Forumda yeeren yeler

Bu konuyu okuyanlar

Hakkı Alkan

Administrator
Yönetici
Admin
Katılım
2 Haziran 2005
Mesajlar
13,886
Reaksiyon puanı
2,136
Puanları
113
Şu sıralar forumda aynı anda çevrimiçi olan çok sayıda okurumuz var. Bu kişilere göz attığınızda bazılarının yeşerdiğini görebilirsiniz.

Bu ne demek?

Seiye atlayan üyelerimizin renkleri de değişecek.

Üyecik seviyesinden Asistan seviyesine yükselenler yeşil renkte aramızda olacaklar.

Şimdilik Doçent olan okurumuz yok galiba. Onlara da uygun bir renk buluruz artık :)

Edit: 2 adet Doçent üyemiz varmış. Kendilerine turuncu rengi uygun gördük. Bu renkler daha sonra sizin istekleriniz doğrultusunda değişebilir.
 

speedfreak

Asistan
Katılım
5 Şubat 2007
Mesajlar
396
Reaksiyon puanı
4
Puanları
0
Bu benimde dikkatimi çekmişti. Bende bunlar neden yeşeriyo diyorum :p :p
 

Ahmethz

Rektör
Emektar
Katılım
7 Eylül 2006
Mesajlar
12,441
Reaksiyon puanı
396
Puanları
83
bugün chimera ile fark ettik ve şaşırdık :D
 

tugbagaleri

Profesör
Katılım
13 Mayıs 2006
Mesajlar
2,224
Reaksiyon puanı
44
Puanları
48
turuncu bızı bozmasın (eski zihniyet sahibi)
 
M

mellick

SDN Okuru
Onlara "OT" mu demeye çalışıyorsunuz.İşi gücü yok ot gibi oturup SDN forumda birşeyler yazıp duruyorlar.
 

Hakkı Alkan

Administrator
Yönetici
Admin
Katılım
2 Haziran 2005
Mesajlar
13,886
Reaksiyon puanı
2,136
Puanları
113
Yeşil renk güzeldir. İnsana huzur verir. Onlar da bizim huzur verenlerimiz. Gönderdikleri bir fotoğraf, bir fıkra, yazdıkları bir makale veya uygulama keyif de verir, öğretir de, düşündürür de.

Sağolsunlar.
 

RuNaL

Dekan
Emektar
Katılım
11 Mart 2006
Mesajlar
6,898
Reaksiyon puanı
69
Puanları
48
Yaş
34
mellick dedi ki:
Onlara "OT" mu demeye çalışıyorsunuz.İşi gücü yok ot gibi oturup SDN forumda birşeyler yazıp duruyorlar.

ayıp oluyor biraz benim istatiskiklerime bakarsan gündüz mesaj sayım cok azdır hep gece atmışımdır biz sdn yi sevdiğimizden o kadar mesaj yazıyoruz 8)
 

Ahmethz

Rektör
Emektar
Katılım
7 Eylül 2006
Mesajlar
12,441
Reaksiyon puanı
396
Puanları
83
mellick dedi ki:
Onlara "OT" mu demeye çalışıyorsunuz.İşi gücü yok ot gibi oturup SDN forumda birşeyler yazıp duruyorlar.
aaa çok ayıp
 

Furci

Asistan
Katılım
4 Ekim 2006
Mesajlar
314
Reaksiyon puanı
2
Puanları
0
Bende moderatörüm yeşilim diye sanıyodum :D
 

tonce

Profesör
Emektar
Katılım
7 Nisan 2007
Mesajlar
2,796
Reaksiyon puanı
14
Puanları
38
mellick dedi ki:
Onlara "OT" mu demeye çalışıyorsunuz.İşi gücü yok ot gibi oturup SDN forumda birşeyler yazıp duruyorlar.

Hadi bakalım sen daha iyisini yap görelim kardeşim. Benimde durumum RuNaL ile aynı mesajlarımı gece yazarım ve bu formu seviyorum + Başka formumda yok zaten gerekte yok. 8) Seni kınıyorum çünkü çok ayıp ettin.

++RuNaL kardeşim ayrıca senide kutluyorum. ;)
 

RuNaL

Dekan
Emektar
Katılım
11 Mart 2006
Mesajlar
6,898
Reaksiyon puanı
69
Puanları
48
Yaş
34
tonce dedi ki:
mellick dedi ki:
Onlara "OT" mu demeye çalışıyorsunuz.İşi gücü yok ot gibi oturup SDN forumda birşeyler yazıp duruyorlar.

