- Konuyu başlatan
- #31
nurullahhoruz
Öğrenci
- Katılım
- 7 Aralık 2008
- Mesajlar
- 17
- Reaksiyon puanı
- 0
- Puanları
- 0
Değerli arkadaşım ;
kısa ve öz cevaptan kastım değindiğim ve öneri gösterdiğim birçok konu varken sizin sadece kullanım hatasına odaklanmanız dı.bu olayı da kesinlikle çamaşır makinası olayına bağlamadım.sadece çevremden örnek verdim.çünki sektör ve arıza farklı olabilir benzer yanı olayda arızadaki teknik boyutu, dizayn hatası.diğer marka araçlarda kapıda yırtılan bölgede parça varken fiat dobloda neden yok.olmak zorunda da değil o şekilde dizayn edilmiş ve testlerde sorun çıkmamış olabilir.kullanım koşulları ve yapılan testler herzaman birbirini tutarmı.o zaman daha sağlam malzemeden destekli yapılabilirdi.onu ayırt etmeye çalışıyorum.tamam testlerde sıfır hatayla çıkmıştır.ama kullanım şartlarında kendini daha iyi gösteriyor. ben olaya bilgim dahilinde teknik açıdan bakmaya çalışıyorum.
evet benim aracımda bariz bir şekilde yırtık var fakat o kapının son hali ve yırtık kılcal çatlaklar şeklinde ve sonra devamında gelişti.
tabiki her malzemenin kendine göre bir esneme konumu vardır ve aşırısı zarar verir yada kırar.İŞTE O NOKTADA BÜTÜN ANLATMAK İSTEDİĞİM.SACIN ESNEYEMEMESİ .SONRASINDA GERİLMELERDE ÇATLAYIP YIRTILMASI. NEDEN ESNEYECEK PARÇA KONUMLANMAMIŞ BANA KULLANIM HATASIYLA SONUÇLANDIRILMIŞ FATURA ÇIKARTILIYOR.
resimdeki tamirli kapıyı benimle aynı sorunu yaşayan vatandaşada kullanım kaynaklı denilerek DÜZCE YETKİLİ SERVİSİ KASAPOĞLU tarafından sadece kaynak yapılabilir denilmiş ve servis tarafından o şekilde gelişigüzel kaynaklı tamir edilmiştir.(araç sahibi beyanı) banada aynı öneriyi yaptılar.benim kapıda aynı şekli alacaksa neden tamir edilsin.
saygılarımla.
kısa ve öz cevaptan kastım değindiğim ve öneri gösterdiğim birçok konu varken sizin sadece kullanım hatasına odaklanmanız dı.bu olayı da kesinlikle çamaşır makinası olayına bağlamadım.sadece çevremden örnek verdim.çünki sektör ve arıza farklı olabilir benzer yanı olayda arızadaki teknik boyutu, dizayn hatası.diğer marka araçlarda kapıda yırtılan bölgede parça varken fiat dobloda neden yok.olmak zorunda da değil o şekilde dizayn edilmiş ve testlerde sorun çıkmamış olabilir.kullanım koşulları ve yapılan testler herzaman birbirini tutarmı.o zaman daha sağlam malzemeden destekli yapılabilirdi.onu ayırt etmeye çalışıyorum.tamam testlerde sıfır hatayla çıkmıştır.ama kullanım şartlarında kendini daha iyi gösteriyor. ben olaya bilgim dahilinde teknik açıdan bakmaya çalışıyorum.
evet benim aracımda bariz bir şekilde yırtık var fakat o kapının son hali ve yırtık kılcal çatlaklar şeklinde ve sonra devamında gelişti.
tabiki her malzemenin kendine göre bir esneme konumu vardır ve aşırısı zarar verir yada kırar.İŞTE O NOKTADA BÜTÜN ANLATMAK İSTEDİĞİM.SACIN ESNEYEMEMESİ .SONRASINDA GERİLMELERDE ÇATLAYIP YIRTILMASI. NEDEN ESNEYECEK PARÇA KONUMLANMAMIŞ BANA KULLANIM HATASIYLA SONUÇLANDIRILMIŞ FATURA ÇIKARTILIYOR.
resimdeki tamirli kapıyı benimle aynı sorunu yaşayan vatandaşada kullanım kaynaklı denilerek DÜZCE YETKİLİ SERVİSİ KASAPOĞLU tarafından sadece kaynak yapılabilir denilmiş ve servis tarafından o şekilde gelişigüzel kaynaklı tamir edilmiştir.(araç sahibi beyanı) banada aynı öneriyi yaptılar.benim kapıda aynı şekli alacaksa neden tamir edilsin.
saygılarımla.