşık 50 bin Euro.
İMZALAR BUGÜN ATILIYOR
Opel ile Galatasaray arasında yapılacak işbirliğine ilişkin imzalar bugün saat 13.30da Türk Telekom Arenada atılacak. Galatasaray Başkanı Ünal Aysal ile Opel Türkiye Genel Müdürü Özcan Keklikin katılacağı imza töreninde, sponsorluğa ilişkin detaylar verilecek. Konuya yakın kaynaklar, imza töreninin önceki gün gerçekleşen Galatasaray-Fenerbahçe derbisinden önce yapılmasının kararlaştırıldığını ancak GS yönetiminin yoğunluğu nedeniyle, törenin bugüne ertelediğini belirtiyorlar. Opel bu sponsorlukla birlikte hem Avrupada hem Türkiyede başarılı sonuçlar alan Galatasaray sayesinde daha geniş kitlelere ulaşıp, marka algısı ve satış adetlerini yükseltmeyi planlıyor
FUTBOLUN GLOBAL SPONSORU
Geniş kitleleri peşinden sürükleyen futbol, otomobil gibi hızlı ve tutku dolu bir ürünle çok iyi bağ kurmayı başarıyor. Bu sayede otomobil markalarıyla futbol arasındaki sponsorluk ilişkisi de yıllardır artarak devam ediyor. Futbol ile marka değerlerini birleştirip, global anlamda yoğun bir sponsorluk çalışması yürüten markalardan biri de Hyundai-Kia grubu. Şirket, Dünya Kupası ve Avrupa Futbol Şampiyonalarının resmi Sponsorluğunu 2022 yılına kadar sürdürecek.
Hangi markalar hangi takıma destek veriyor·
Doğuş Otomotiv, 2004ten bu yana Türkiyenin önde gelen futbol kulüplerine destek veriyor. Fenerbahçe, Galatasaray, Beşiktaş, Trabzonspor, İstanbul Büyükşehir Belediyesi, Rizespor kulüplerine sponsorluk çerçevesinde araç tahsisinin yanı sıra altyapı ihtiyaçlarının giderilmesine yönelik de katkı sağlıyor.
· Mercedes Benz Türk, spor alanında Futbol ve Basketbol Milli takımlarımızın sponsorluğunu uzun süredir devam ettiriyor.
· Toyota, Beşiktaş ile 2011-2012 sezonundan itibaren 3 yıllık süreyle tüm maçlarında göğsünde Toyota logosuyla mücadele etmesi yönünde sponsorluk anlaşması yürütüyor.
Krizi Türkiye ile aşacak
Krizde bulunan Opel, yeni pazar arayışı içine girdi. Özellikle Rusya ve Türkiyedeki otomobil pazarına girerek eski güçlerine kavuşabilecekleri konusunda açıklamalarda bulunan Opelin Dönem Başkanı Thomas Sedran, Benim için Rusya, Alman markası olarak daha fazla pazar sahibi olabileceğimiz bir ülke. Aynı durum Türkiye için de geçerli. Bu iki ülkeye yatırım yaparak Avrupadaki krizi önleyebiliriz dedi. Opel şu anda Volkwagen ve Renault markalarından sonra üçüncü sırada bulunuyor.
Kaynak
İMZALAR BUGÜN ATILIYOR
Opel ile Galatasaray arasında yapılacak işbirliğine ilişkin imzalar bugün saat 13.30da Türk Telekom Arenada atılacak. Galatasaray Başkanı Ünal Aysal ile Opel Türkiye Genel Müdürü Özcan Keklikin katılacağı imza töreninde, sponsorluğa ilişkin detaylar verilecek. Konuya yakın kaynaklar, imza töreninin önceki gün gerçekleşen Galatasaray-Fenerbahçe derbisinden önce yapılmasının kararlaştırıldığını ancak GS yönetiminin yoğunluğu nedeniyle, törenin bugüne ertelediğini belirtiyorlar. Opel bu sponsorlukla birlikte hem Avrupada hem Türkiyede başarılı sonuçlar alan Galatasaray sayesinde daha geniş kitlelere ulaşıp, marka algısı ve satış adetlerini yükseltmeyi planlıyor
FUTBOLUN GLOBAL SPONSORU
Geniş kitleleri peşinden sürükleyen futbol, otomobil gibi hızlı ve tutku dolu bir ürünle çok iyi bağ kurmayı başarıyor. Bu sayede otomobil markalarıyla futbol arasındaki sponsorluk ilişkisi de yıllardır artarak devam ediyor. Futbol ile marka değerlerini birleştirip, global anlamda yoğun bir sponsorluk çalışması yürüten markalardan biri de Hyundai-Kia grubu. Şirket, Dünya Kupası ve Avrupa Futbol Şampiyonalarının resmi Sponsorluğunu 2022 yılına kadar sürdürecek.
Hangi markalar hangi takıma destek veriyor·
Doğuş Otomotiv, 2004ten bu yana Türkiyenin önde gelen futbol kulüplerine destek veriyor. Fenerbahçe, Galatasaray, Beşiktaş, Trabzonspor, İstanbul Büyükşehir Belediyesi, Rizespor kulüplerine sponsorluk çerçevesinde araç tahsisinin yanı sıra altyapı ihtiyaçlarının giderilmesine yönelik de katkı sağlıyor.
· Mercedes Benz Türk, spor alanında Futbol ve Basketbol Milli takımlarımızın sponsorluğunu uzun süredir devam ettiriyor.
· Toyota, Beşiktaş ile 2011-2012 sezonundan itibaren 3 yıllık süreyle tüm maçlarında göğsünde Toyota logosuyla mücadele etmesi yönünde sponsorluk anlaşması yürütüyor.
Krizi Türkiye ile aşacak
Krizde bulunan Opel, yeni pazar arayışı içine girdi. Özellikle Rusya ve Türkiyedeki otomobil pazarına girerek eski güçlerine kavuşabilecekleri konusunda açıklamalarda bulunan Opelin Dönem Başkanı Thomas Sedran, Benim için Rusya, Alman markası olarak daha fazla pazar sahibi olabileceğimiz bir ülke. Aynı durum Türkiye için de geçerli. Bu iki ülkeye yatırım yaparak Avrupadaki krizi önleyebiliriz dedi. Opel şu anda Volkwagen ve Renault markalarından sonra üçüncü sırada bulunuyor.
Kaynak