Galaksi S3 Patladı Arkadaşlar...

Bu konuyu okuyanlar

SIRDAR

Öğrenci
Katılım
9 Ekim 2008
Mesajlar
75
Reaksiyon puanı
1
Puanları
8
Samsung Galaxy SIII'e şikayet yağıyor
Samsung’un amiral gemisi olarak gösterilen akıllı telefonu Galaxy S3'e de şikayet yağıyor.

243479_galaxy-s3.jpg


ABD'de patent davasını kaybeden ve 1 milyar dolar tazminat ödemeye mahkum olan Samsung’un amiral gemisi olarak gösterilen akıllı telefonu Galaxy S3'e de şikayet yağıyor. Şirketin davayı kaybetmesinin ardından piyasa değeri yüzde 8 azalırken 12 milyar dolar da zarara girdi. Samsung'un patent ihlalleri yüzünden pek çok ürünü kendi ülkesi olan Güney Kore'de bile yasaklanmıştı.

Çıktığı günden bu yana en çok satış yapan telefonlar arasında yer alan Samsung Galaxy SIII'e özellikle dayanıksız camları, ses kesintisi ve renk atması konularında tüketicilerden her gün tepki yağıyor.

Kısa bir süre önce Türkiye pazarına 2 bin lira ücretle giren Samsung'un amiral gemisi Galaxy SIII'ü Türk tüketicisi şikayet bombardımanına tuttu. Iphone 4S'e rakip olarak piyasaya gieren Galaxy SIII için en çok şikayet edilen konuların başında ekranın mor renge dönmesi, ses iletememesi ve iyi çekim yapamaması olarak gösteriliyor. Tüketiciler ayrıca Apple ile birlikte en çok kazanan telefon üreticisi olan Samsung'un yapılan şikayetleri dikkate almadığı konusunda da hemfikir. İşte sikayetvar.com, sikayetim.com ve bilgimanya.com'a bildirilen yüzlerce şikayetten sadece birkaçı:

Dayanıklı ekran bu mu?

(Merve S.) Bir hafta önce aldığım Samsung Galaxy SIII model cep telefonumun ekranı telefonu aldıktan 2 gün sonra kırıldı. Ekranda ciddi bir hasar var ve yetkili servisler benden kullanıcı hatası diye 450-470 TL arasında ekran yenileme ücreti istiyor. Telefonu aldığım bayiden bana kırılmaz, kristal ekran, dayanaklılığı çok fazla, yere düşürseniz bile telefonun ekranına birşey olmaz bilgisini verdi. Ozellikle bu konunun üstünde durduğum halde telefonun ekranının kırılmayacagini belirttiler. Telefonum ise çantamın içindeyken çantamın yaklasık 1 metre yükseklikteki bir masadan düşmesi sonucunda ekranı kırıldı. Dayanıklı, kristal ekran dedikleri bu mu? Görüştüğüm teknik servisler ise bana ekranda ciddi bir hasar var, bu telefonu düşürme işi değil bu telefon ciddi bir hasar almış, garanti dışı diyorlar.

Elemanlar çok kaba

(Merve S.) Yetkili servislerin tutum ve tavırları hiç ama hiç hoş değil.. Ayrıca ürünü ilk aldığım günden beri karşı tarafa benim sesim gitmiyor, ara ara kesiliyor. Bunu da belirttim ama telefonun ekranı aynı zamanda kırıldığı için direkt telefonu düşürdüğüm için olduğunu düşünüp yardımcı olmuyorlar. Samsung tanıtımını yaptıgı ve bayilerde yetkilendirdiği satış danışmanlarının arkasında durmuyor ve insanları zor duruma sokuyor. Telefon en başından beri hasarlı ama ben bunu hiç bir şekilde anlatabileceğim bir kişi bulmuyorum karşımda.. Problemime çözüm bulunmasını bir kenara bırakın, ne olduğunu anlamaya çalışan bile yok.. Tüketici Haklarına da sikayet edeceğim.

Fabrika hatasını bize yüklediler (Mesut S.)