Hadi bakalım sen daha iyisini yap görelim kardeşim. Benimde durumum RuNaL ile aynı mesajlarımı gece yazarım ve bu formu seviyorum + Başka formumda yok zaten gerekte yok. 8) Seni kınıyorum çünkü çok ayıp ettin.

++RuNaL kardeşim ayrıca senide kutluyorum. ;)

tşkler kardeşim :)
 

tonce

Profesör
Emektar
Katılım
7 Nisan 2007
Mesajlar
2,796
Reaksiyon puanı
14
Puanları
38

RuNaL yav bu turuncu iyi değil mi? Ben beğendim de. :)
 

chimera

Dekan
Emektar
Katılım
24 Kasım 2006
Mesajlar
8,774
Reaksiyon puanı
561
Puanları
0
Jojoba dedi ki:
bugün chimera ile fark ettik ve şaşırdık :D

Bu konu hakkında da jojoba ile çok konuşmuştuk neyse en azından ne olduğunu öğrenmiş olduk 8) :)
 

aklayarar

Asistan
Katılım
27 Şubat 2006
Mesajlar
441
Reaksiyon puanı
16
Puanları
0
Sloganı iyi oku mellick
bilenlerin bile bilmedikleri vardır biz bilgi paylaşırız sömürmek yada bilgilerini paylaşmaktan zevk alanları öyle görmek istiyosan senin düşüncendir ama unutma o sadece senın düşüncen olmaktan öteye gidemicektir...

Burada olmayı ve burada bilgilerini paylaşan insanları seviyorum....
 

emubaltaci

Rektör
Emektar
Katılım
21 Kasım 2005
Mesajlar
18,862
Reaksiyon puanı
129
Puanları
63
biz ne olacaz bizz ondan bahset kanki biraz :(
 

aklayarar

Asistan
Katılım
27 Şubat 2006
Mesajlar
441
Reaksiyon puanı
16
Puanları
0
üyeciksin sen zaten yeşillerin içinden cıktın gene ne yapıcan yeşillere bürünüp :)
 

Hakkı Alkan

Administrator
Yönetici
Admin
Katılım
2 Haziran 2005
Mesajlar
13,886
Reaksiyon puanı
2,136
Puanları
113
ya üzülme emu. her şeyin başındasın. yeniden yapabilirsin :D hadi aslanım benim.
 

seciL

Dekan
Emektar
Katılım
29 Eylül 2005
Mesajlar
5,117
Reaksiyon puanı
102
Puanları
48
emubaltaci dedi ki:
aklayarar dedi ki:
üyeciksin sen zaten yeşillerin içinden cıktın gene ne yapıcan yeşillere bürünüp :)
onu demiyorum mesajlara ne olack :'(



Ne diyim Bi bardak soguk su icermisin :) mesaj sayısına neden bu kadar takıyorsun sakin olalım giden mesaj olsun dostluklar baki kalsın... :)
 

seciL

Dekan
Emektar
Katılım
29 Eylül 2005
Mesajlar
5,117
Reaksiyon puanı
102
Puanları
48
Troy dedi ki:
ya üzülme emu. her şeyin başındasın. yeniden yapabilirsin :D hadi aslanım benim.
Silme mazlumun mesajını yazar aheste aheste.. :D

 

Link

Profesör
Emektar
Katılım
26 Şubat 2007
Mesajlar
2,742
Reaksiyon puanı
14
Puanları
38
Bu başlığı okuyana kadar yeşil renk olduğumu farketmemiştim , renkleri biraz daha belirgin olacak şekilde ayarlarsanız bence iyi olabilir.
 

emubaltaci

Rektör
Emektar
Katılım
21 Kasım 2005
Mesajlar
18,862
Reaksiyon puanı
129
Puanları
63
seçiL dedi ki:
emubaltaci dedi ki:
aklayarar dedi ki:
üyeciksin sen zaten yeşillerin içinden cıktın gene ne yapıcan yeşillere bürünüp :)
onu demiyorum mesajlara ne olack :'(
kurt kocayınca kuzunun maskarası olurmuş.. üyecik falan dalga geçiliyor... arkamda bıraktıgım koca bir kariyerden sonra muahahah :p



Ne diyim Bi bardak soguk su icermisin :) mesaj sayısına neden bu kadar takıyorsun sakin olalım giden mesaj olsun dostluklar baki kalsın... :)
 

Son mesajlar

Üst