Frmtr.com

Bu konuyu okuyanlar

onurcandir

Öğrenci
frmtr.com
bana göre çok iğrenç bir forum Türkiye'nin en büyük forumlarından biri ama bunu hiç haketmiyor.Her tarafı reklamlarla dolu ve konularda 5mesajda yeni bir sayfaya geçmesi , v-bullettin kullanmasından dolayı nefret etttiğim bir site frmtr
 

Aman

Asistan
5 mesajda bir yeni sayfaya geçmesi kullanıcı profilinden ayarlanabiliyor.
Vbuletin bir foruma üyeyim onda yapılabiliyor. sayfada 50 mesaj okuyorum. :D
frmtr'ye üye değilim. bi kere karşılaştım üye olmayı da düşünmedim. ;)
TR'nin en büyük forumu SDN :D
 

by DeLeTe

Öğrenci
_OnuR_ dedi ki:
frmtr.com
bana göre çok iğrenç bir forum Türkiye'nin en büyük forumlarından biri ama bunu hiç haketmiyor.Her tarafı reklamlarla dolu ve konularda 5mesajda yeni bir sayfaya geçmesi , v-bullettin kullanmasından dolayı nefret etttiğim bir site frmtr

ForumTR o reklamlari almasa zaten oralara gelemezdi. SDN de aynı sekilde. Cogu site reklamlardan para kazaniyor. Tabi Bazen aşırıya kaçıyo o ayri bi mesele. Ona bende Gıcık Oluyorum. ::)

Aman Arkadasin dediği Gibi.
5 mesajda bir yeni sayfaya geçmesi kullanıcı profilinden ayarlanabiliyor. ;)

Sırf bu nedenler icin nefret ediyorsan bence sacma ;)
 

onurcandir

Öğrenci
dediğiniz gibi yaptım bakın sayfada 50 msj gösteriyor :D

ssaq3.jpg



forumun belli yerlerine tabikide alınır reklam ama her msjın altına ve üstüne her üyenin imzasına ve avatarının altına da reklam alınır mı ? forumda gezerken reklamlardan msjlar okunmuyor
 

Ahmethz

Rektör
Emektar
_OnuR_ dedi ki:
dediğiniz gibi yaptım bakın sayfada 50 msj gösteriyor :D

ssaq3.jpg



forumun belli yerlerine tabikide alınır reklam ama her msjın altına ve üstüne her üyenin imzasına ve avatarının altına da reklam alınır mı ? forumda gezerken reklamlardan msjlar okunmuyor
popüler forumlar genelde öyle 2 kelime mesaj yazsan altına google reklamı, profilinin altında bu alana reklam vermek istemez misiniz diye yanıp sönen yazılar vs...

 

sinansas

Öğrenci
frmtr sever olarak reklamın iisi kotusu olmaz diyorum eyw arkadaslar :D
butun forumlar guzel frmtr bu ulkenin en koklu forumlarından misyon olarak bilg. kullanıcısının ozgurluklerinin sınırlanmaması icin elinden geleni yapmıstır ve yapıyor hala...
 

robokep

Asistan
sadece içerik açısından güzel bi site ama reklamlarla cebelleşmekden yazıları okumak falan baya zor oluyor.
 

tütüncü

Öğrenci
Forum Hakkında kısmında forumu eleştiren katı bir yorum yazdığınızda ya da konu açtığınızda yöneticiler tarafından tepki ile karşıalnıp banlandığınız forum!!. :)

8,430,171 mesaj diyor şu an. Açıkçası 8 milyon mesajın ortalama olarak anca 1 milyonu içerikli ve kalitelidir. Diğer mesajların hepsi; slm, nbr, elline saalık, teüekkürler gibi niteliksiz ve boş mesajlar. :)

817,863 üyesi varmış işin en komik yanı.
Ortalama olarak günde 1000 kişi online olduğunu düşünürsek geri kalan yüzbinler üye nerede diye sorası geliyor insanın.
Birde 800.000 üye yaf. Net kullanan kişilere oranını yapsan ortalama olarak bu kadar üye toplamak İMKANSIZDIR kanımca.

Ek olarak yönetimin kalite anlayışı milyonlarca mesaj atmak, binlerce üye toplamak olduğuna kanaat getiridğim forum.

Eeee tabii arada kaliteli paylaşımlar yapılmıyor değil. Ama genel olarak beğenmediğim bir forum sitesi..
 

snra

Profesör
Ben de o geri kalan yüzbinlerce üyeden biriyim :) Bi kere işim düştüğü için üye olmuştum sonra şifremi bile unuttum
 

ICEEXOL

Öğrenci
Bu konuyu görünce üye olup, yorum yazmak istedim...