08.07.2012 tarihinde satın aldığım, 15.07.2012'de de kullanmaya başladığım telefonda çerçeve ile camın birleştiği yerde içe doğru yuvarlak bombe şeklinde minik bir kırık veya çizik ile renk farklılığı gördüm. Aldığımız yer yetkili servise yönlendirdi. Kutu ve aparatlarıyla 26.07.2012 tarihinde servise götürdüm ancak uygulanan işlem hiç söylendiği gibi değildi. Samsung tarafından çok sağlam olduğu belirtilen test videolarında yerlere atılan şuanki en pahalı telefon Galaxy SIII'üm yere düşmediği hatta aynı cepte anahtarla birlikte dahi taşınmadığı halde sanki ben zarar vermişim gibi konuşuldu. 2 bin lira verdiğim telefonun fabrika hatasının sonucunu ben çekmek zorunda değilim. Telefonun yere düşmediği darbe yemediği zaten çok açık ne çerçevede bir darbe var ki camdaki sorun çerçevenin birleştiği yerde çerçeve hasar görmeden oranın hasar görmesi imkansız gibi birşey.Camın diğer taraflarındada hasar yok.Ama nedense bana direk değiştirmezler sizin hatanız dendi.

Teknik servis ilgilenmedi

(GİRAY D.) Samsung Galaxy SIII'ün ekranı, aldıgımın ikinci günü mor renk aldı. Tekrar aldığım yere götürdüm. Telefonu teknik servise göndermeleri gerektiğini söylediler Telefon Teknık servise gitti hala orada. Müşteri memnuniyeti diye bağırıyorlar ancak nasıl müşteri kaybettiklerini bilmiyorlar.

Kendi kendine kapanıyor

(BURAK) Telefon ilk bir hafta sorunsuz olarak çalıştı ancak daha sonra görüşme sırasında telefon kendi kendine sık sık kapanmaya başladı. Daha sonraki günlerde ise gelen ve giden çağrılarda ses sorunu yaşandı. Fabrika ayarlarına girip telefonu sıfırlamak veya telefonu kapatmak çözüm olmadı. Teknik servisin incelemesinin ardından telefonum yenisi ile değiştirildi. Telefonların kesinlikle taklit olmadığını orjinal olduğunu ancak firma tarafından gidilen seri üretim yönteminden dolayı bu aksaklıkların yaşandığını söylendi.

Güncelleme sorunu var

(HÜSEYİN) Ben 2 aydır kullanıyorum sorunum yoktu ama bu aralar güncellemelerden sonra sorun yasıyorum.
Örnek internete bazen girmiyor, donma yapıyor ve rehberi geç acıyor

Aniden ekran gitti

(AYHAN) 1 ay kadar önce SIII aldım. Birden bire internetteyken ekran gitti. Bütün fonksiyonlar çalışıyor ekran görüntüsü gelmiyor. Servise gönderdik. Yapılmasını bekliyoruz.

Kameram çalışmıyor

(ŞİNASİ OTLU) Galaxy SIII alalı 10 gün olmasına ve günde kışı kısa en fazla 6 kez görüşmeme rağmen şarjım sadece 7-8 saat gidiyor ve kameram da çalışmıyor. Memnun değilim.Tavsiye üzerine aldık ancak 4 saat kullanabildik. Sonrasında ne olduysa şu an ne arayabiliyorum ne de aranabiliyorum.

Sesim gitmiyor

(CEREN) Çok isteyerek ve hevesle aldım daha 1 ay olmadan ses problemi yaşadım. Karşı tarafa sesim gitmiyor.

İkinci gün sorun yaşadım

(Adını vermedi) Samsung SIII aldığımın 2. Günü ses sorunu çıkarmaya başladı. Ne zil sesi ne de karşıdan gelen aramalara yönelik sesler alabiliyorum. Müzik sesleri de açılmıyor. Servise götürdüm 35 gün beklememi söylediler. Telefon elime geldi ancak şimdi de karşı taraf benim sesimi duymuyor ve internette dedikleri kadar çok hızlı değil. Fotoğraf çekimi de kalitesiz. Ekranın parlaklığı sizi yanıltmasın fotoyu bir çıkarın bakın nasıl soluk çekiyor?

Teknik servis bir şey bilmiyor

(MEHMET Ç.) Çok kısa bir mesafeden yere düştüğü için camı kırıldı. 500 - 600 liralık bir ekran yenileme ücretiyle eski haline dönebileceği belirtildi. Bu paraya yeni bir telefon alınır. Ayrıca Samsung müşteri yetkililerinin hiçbir şey bildiği yok sorulan sorulara cevap veremiyorlar.

35 günde bozuldu

(ULUHAN BOZKURT) İnternet üzerinden takriben 35 gün önce satın aldığım cihazım arka kamerasında problem çıkardı. Bir hata oluştu uyarısı veriyor. Kendilerine başvuruda bulunduğumda ilk 30 gün gelseydiniz ürünü değişim yapardım ama şu an ben aracı olacağım Samsung'a göndereceğim diyor.

Şarj aleti hatalı

(MESUT T.) AF409E80 sipariş numarası ile 30.07.2012 tarihinde siparişini yaptığım ve 01.08.2012 tarihinde elime geçen Samsung Galaxy SIII model telefonumun kutusunu ilk açtığımda şarj aletinin hatalı gönderildiğini gördüm ve bu durumu Sanalreyonum.com'a ilettim. Ayrıca bu gün karanlık bir ortamda resim çekmek istediğimde cihazın flaşının patlamadığını ve karanlık ortamlarda resim çekmediğini gördüm.

Malının arkasında değil

(FAHRETTİN D.) Samsung reklam yaptığı en çok satan telefonu Galaxy SIII aldım. Bir hafta sonra elimden düştü ekranı kırıldı. Garantiye gönderdim 1 bir aydır ekran gelecek. Samsung sattığı malın arkasında değil. Ben bilmem servis bilir diyor.

Şarj olmuyor

(İLKER K.) Geçen ay Samsung Galaxy SIII marka cep telefonu aldım. Aldıktan yaklaşık 10 gün sonra (23. 07. 2012) tarihinde telefon şarj olmamaya başladı ve yetkili servise götürdüm. Telefonun değişeceğini söylediler. 18 gündür bekliyorum ki bu telefon değişim için samsung tarafından onaylansın. Servis çok ağır hareket ediyor ve müşteri memnuniyeti kesinlikle gözetilmiyor. Bir daha Samsung marka varsakalem pil dahi almayacağım.

BUGÜN Gazetesi
 

bLaCkSouL

Profesör
Katılım
6 Şubat 2009
Mesajlar
1,141
Reaksiyon puanı
8
Puanları
0
Türkiye'deki yetkili servis rezilliği yani. Tek cihaza yüklemek akıllıca olmuş. Kullandığımız cihazların yüzde doksanının başına yukarıdaki örneklerden gelse göreceğimiz muamele de altta anlatılan olur. Bahse bile girerim.

Yalnız şu ekranı kırılmaz diye satan eleman fazla sivriymiş. Samsung hiçbir zaman kırılmaya dayanıklı demedi o ekranlara. Bu ekranlar Scratch-proof yani çizilmeye dayanıklı. Hatta sırf çizilmesin diye sertleştirildiği için daha kolay kırılabilirler.
 

goodtornado

Profesör
Katılım
6 Temmuz 2012
Mesajlar
1,546
Reaksiyon puanı
4
Puanları
0
Al benden de o kadar, bu telefonu aldigimdan beri sorun yasamis degilim, zaten android mobil isletim sistemini biraz kurcalayan bilen kullanicilar bu tur yazilimsal hatalari telefona yuklemezler, ekran dayanikli ama kirilmaz degil, bir metre de az bir yukseklik degil, telefon ekraninin morlasmasi ile karsilasmadigim icin bir sey diyemicem, yurtdisinda prestij meselesi yaparlar bu gibi sorunu cozerler,
 

Naaa

Profesör
Katılım
15 Mart 2008
Mesajlar
2,220
Reaksiyon puanı
3
Puanları
0
(Merve S.) Bir hafta önce aldığım Samsung Galaxy SIII model cep telefonumun ekranı telefonu aldıktan 2 gün sonra kırıldı. Ekranda ciddi bir hasar var ve yetkili servisler benden kullanıcı hatası diye 450-470 TL arasında ekran yenileme ücreti istiyor. Telefonu aldığım bayiden bana kırılmaz, kristal ekran, dayanaklılığı çok fazla, yere düşürseniz bile telefonun ekranına birşey olmaz bilgisini verdi. Ozellikle bu konunun üstünde durduğum halde telefonun ekranının kırılmayacagini belirttiler. Telefonum ise çantamın içindeyken çantamın yaklasık 1 metre yükseklikteki bir masadan düşmesi sonucunda ekranı kırıldı. Dayanıklı, kristal ekran dedikleri bu mu? Görüştüğüm teknik servisler ise bana ekranda ciddi bir hasar var, bu telefonu düşürme işi değil bu telefon ciddi bir hasar almış, garanti dışı diyorlar.

1 metre yuksekten çantanın içindeyken mi kırıldı..kimse kusura bakmasın ama bence palavra..kimbilir hangi duvara fırlattı.benim telde yolda cebime koyarken kaydı ve asfalta yapışık abartmıyorum yaklaşık 2-3 metre kaydı .bir çizik bile yok.
 

bLaCkSouL

Profesör
Katılım
6 Şubat 2009
Mesajlar
1,141
Reaksiyon puanı
8
Puanları
0
(Merve S.) Bir hafta önce aldığım Samsung Galaxy SIII model cep telefonumun ekranı telefonu aldıktan 2 gün sonra kırıldı. Ekranda ciddi bir hasar var ve yetkili servisler benden kullanıcı hatası diye 450-470 TL arasında ekran yenileme ücreti istiyor. Telefonu aldığım bayiden bana kırılmaz, kristal ekran, dayanaklılığı çok fazla, yere düşürseniz bile telefonun ekranına birşey olmaz bilgisini verdi. Ozellikle bu konunun üstünde durduğum halde telefonun ekranının kırılmayacagini belirttiler. Telefonum ise çantamın içindeyken çantamın yaklasık 1 metre yükseklikteki bir masadan düşmesi sonucunda ekranı kırıldı. Dayanıklı, kristal ekran dedikleri bu mu? Görüştüğüm teknik servisler ise bana ekranda ciddi bir hasar var, bu telefonu düşürme işi değil bu telefon ciddi bir hasar almış, garanti dışı diyorlar.

1 metre yuksekten çantanın içindeyken mi kırıldı..kimse kusura bakmasın ama bence palavra..kimbilir hangi duvara fırlattı.benim telde yolda cebime koyarken kaydı ve asfalta yapışık abartmıyorum yaklaşık 2-3 metre kaydı .bir çizik bile yok.

Galaxy S3 Galaxy S2 kadar sağlam değil ama bir Galaxy S2 kullanıcısı olarak şu an elimde başka telefon olsa sadece ekran ve ön cama bir telefon parası daha vermiştim. 1.5 metre yükseklikten en az 3 defa düştü. Bazen cebime koyarken cebi ıskalıyorum ve telefon pat yere yapışıyor. Şükür bir şey olmadı daha. Gerçi dediğim gibi Galaxy S2 tamamı dokunmatik ekran olan cihazlar içinde en sağlamı bile olabilir.

Buyrun hangi cihaz bu kadar dayanabilir?

