• 13 dakikada Apple etkinliği özeti!

    Apple dün gerçekleştirdiği etkinlikte AirPods 3, M1 Pro ve M1 Max işlemcileri ile 14 ve 16 inç MacBook Pro tanıttı, biz de özetledik.

Fenerbahçe ve Galatasaray'ın Avrupa Ligi grupları belli oldu!

Bu konuyu okuyanlar

Görkem Say

Guru
Emektar
Katılım
22 Nis 2017
Mesajlar
23,240
Çözümler
6
Reaksiyon puanı
22,623
Puanları
113
Listeye baktıkça içim acıyor. Bu kadar futbol delisi, tutkunu olan bir ülkenin Avrupa sıralamasındaki yerine bak.
Süper Lig' de bir hafta geçmesin ki hakem istifa, TFF istifa, TFF' nin oyunları ile ilgili haber duymayayım. Kimsenin top oynadığı yok kalıp herkes ondan bundan dem vuruyor. Yazık.
Futbolda bu durumda olmamız, ülkenin genel durumuna bakıldığında gayet normal değil mi? Siyaset futboldan elini çekmediği sürece kimse başarı beklemesin bu kadar basit.
 

talebesultan

Asistan
Katılım
8 Ağu 2020
Mesajlar
208
Çözümler
3
Reaksiyon puanı
72
Puanları
28
Listeye baktıkça içim acıyor. Bu kadar futbol delisi, tutkunu olan bir ülkenin Avrupa sıralamasındaki yerine bak.
Süper Lig' de bir hafta geçmesin ki hakem istifa, TFF istifa, TFF' nin oyunları ile ilgili haber duymayayım. Kimsenin top oynadığı yok kalıp herkes ondan bundan dem vuruyor. Yazık.
hocam doğrusunuz ama TFF'nin aldığı saçma kararlar, bir dediği bir dediğini tutmayan PFDK ve MHK ve yıllardır devam eden çifte standart taraftarların güvenlerini yerle bir etti üstelik hala ligimizde öyle aman aman bir değişim yok, aşiret gibi hakemlerimiz var babadan oğula enişteden küçük yeğene, o yüzden bu tepkiler gayet normal bence.
 

OzkanK.

Dekan
Katılım
3 Eyl 2019
Mesajlar
8,333
Reaksiyon puanı
10,319
Puanları
113
Türk futbolunda özellikle bazı takımlar başarısızlıklarını hep hakemlere mal etmeye çalışıyor. Futbol namına sahada hiç bir şey yok doğru dürüst atakları yok kaliteli futbol yok ama hakem harcadı bizi diyorlar maç sonu hemen. İtiraz etmekten hakem ile tartışmaktan top oynamayı unutanlar var.

Adamların son 5-10 senedir doğru dürüst başarısı yok veya Adamlar 3-0 yenilmiş ama atıyorum maç sonu çıkıyor penaltımız verilmedi diye ağlayıp hakeme sallıyorlar gene. Yaa verse ne olacak 3-1 olunca sen kazanmış sayılmayacan. Hakem de insan hataları olabilir. Zaten sen iyi takım olsan hakeme rağmende kazanırsın.

Veya sağada futbol namına bir şey olmayınca yorumcularda maç yorumlamaktan çok dedikoduya ve fitne fesatlığa çalışıyorlar. Yok o başkan bunu demiş bu hakem bunu yapmış şu teknikdrektör şunu yapmış futbolcu şunla berabermiş gibi Türk futboluna gram faydası olmayan boş işler ile uğraşuyoz. Spor haberlerinde bile maşetler hep şöyle yok Fener'in yeni yengesi yok GS'nin eski yengesi yürek hoplattı yok şu futbolcu eşinden boşnadı veya eşini aldattı tarzı saçma sapan haberler.
 

talebesultan

Asistan
Katılım
8 Ağu 2020
Mesajlar
208
Çözümler
3
Reaksiyon puanı
72
Puanları
28
Türk futbolunda özellikle bazı takımlar başarısızlıklarını hep hakemlere mal etmeye çalışıyor. Futbol namına sahada hiç bir şey yok doğru dürüst atakları yok kaliteli futbol yok ama hakem harcadı bizi diyorlar maç sonu hemen. İtiraz etmekten hakem ile tartışmaktan top oynamayı unutanlar var.

Adamların son 5-10 senedir doğru dürüst başarısı yok veya Adamlar 3-0 yenilmiş ama atıyorum maç sonu çıkıyor penaltımız verilmedi diye ağlayıp hakeme sallıyorlar gene. Yaa verse ne olacak 3-1 olunca sen kazanmış sayılmayacan. Hakem de insan hataları olabilir. Zaten sen iyi takım olsan hakeme rağmende kazanırsın.

Veya sağada futbol namına bir şey olmayınca yorumcularda maç yorumlamaktan çok dedikoduya ve fitne fesatlığa çalışıyorlar. Yok o başkan bunu demiş bu hakem bunu yapmış şu teknikdrektör şunu yapmış futbolcu şunla berabermiş gibi Türk futboluna gram faydası olmayan boş işler ile uğraşuyoz. Spor haberlerinde bile maşetler hep şöyle yok Fener'in yeni yengesi yok GS'nin eski yengesi yürek hoplattı yok şu futbolcu eşinden boşnadı veya eşini aldattı tarzı saçma sapan haberler.
katılıyorum medya baskısının altında çok kalıyoruz.
 

kilicbaligi

Dekan
Emektar
Katılım
3 Şub 2018
Mesajlar
7,490
Çözümler
2
Reaksiyon puanı
8,934
Puanları
113
Listeye baktıkça içim acıyor. Bu kadar futbol delisi, tutkunu olan bir ülkenin Avrupa sıralamasındaki yerine bak.
Süper Lig' de bir hafta geçmesin ki hakem istifa, TFF istifa, TFF' nin oyunları ile ilgili haber duymayayım. Kimsenin top oynadığı yok kalıp herkes ondan bundan dem vuruyor. Yazık.
Hele şu Avrupa grup maçları başlasın da takımlarımızı yeni kadrolarıyla sahalarda görelim. Bu sene farklı olacağını düşünüyorum. :)
 

Melker

Öğrenci
Katılım
6 Nis 2021
Mesajlar
79
Reaksiyon puanı
131
Puanları
33
Yaş
16
Listeye baktıkça içim acıyor. Bu kadar futbol delisi, tutkunu olan bir ülkenin Avrupa sıralamasındaki yerine bak.
Süper Lig' de bir hafta geçmesin ki hakem istifa, TFF istifa, TFF' nin oyunları ile ilgili haber duymayayım. Kimsenin top oynadığı yok kalıp herkes ondan bundan dem vuruyor. Yazık.
Ya birde yabancı kuralı çıkartıyorlar çıldıracağım ya. Oynayacak yabancıda oynayamıyor ki.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Bu sene Fenerbahçe ve Beşiktaş taşıyacak gibi duruyor Galatasaray'ın üstünde bi şanssızlık var
 

SwateR

Rektör
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
10,160
Reaksiyon puanı
609
Puanları
113
Galatasaray'ın kadrosu iyi aslında ama Muslera'da form düşüklüğü var ve savunma pek güven vermiyor.

Sorma üstat. