format atarken şarz bitti açılmıyo

Bu konuyu okuyanlar

yauf güger

Öğrenci
Katılım
5 Mart 2017
Mesajlar
3
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
19
Merhaba arkadaşlar bilgisyarım yeni nesil cd siz format atıyordum şarzına dikkat etmedim format atarken şarzı bitti açılmıyo açma tuşuna basınca marka ekranı geliyo sonrası siyah ekran
 

mirinkirin

Doçent
Katılım
4 Temmuz 2016
Mesajlar
708
Reaksiyon puanı
349
Puanları
63
Yeni nesil format derken nasıl yapıyordunuz anlamadım ?
 

yauf güger

Öğrenci
Katılım
5 Mart 2017
Mesajlar
3
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
19
Yeni nesil format derken nasıl yapıyordunuz anlamadım ?
Kardeşim şimdi shift tuşuna basılı tutuyon bide yeniden başlata basıyon mavi bir sayfa açılıyo ordan sıfırlıyon
--- Gönderi Güncellendi ---
Arkadaşlar ne olur birşey bilmiyorsunuzda bir fikir verin
 

mirinkirin

Doçent
Katılım
4 Temmuz 2016
Mesajlar
708
Reaksiyon puanı
349
Puanları
63
f8 veya shift+f8 tuşlarına basılı tutmayı deneyin bilgisayar açılırken ya da windows sürümüne göre internette güvenli modda başlatmayı araştırın tuşları tam hatırlamıyorum kullanmadığım için. Eğer güvenli modda başlamıyorsa, bahsettiğiniz o mavi sayfa gelmiyorsa o bölümler de bozulmuştur geriye format seçeneği kalıyor.

Elinizde windows kurulum diski/usbsi var mı ? Üstteki yol işe yaramadıysa, windows dosyaları zarar gördü o yüzden açılmıyor, donanımsal olarak bir şey olduğunu sanmıyorum. Windows diski/usbsi varsa onunla boot edin, boot seçeneği genelde f1-f2-f11-f12-esc-del tuşlarından biri ile açılır. Oradan normal format atarmış gibi format atın. Bilmiyorum bu işlerden anlıyor musunuz, anlamıyorsanız bilgisayarcıya götüreceksiniz mecbur.
 

yauf güger

Öğrenci
Katılım
5 Mart 2017
Mesajlar
3
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
19
Olmuyo açılmıyo
--- Gönderi Güncellendi ---
f8 veya shift+f8 tuşlarına basılı tutmayı deneyin bilgisayar açılırken ya da windows sürümüne göre internette güvenli modda başlatmayı araştırın tuşları tam hatırlamıyorum kullanmadığım için. Eğer güvenli modda başlamıyorsa, bahsettiğiniz o mavi sayfa gelmiyorsa o bölümler de bozulmuştur geriye format seçeneği kalıyor.

Elinizde windows kurulum diski/usbsi var mı ? Üstteki yol işe yaramadıysa, windows dosyaları zarar gördü o yüzden açılmıyor, donanımsal olarak bir şey olduğunu sanmıyorum. Windows diski/usbsi varsa onunla boot edin, boot seçeneği genelde f1-f2-f11-f12-esc-del tuşlarından biri ile açılır. Oradan normal format atarmış gibi format atın. Bilmiyorum bu işlerden anlıyor musunuz, anlamıyorsanız bilgisayarcıya götüreceksiniz mecbur.
Anlıyorum bende windows cd yada usb si yok o yüzden boot ta edemiyırum
 
Üst