[video=youtube;nXOezJKpOsg]http://www.youtube.com/watch?v=nXOezJKpOsg[/video]
 

ulash

Doçent
Katılım
8 Nisan 2008
Mesajlar
820
Reaksiyon puanı
10
Puanları
18
Herkes de hoşaftan anlamayınca işte suç hoşafın oluyor. Hem telefonu yere düşür hem de "aaa ekran kırıldı! Hani garantisi?" de, bu da düpedüz işgüzarlık oluyor artık.
 

patientia

Profesör
Katılım
7 Ağustos 2012
Mesajlar
1,283
Reaksiyon puanı
2
Puanları
0
Arkadaşlar ekran kırılmasına odaklanmayın başka problemlerde var ekrana takılıp gittiniz yahu :D
 

Czmi

Doçent
Katılım
10 Kasım 2011
Mesajlar
952
Reaksiyon puanı
2
Puanları
18
Yaş
33
Bu cihazdan 25milyondan fazla satildi. Yani sorun cikmasi muhtemel. Ustelik o okudugunuz servisde karsilasilan muameleler hangi firmaya giderseniz ayni olacak
Ayrica unutmayin iphoneler de patlayi hatta alev aldi..
 

aykutsenatli

Öğrenci
Katılım
31 Temmuz 2012
Mesajlar
9
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Reklamlarda bu kadar övünerek anlatılan s3 beni tam bi hayal kırıklığına uğrattı bundan önceki htc desire s im 1 ghz 768 mb ram tek çekirdekle samsungun 1.4 ghz 1gb ram 4 çekirdekli yere göğe sigdiramadigi amiral gemisinden daha stabil daha seri daha hızlı daha sorunsuz çalışıyordu..en basiti rehber bile saatlerce açıklamıyor bişey açmak istiyorsun takılıyorr tam bi rezalet yani arkadaş lar htc den vazgeçmeyin derim
 

uygar2580

Doçent
Katılım
27 Nisan 2009
Mesajlar
650
Reaksiyon puanı
0
Puanları
16
Samsung firmasının bir suçu yok, halkımız yere göğe sığdıramıyor, kimse kusura bakmasın. Bir ara da herkes iphone konuşuyordu, 5 çıksın yine aynı muhabbetler olacak.
 

BlackShopAre

Doçent
Katılım
9 Haziran 2012
Mesajlar
684
Reaksiyon puanı
1
Puanları
18
böyle şeyler illaki olacak 20 mjlyon az bi miktar deil ve bu siparişlere deyetişmek çok zor ve servis yavaş denmjş tmm yavas olurlar ama bir sebbide bu sorunları yaşayan çoktur ve herkes servise gönderir bi sebepte bu olabilif
 

El Padrino

Dekan
Emektar
Katılım
15 Şubat 2007
Mesajlar
6,045
Reaksiyon puanı
69
Puanları
48
Teknik servislerin beceriksizlikleri ve her markada olan ve olmak zorunda olan fabrikasyon hataları bütünnn bir markaya ykükleniyor.Ve burada şikayetlerini dile getiren kullancıların hepsi telefondan ve teknolojiden zerre anlamayan, telefon kullanmayı bilmeyen insanlar.

Fabrikasyon hatalar her markada, her sektörde, her üründe olur.Dev araba markaları bile çok ciddi fabrikasyon hataları yapıp milyonlarca !!! aracını geri çağırıyor.Bu tür şeyler her zaman olur.Önemli olan bu sorunları en kısa sürede ve en iyi şekilde çözüme ulaştırmaktır.
 

friendly

Rektör
Katılım
19 Mart 2009
Mesajlar
11,875
Reaksiyon puanı
656
Puanları
113
nokia e6 kullanıyorum ne patlıyo ne de çatlıyo :)
 

Koca Adam

Profesör
Katılım
15 Kasım 2011
Mesajlar
4,114
Reaksiyon puanı
13
Puanları
38
Ben de yeni aldım tek sorun hala Erzurum sivesine alismadi :)

