G203 Lightsync

Bu konuyu okuyanlar

Emre Nas

Profesör
beyaz daha şık. alacaksan beyaz
Mesaj otomatik birleştirildi:

alınır ama bütçe varsa daha iyi bir mouse alabilirsin. mesela g402. hem indirimde 200-300 arası
 

Samet Hasbek

Öğrenci
onuda kulandıdamda hacı kablosu bozuldu grantiye gönderdim yenisini gönderdilerde başka model kulanim diyorum sence
 

The_Uhu

Öğrenci
Logitech G203 Ligytsync Nasıldır? Siyah mı beyaz mı tercih edeyim?
Siyahı beyazı sana kalmış ama fare güzel ben steelseries rival 100 de kullandım malzeme kalitesi tuşlar sensörü ve ışıkları daha güzel rival 100 den fakat boyutu küçük beni rahatsız etmiyor ama zaten g300s boyutunda bir mouse ile rahat ediyorsan bunla da edersin bence ben kullanıyorum şuan merak ettiğin bir şey varsa sorabilirsin
 

Samet Hasbek

Öğrenci
Siyahı beyazı sana kalmış ama fare güzel ben steelseries rival 100 de kullandım malzeme kalitesi tuşlar sensörü ve ışıkları daha güzel rival 100 den fakat boyutu küçük beni rahatsız etmiyor ama zaten g300s boyutunda bir mouse ile rahat ediyorsan bunla da edersin bence ben kullanıyorum şuan merak ettiğin bir şey varsa sorabilirsin
knk aldımda ben mauseun bazen ışığı kapanıyor sol tıka basınca ışığı yeniden açılıyor sendede hiç öyle bi şey oldu mu ? olduysa söyler misin ?
 

xPhoenix06

Profesör
Beyazı bildiğim kadarıyla 200 lira civarında siyahını 150-160 liraya alabiliyorsun eğer 160 lira falan değilse beyaz siyah almanı öneririm.
 

The_Uhu

Öğrenci
knk aldımda ben mauseun bazen ışığı kapanıyor sol tıka basınca ışığı yeniden açılıyor sendede hiç öyle bi şey oldu mu ? olduysa söyler misin ?
Ne renk aldın bu arada ben bilgisayarım monitörüm ve klavyeme uyumlu olsun diye siyah aldım ve g203 ve 102 nin farkının biri asya biri Avrupa Pazarında satılması ile ilgili olduğunu duymuştum
 

Samet Hasbek

Öğrenci
Ne renk aldın bu arada ben bilgisayarım monitörüm ve klavyeme uyumlu olsun diye siyah aldım ve g203 ve 102 nin farkının biri asya biri Avrupa Pazarında satılması ile ilgili olduğunu duymuştum
Beyaz aldım kardeşim
Mesaj otomatik birleştirildi:

Aynen soldaki plsatik eriyor.
Mesaj otomatik birleştirildi:


Beyaz 230 lira siyahı 150
Ben 159a vatandan aldım
Mesaj otomatik birleştirildi:

Oldu bendede bir süre kullanmayınca oluyor
Normal değil mi?
 

SDN Son Haberler

Son mesajlar

Üst