Öneri Forum Anasayfasında Otomatik Başlayan Video Kaldırılsın ya da Otomatik Başlamasın

Anasayfada otomatik başlayan video otomatik başlamasın

  • evet otomatik başlamasın

  • hayır başlasın

  • bana fark etmez


Sonuçlar yalnızca oylamadan sonra görülebilir.

Bu konuyu okuyanlar

Airbus

Profesör
Katılım
20 Mart 2016
Mesajlar
1,334
Çözümler
2
Reaksiyon puanı
1,003
Puanları
113
forum anasayfasını her açtığımda aynı videonun otomatik başlaması rahatsız etmeye başladı. Video otomatik başlamayacak şekilde ayarlansa güzel olur.
 

OzkanK.

Dekan
Katılım
3 Eylül 2019
Mesajlar
9,488
Reaksiyon puanı
11,549
Puanları
113
Yaa bunu hep bende diyecem diyecem unutuyorum. :)

Bazen kulaklık takılı oluyor veya yüksek ses açık iken gece vakti birden zıplatıyor insanı.

Video çalışacaksa bile hiç yoktan sessiz modda çalışsın. Üstüne gelince ses açılsın o zaman daha güzel olur.
 

404 Error

Dekan
Katılım
22 Şubat 2019
Mesajlar
6,357
Reaksiyon puanı
12,620
Puanları
113
Yaş
21
Otomatik video başlamasa sorun olmaz. Ben Adblock Plus ile engelliyorum ama her yeni videoda tekrar çıkıyor orası maalesef. Zorla videoyu seyrettirebilecekler bize sanki.
 

Airbus

Profesör
Katılım
20 Mart 2016
Mesajlar
1,334
Çözümler
2
Reaksiyon puanı
1,003
Puanları
113
Zaten Pc,den Google Chrome ile bakıyorum şu an.
1663077106764.png

Otomatik video başlamasa sorun olmaz. Ben Adblock Plus ile engelliyorum ama her yeni videoda tekrar çıkıyor orası maalesef. Zorla videoyu seyrettirebilecekler bize sanki.
Bende de adblock var ama bunu engellemiyor. İşin kötüsü artık beynime kazındı "herkese merhaba iphonelerin kaderi değişiyor"
 

Airbus

Profesör
Katılım
20 Mart 2016
Mesajlar
1,334
Çözümler
2
Reaksiyon puanı
1,003
Puanları
113
Bende %90 otomatik başlıyor %10 başlamıyor. Kafasına göre takılıyor işte ama cidden çok rahatsız etmeye başladı.
 

_Zaur_

Rektör
Katılım
17 Kasım 2017
Mesajlar
12,802
Reaksiyon puanı
21,344
Puanları
113
Yaş
29
Brave`de Adblock Plus kullanıyorum.
ikonuna tıklayınca el ile reklam içeriğini engelle seçeneği var.
Video içeriğini seçiyorsun ve engelliyorsun.

Arada sırada video sesi geleceğini duyacaksın ama ADBlockplus İkonu yanında Müzik player gibi şey açılıyor. Müzik player`i kapatıyorsun Efsooooo
 

CtrlEnter

Doçent
Katılım
24 Aralık 2011
Mesajlar
907
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
851
Puanları
93
Video yerine videonun fotoğrafı koyulsun, fotoya tıklayınca video sayfası açılsın.
 

Kayn

Profesör
Katılım
10 Ocak 2022
Mesajlar
1,013
Reaksiyon puanı
745
Puanları
113
Bende Brave kullanıyorum, hiç video reklam vs. görmedim forumda.
 

Airbus

Profesör
Katılım
20 Mart 2016
Mesajlar
1,334
Çözümler
2
Reaksiyon puanı
1,003
Puanları
113
Güncelleme: Videonun otomatik başlama sorunu bende sadece açık temada oluyor. Koyu temada olmuyor (Adblock engelliyor da olabilir ama koyu temada hiç olmadı)
 

wittroc

King of the Woodland Realm
Katılım
15 Kasım 2020
Mesajlar
5,272
Çözümler
30
Reaksiyon puanı
8,510
Puanları
113
Yaş
19
Hakkı Alkan'ın özel isteğiymiş. :) Yönetim olarak kaldırılması için çok yırtındık ama bizi takan olmadı. Bırak ofisi, sayın adminimiz bile bizi takmadığı için sizi umursayacaklarını düşünmeyin sayın üyecikler <3
 

Airbus

Profesör
Katılım
20 Mart 2016
Mesajlar
1,334
Çözümler
2
Reaksiyon puanı
1,003
Puanları
113
Hakkı Alkan'ın özel isteğiymiş. :) Yönetim olarak kaldırılması için çok yırtındık ama bizi takan olmadı. Bırak ofisi, sayın adminimiz bile bizi takmadığı için sizi umursayacaklarını düşünmeyin sayın üyecikler <3
Yani kötü bir tutum olmuş. Bu şekilde o videolar ötmeye devam ederse ötmeyi bırakana kadar foruma girmemeyi düşünüyorum. En azından her seferinde aynı şeyleri duymam bu aşırı rahatsız edici bir şey. Zaten az kişi var forumu ayakta tutan, geriye bot mesajcılar ve spamcılar falan fisman kalır yazık olur. Konu cevaplayan kişi sayısı çok az. 3000-4000 izlenme uğruna forumu sarsmaları SDN forumun kaybı olur. Hiçbir şey alternatifsiz değil neticede.
 

Airbus

Profesör
Katılım
20 Mart 2016
Mesajlar
1,334
Çözümler
2
Reaksiyon puanı
1,003
Puanları
113
Brave`de Adblock Plus kullanıyorum.
ikonuna tıklayınca el ile reklam içeriğini engelle seçeneği var.
Video içeriğini seçiyorsun ve engelliyorsun.

Arada sırada video sesi geleceğini duyacaksın ama ADBlockplus İkonu yanında Müzik player gibi şey açılıyor. Müzik player`i kapatıyorsun Efsooooo
Yaptım oldu. Mükemmel şu an. Herkese tavsiye ederim.
 

Soslumakarna

Öğrenci
Katılım
14 Eylül 2022
Mesajlar
12
Reaksiyon puanı
10
Puanları
3
Yaş
30
Brave`de Adblock Plus kullanıyorum.
ikonuna tıklayınca el ile reklam içeriğini engelle seçeneği var.
Video içeriğini seçiyorsun ve engelliyorsun.

Arada sırada video sesi geleceğini duyacaksın ama ADBlockplus İkonu yanında Müzik player gibi şey açılıyor. Müzik player`i kapatıyorsun Efsooooo
Teşekkür ttim on numarooo oldu
 

BehzatAmirim

Dekan
Katılım
5 Ocak 2019
Mesajlar
8,830
Çözümler
2
Reaksiyon puanı
6,992
Puanları
113
Bende hem mobilde hem de bilgisayarda otomatik başlamıyor.
 
  • Beğen
Reactions: 43t

Airbus

Profesör
Katılım
20 Mart 2016
Mesajlar
1,334
Çözümler
2
Reaksiyon puanı
1,003
Puanları
113

Airbus

Profesör
Katılım
20 Mart 2016
Mesajlar
1,334
Çözümler
2
Reaksiyon puanı
1,003
Puanları
113
1663234826403.png

1663234912933.png


görülebileceği üzere açık temada otomatik başlayacak şekilde eklenmiş

Karanlık temada ise autoplay ile eklenmemiş, sorun linklerin sonundaki autoplay=1 den kaynaklı. He kasten yapılmıştır yapılmamıştır o ayrı. Şimdi bunu yazdım diye karanlık temaya da otomatik başlayacak şekilde eklerlerse bilinsin istiyorum bu mesajı kuzenim yazmış arkadaşlar mesuliyet kabul etmiyorum.
1663234961564.png
 
Üst