Meyve veren ağaç taslanirmis telefon değilde yazilanlar acayip patlamış
 

ahmeta

Profesör
Katılım
5 Temmuz 2009
Mesajlar
2,328
Reaksiyon puanı
36
Puanları
48
Bende daha önce WP'lu modeli omnia II kullanmıştım, buna benzer teknik servis sorunlarını çok yaşadım ve bu yüzden Samsung'dan soğudum bir tanıdık bularak para iadesi yaptım o gün bugün Samsung kullanmıyorum görüyorum ki hiç birşey değişmediği gibi daha da beter olmuş durum.
Yaşadığım teknik Servis sorunlarından seçmeler;
Telefonumun dahili 16 GB hafızası uçtuğu için Ankara Necatibey cad. servise götürdüm 15-20 gün sonra hafıza değiştirildi diyerek telefonu geri verdiler, sonraki gün baktım hafıza 2 GB geri götürdüm bana o dahili değil SD kartdır dedi hemen gözüne soktum arkadaşın böyle birşey olamaz falan dedi kendi aldı baktı sonra tekrar servise aldılar, tekrar geldiğinde telefonun ana kartı değişmişti, burda başka bir sorunla karşılaştım, Cihazla birlikte ömür boyu lisanslı aldığım Navigasyon yazılımı anakart üzerine lisanslandığı için tekrar kuramadım ve Çoookk teknik servis arkadaşlar bu durumu çözemedi.
Bir başka sorununmda yine aynı yere verdiğim telefonu geri aldığımda bana yeni yazılım yüklendi vs. vs yapıldı denildi telefonu açıp baktığımda verdiğim gibi hiç birşey yapılmadan iade ettiklerini gördüm, bunun üzerine kendim format attım.
 

Nordkapp

Doçent
Katılım
30 Ağustos 2009
Mesajlar
787
Reaksiyon puanı
16
Puanları
18
Iyi telefon ama super degil. Benimkinin kapagi tam oturmuyordu. Kapak ile telefon arasinda az bi aciklik vardi. Hani kafaya takmasam kullanirim ama 'o kadar para vermisim neden boyle olsun dedim' ve servise gonderdim. Cerceveyi degitirmisler, kapagi degistirmisler ama tamamen duzelmemis. Bir daha gonderdim, yine az bi aciklik vardi. Telefon geldi, memnun olmadigimi soyledim. Cunku hala tam degildi. 3.kere gonderdim. Simdi de telefonda sorun yok diyorlar ve teslim etmek icin para istiyorlar. Acayip moralim bozuldu. Prensipleriymis eger telefonda garanti disinda bir hata varsa ucretini bildirip, tamir mi edelim yoksa telefonunuzu kucuk bir ucret karsiliginda geri mi alirsiniz diyorlarmis.

Dedik telefonda hata yoksa niye para aliyorsunuz diye. Adamlar yine de hata olmadigi icin para istiyorlar, guya isleme tabi olduya. Sizin olsun, istemiyorum diyecektim ama olmuyor iste. (Olay Turkiye'de gerceklesmiyor.)

Acikcasi telefona bir turlu isinamamistim. Kapaktaki aciklik, telefonun zaman zaman gec tepki vermesi, bir de on taraftaki tus yumusak degildi. Hafif bir cit sesi geliyordu arada. Acikcasi verdigim 2000 liranin bosa gittigini dusunuyorum. Bir daha boyle uc nokta bir telefon almayi da pek dusunmuyorum.

Tabi hic sorun yasamayanlar icin muhakkak ki supere yakin bir telefondur. Bende berbat demiyorum ama boyle sorunlar sogutuyor insani.
 

Nordkapp

Doçent
Katılım
30 Ağustos 2009
Mesajlar
787
Reaksiyon puanı
16
Puanları
18
Bugun telefonu aldim, parayi odedikten sonra daha bi sevmeye basladim :) Ama cok ayip etti teknik servis.
 

Hwoarang

Doçent
Katılım
8 Mart 2012
Mesajlar
546
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Başınıza gelmeyince anlamazsınız. Benim telefonum cebimde iken kırılmıştı. Düşme darbe vs olmadı. Telefonu cebimden çıkardım birde baktım kırılmış.Servise gönderdim.Dediler darbe almış.Yok dedim tel cebimdeydi darbe falan almadı. Darbe alsa dış ekrandada sorun olur falan dinlemediler. Adamlarn işine gelmedi. Bende yoğun iş temposundan dolayı tüketici mahkemsine gitmedim.
Not: Benim tel sg3 değildi. Yanlış anlaşılmasın. Benzer sıkıntı olduğu için yazdım.
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
sonuçta elektronik eşya şans işi burda yazılan yorumları okuyunca inanın almaktan vaz geçtim
 