2,5 senedir şuan üye sayısı 170.000 'e yaklaşan bir forum sitesiyle admin olarak ilgileniyordum.Fakat son zamanlarda forumun içeriği "kaliteli bilgi" paylaşımdan çok youtube'deki ilginç videoların ,fıkraların,siyasi haberlerin,komik resimlerin,artık okumaktan bıktığımız XP PÜF NOKTALARInın paylaşımıyla dolup taşmaya başladı ve başka sebeplerle beraber forumdan ayrıldım.Herneyse,şuan hiçbir yerli forumun içeriği diğerinden farklı değil.Tabiki donanım sitelerimiz hariç.

Frmtr ya da emsali olan başka bir site isterse 1 milyon üyesi olsun yinede ilgimi çekmiyor.Bunlar KALİTELİ değil yalnızca büyük siteler.Eğer siteye onlarca birbirinden farklı kategori açarsan çoğu kullanıcı senin NE KONUDA UZMAN bir site olduğunu bilmez.

Bakınız içerik yönünden kendi alanlarında çok başarılı olan sitelerinden birkaç örnek;

Winmatrix..com (Yalnızca Windows)

Doctus.net (Yalnızca Güvenlik)

9down.com (Yalnızca Software)

Vistadreams.org (Yalnızca Vista Dreamscene)

Mydigitallife.info (Yalnızca teknoloji +Vista)

Errorforum.com (Kesinlikle tavsiye ediyorum)

Gnutellaforums.com (P2p'nin kalbi)

Evet,bana göre forum siteleri niteliksiz kullanıcı değilde kalıcı ve ne aradığını bilen kullanıcılar istiyorlarsa eğer bu verilen sitelerden yola çıkmalıdılar.Forum içeriklerini sağdan soldan kopyala/yapıştır ile "zengin"leştirmeye çalışmasınlar ve en önemlisi içeriklerini ziyaretçilere kapatmasınlar.Zorunlu üyelik ile çoğu zaman kaliteli kullancı çekemezsiniz.Eğer kullanıcı sitenin içeriği açık olduğu halde üye oluyorsa ,işte o "nitelikli ve ne aradığını bilen" kullanıcıdır.

Ayrıca, fırsatınız varsa ingilizce öğrenin.Çünkü dediğim gibi yerli forumlarda artık hiçbişey kalmadı.En kaliteli bilgi ve sunumlar bildiğiniz gibi yabancı arkadaşlarımızda.

Biraz karışık bir yazı oldu ama ne anlatmak istediğimi sanırım anladınız :)
 

TozyeT

Öğrenci
genel forumlardan nefter etmeye başladım o kadaar çok forum varki
gel gelelim frmtrde reklam işine bu evet biliyorum sdnd reklam alıyor ama forumtrni yaptığı şey yüzsüzlük milletten para dileniyorlar bi ara forumun yanına paypal hesabını koymuşlar üyeye saygı denes yerlerde reklam fazla desen kendini bilmiş üyeler adminlerden önce seninle iyi bir maytap geçiyorlar sonra admin geliyor birde o vuruyor
ben ne forumlar gezdim sdndede reklam var ama forumtr gibi dilenmiyor adamların 10 mesaında 9 u sen server masraflarını biliyomusun konuşma sus senin konuşmaya hakkın yok
evet senin rakip forumlarının da server masrafı oluyor ama onlardan senin yaptığın gibi bi uygulama göremiyorum ben
hem forumtr copy paste bir forumdur çalıntı bir forumdur
forumtrnin hikayesini bilmeyenlere kısaca anlatmak isterim
forumtrdeki adminler kurt adamın birer admine veya moduydu bunlar kurt adama ihanet ederek başka bir forum kurdular şimdi ise legal içeriğimizle bilmem kaç yıl bilmem kaç üye senin legal içeriğinle 200bin üyen anca var onlarda isimden daha dün e kadar adult crack mp3 divx senin forumundaa vardı hemde ne vardı ama
senki ick denen adam bas bas bağırıyordun bu kzın ilk videosu bizde bizden başka kimsede yok 2 sene önce bu forumde herpislik vardı şimdi hacı kesildiler başımıza
forumtrye 4bin küsür mesajını vermiş sonrada salak bir nedenden dolayı banlanmış bir kişi olarak yazıyorum bunları ben yaşadım gördüm forumtrnin halini...
birde o server masraflerı felan hepsi yalan arkadaşlar onların bizim ayda kazandığımız dediğimiz parayı haftada kazanıyorlar çünkü bu forumda çok iyi bir üye tayfası var ne nersen yapıyor djsonzulık bir konu açıyor şuraya üye olun bilmem kaç rep hepsbinlerce üye
saygılar..
 

KnUcLeS

Asistan
FRMTR reklamlar yüzünden geç açılıyo PC'yi çok yoruyo onun için bende sevmiyorum ama üyeyim :D
 

byhasanbey

Öğrenci
sinansas dedi ki:
frmtr sever olarak reklamın iisi kotusu olmaz diyorum eyw arkadaslar :D
butun forumlar guzel frmtr bu ulkenin en koklu forumlarından misyon olarak bilg. kullanıcısının ozgurluklerinin sınırlanmaması icin elinden geleni yapmıstır ve yapıyor hala...

hahaha... frmtr midir nedir. internet kullanıcısının özgürlüklerinin sınırlanmaması için hiçbir şey yapmıyor. aksine internet kullanıcısının özgürlüklerini sınırlandırıyor. 850 bine yakın üyesi var. acaba kaç 100 bin üyesi oraya zorunluluktan üye oldu. Ne zorunluluğu diye sorarsan da...
LÜTFEN LİNKLERİ GÖREBİLMEK İÇİN ÜYE OLUNUZ.. ZORUNLULUĞU. paylaşımın zorunluluğu olmaz.
 

Çıkladayı

Öğrenci
benide zamanından banlamışlardı tabi tekrar üye oldum nefret ediyorum ama seviyorumda çoğu aradığım şeyi ordan temin edebiliyorum.
 

Majeste

Profesör
ICEEXOL seni çok iyi anladım ve hak veriyorum, doğru söylüyorsun.

Frmtr'e bende üyeyim, bi kaç kere gezdim forumu ama pek iç açıcı değil. :)
 

gokhans19

Profesör
Bende oraya üyeyim ama hem çok yavaş hemde çok reklam var.Konuların üzerine geliyo reklamlar konunun bi bölümü okunmuyo bile..
 

Gr09X

Öğrenci
Burda yazılanlara katılıyorum.
Forum tr hakkında bu yazıyı okumanızı isterim.
http://www.menacam.com/frmtr-com-terbiyesizligi-bu-sahtekarlardan-uzak-durun-t33404.html
Artık genel forumlar işin tadını kaçırdı. Sabit olarak Konusu farklı olan forumlar daha güzel.
ve Daha çekici geliyor.
9ytl domain alan sahte hostcularden 30ytl ye hosting alan daha sonra koşa koşa gidip SMF indiren.
Cıcıklı bıcıklı temalar atan ve bu forumlarda kendilerini Allah sanan şahıslardan bıktım.

1 YTL lik Sitelere Hayır.

Web sektörü sahte hostingciler tarafından çökertilmekte
 

enesx

Öğrenci
Çok içerikli bir site. Yanlız "Eline sağlık, teşekkürler......" mesajları dışında. Nefret etmekte o konuda haklısınız. Ama aradığınız herşeyi buluyosunuz o da var. Google yazı mesela "arayacağınız şey site:frmtr.com" karşınıza aradığınız şey hemen çıkıyo diyebilirim. Ayrıca normal aramalarda da frmtr ilk sıralarda yer alıyor.

Reklamlara gelince. Ben reklamsız dolaşıyorum. Firefox AdBlock eklentisi var. Tek reklam bile yok. Ayrıca adamlar server'ı yenilediler şimdiki hali daha hızlı. Bi de admini düşünün yaklaşık 800.000 üyesi olan bi forumda reklam olmazsa nasıl geçinecek adam. Teşekkür mesajlarına neden izin verdiğini anlamış değilim.
Bu forum teşekkür mesajlarını yasaklasa ve imzalara sınırlama koysalar daha iyi bir yere gelir. Sınırmala yok gibi. Yaz yazabildiğin kadar.

Onun dışında süper bi forum



Ben forumu böyle kullanıyorum:

adszjv3.jpg



Bu da reklamlı hali:

adszztr0.jpg
 

murmillo

Asistan
arkadaş doğru söylemiş adblock ile ve no-script ile hiç bir reklamı görmessiniz mis gibi istediğiniz yerde gezersiniz reklamsız.
 

gokhans19

Profesör
Reklamları görmek istemeyip firefoxtan iğrenen(ilk başta ben) kaspersky 7 kullansın oda reklamları engelliyor.
 

SDN Son Haberler

Son mesajlar

Üst