Spor Futbolcuyum öneri istiyorum

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar Konu (Kayıtlı: 0, Misafir: 1)

cypriotfootballer07

Asistan
Yasaklı
Gençler merhaba. U15'de oynuyor yetenekli ve hocaların gözünde biriyim. Bu yeteneğimi şekillendirmek için vücut yapmak istiyorum 15 yaşındayım. Tavsiyelerinizi isterim. Teşekkürler.

1.80/59
 

cypriotfootballer07

Asistan
Yasaklı
Profil resmindeki adamın antrenman ve beslenme metodlarını kendi durumuna göre uyarlayabilirsen, gerisi de yeteneğinle hallolur diye düşünüyorum. GOAT :)
Bu adam gibi olmak en büyük hayalim :D
Mesaj otomatik birleştirildi:

Futbol ile uğraşıyorsan bacak kası çalışabilirsin.
O kasda sorun yok bacaklarım çok sağlam mermi gibi şut atıyorum ama üst vücut sıkıntısı teşekkürler yine de 🙏
Mesaj otomatik birleştirildi:

Aralıksız mekik, plank, şinav çalışmalısın. Karın kası çalışmalarını daha sık yapmalısın.
Karın kası evet çok önemli :) Teşekkür ederim sürekli çalışacağım ve bireysel de yapacağım
Mesaj otomatik birleştirildi:

Aralıksız mekik, plank, şinav çalışmalısın. Karın kası çalışmalarını daha sık yapmalısın.
Bir sorum olcaktı ben çok şınav çekemiyorum dizle çekmeye başlasam olur mu gelişme
 
Son düzenleme:

DarkWiThCeM

Doçent
Futbol ile uğraşıyorsan bacak kası çalışabilirsin.
atletizim çalışmalısın şınav çekmelisin ancak şimdiden soyliyim bir genç olarak bizler bu konularda dikkat etmemiz gerekiyor 0-20 yaş arası insanların gelişme süreci kaslarmız ve kemiklerimiz %100 hazır deyil yani demek istediğim bunları yapmak sadece yeterli değil bol bol süt ve süt ürünleri tüketmen gerekiyor kemiklerinin gelişmesi gerekiyor.. kalsiyum ,A vitaminini, d vitamini, vücudundan eksik etme şınav vb. şeyleri dikkatli yap (mersinde basketbol takımındaydım) bende aynısını yapıyordum eskiden.
 

cypriotfootballer07

Asistan
Yasaklı
atletizim çalışmalısın şınav çekmelisin ancak şimdiden soyliyim bir genç olarak bizler bu konularda dikkat etmemiz gerekiyor 0-20 yaş arası insanların gelişme süreci kaslarmız ve kemiklerimiz %100 hazır deyil yani demek istediğim bunları yapmak sadece yeterli değil bol bol süt ve süt ürünleri tüketmen gerekiyor kemiklerinin gelişmesi gerekiyor.. kalsiyum ,A vitaminini, d vitamini, vücudundan eksik etme şınav vb. şeyleri dikkatli yap (mersinde basketbol takımındaydım) bende aynısını yapıyordum eskiden.
Kalsiyumları gerçekten iyi şekilde alıyorum ve süt ürünlerini seviyorum..
 

DarkWiThCeM

Doçent
Onları harfiyen yapıyorum beslenmemi gayet iyi yapıyorum 1-2 kilo kazanacağım inşallah. Dizde şınav çeksem gelişim olur mu ?
buarada birşey daha eklesem iyi olur eğer enerji içiceği vb. birşey içiyorsan dikkat et kazandığın enerjiyi harca fazla enerji kalbe zarar verir ve enerjiyi harcayamadığın için kalp krizi geçirebilirsin (Allah korusun)
 

mizole

Üyecik
11 yıl dövüş sanatları ile uğraştım. Futbol ustası değilim ama vücut geliştirmesinden anlarım. Futbolda sana kas hacminden çok kas gücü ve esneklik lazım. Bacak kası çalışman seni sıkılaştırır futbola önerilmez onun yerine bisiklette daha zor güce bacaklarını alıştırman. Spor ile ilgili hiçbir enerji, sporcu içeceği önermem asla ve asla en önemlisi SU dur.
 

cypriotfootballer07

Asistan
Yasaklı
11 yıl dövüş sanatları ile uğraştım. Futbol ustası değilim ama vücut geliştirmesinden anlarım. Futbolda sana kas hacminden çok kas gücü ve esneklik lazım. Bacak kası çalışman seni sıkılaştırır futbola önerilmez onun yerine bisiklette daha zor güce bacaklarını alıştırman. Spor ile ilgili hiçbir enerji, sporcu içeceği önermem asla ve asla en önemlisi SU dur.
Günde 8-9 şişe içiyorum su. Bacak kası ve karın kası en önemli etkenler diye düşünüyorum hız ve esneklik açısından. Enerji içeceği içmeyi düşünmüyorum. Sporcu içeceği bilmiyorum pek.
 

BJKolik

Tek Yol BEŞİKTAŞ
Yönetici
Moderatör
Günde 8-9 şişe içiyorum su. Bacak kası ve karın kası en önemli etkenler diye düşünüyorum hız ve esneklik açısından. Enerji içeceği içmeyi düşünmüyorum. Sporcu içeceği bilmiyorum pek.
Su tabiki. Ama enerji içeceği ile sporcu içeceği farklı şeyler. Profesyonel futbolcular bile idmanlarda ve maçlarından sonra sporcu içeceklerini içiyorlar. Mineraller var içinde. Fayda veriyor. Ben şahsen abartı olmayacak şekilde içiyorum.
 

mizole

Üyecik
Günde 8-9 şişe içiyorum su. Bacak kası ve karın kası en önemli etkenler diye düşünüyorum hız ve esneklik açısından. Enerji içeceği içmeyi düşünmüyorum. Sporcu içeceği bilmiyorum pek.
Bacak kasının hacminden çok sertliği önemli ona göre çalışma yapın. Hacim kilodur , kilo hız kaybıdır unutmayın.
Enerji içeceği kesinlikle içmeyin spordan önce veya sonra kalp çarpıntısı yapar %100. Powerade de önermiyorum. Yapay tatlandırıcı sporcunun düşmanıdır.
 

cypriotfootballer07

Asistan
Yasaklı
Bacak kasının hacminden çok sertliği önemli ona göre çalışma yapın. Hacim kilodur , kilo hız kaybıdır unutmayın.
Enerji içeceği kesinlikle içmeyin spordan önce veya sonra kalp çarpıntısı yapar %100. Powerade de önermiyorum. Yapay tatlandırıcı sporcunun düşmanıdır.
Cristiano Ronaldo gibi futbolcular bile içiyor ama evet yapay tatlandırıcılar var içinde. Bacak kasım var fakat hafif yağ var üstünde onuda zamanla bacak egzersizleriyle atlatacağım. Kilom yok fiziğim iyi ama bir tık daha kaslanırsam muazzam bir adım olacak hayatımda ve sağlığım için. Abur cubur 1 haftadır yemiyorum kendime program yaptım ara öğünlerde meyve ve badem fındık leblebi gibi şeyler tüketiyorum tavuk et makarna yiyorum kızartmadan çok uzağım. İçecek hep su içiyorum yemeklerin yanında. Soda bile asit taşıyor yahu :D
 

Son mesajlar

Üst