galaxymania

Öğrenci
Katılım
22 Aralık 2012
Mesajlar
15
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Telefona haksızlık etmeyin bence aldığımdan beri istem dışı şekilde en az 2-3 defa sert bir şekilde çarptı.4defa yere düştü sadece köşesindeki plastikte az bi ezilme oldu ekranda yada telefonda teknik bir sorun yok daha önce nokia c6-01 kullanmıştım ilk yere düşüşünde telefon 10 parçaya bölünmüştü.gayet başarılı bir telefon çoğu bilgisayardanda daha özellikli :)
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
benimde var ama çok menunum bence çk gzl ıphonedende fazla özzelligi var
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
Hey sen samsung avukatimisin bu kadar insan şikayet var sikayett
 

merts

Asistan
Katılım
4 Ağustos 2012
Mesajlar
215
Reaksiyon puanı
1
Puanları
18
Ben s2 kullanıcısı olarak bu kadar sağlam olması iyi bu telefon baya gider hiç düşürmedim :))
 

DumDumaq

Dekan
Katılım
17 Ocak 2013
Mesajlar
5,084
Reaksiyon puanı
9
Puanları
0
ne alakası var samsungun urununde birşey yok yetkili servislerde sorun var konuya bak ya
 

Empatik

Profesör
Katılım
5 Şubat 2013
Mesajlar
2,866
Reaksiyon puanı
8
Puanları
0
Ula konu başlığına baktım 3 ölü 2 yaralı var gibi başlık atılmış :D
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
yalan ve iftira...
evin içinde, ne kılıf ne başka bir şey olmaksızın sinirle duvara attım ve oradan yere düştü.
kesinlikle tuzla buz olmuştur dedim. sesi bile kesilmeden yerden aldım. çizik bile yoktu ve çalışıyor.
 

ayhankucuk28

Asistan
Katılım
30 Eylül 2012
Mesajlar
220
Reaksiyon puanı
1
Puanları
0
Servise verdiğim Galaxy S3'ün arka kapağını çizmişlerdi. Telefonun çizik olduğunu göre göre bana yalan konuşuyormuşum gibi muamele yaptılar. Masaların üstünde koruyucu bant var çizilmesi imkansız diyorlar. En sonunda telefonu teslim ettiğim bayanı çağırdılar ve o telefonu sıfır gibi teslim aldım deyince diğer çalışanların hepsi önüne dönüp susmuştu. Sonra arka kapak siparişi verdiler. Kapak gelince gittim çizik olanı geri istediler yenisini taktılar verdiler.

Yeni arka kapakta kılıfla kullanmama rağmen nasıl çizildiyse çizilmiş. Arada çıkartıyordum sim kart ve micro sd'yi çıkarmak için. O zaman çizildi galiba :) Nasıl çizliyor diye baktım kağıdın üstüne koydum sağa sola oynattım kapak çizildi. Bende sinirlendim bu kadar mı canın var yer misin yemez misin güzelce çizdim arka kapağı matlaştırdım. Çok mutluyum artık mat olduğundan çizilmiyor :) Orjinalı 30-40 liradır alırım yenisini kılıfa para verene kadar :)

- - - Mesaj Güncellendi - - -

Ben bu zamana kadar iki kez düşürdüm ikisi de evdeyken oldu ve halıya düştü. İlkinde kılıf yoktu masa seviyesinden düştü. ikincisinde kılıf vardı başım hizasından düştü. Telefona birşey olmadı. Yalnız bu telefonun ön camının kenarları ince olduğundan herhangi bir darbeye karşı çok çabuk kırılır. Galiba S4'te ön cam hep aynı kalınlıktaydı. Onun camının bu kadar sık kırılacağını sanmıyorum.
 

mendocino

Rektör
Katılım
9 Ocak 2009
Mesajlar
11,033
Reaksiyon puanı
74
Puanları
48
Samsungun kullandigi plastik uzay plastigi o yuzden çiziliyor, uzayda kullanim için tasarlanmiş:) halbuki bize dünya plastiği lazim
 

Son mesajlar

Üst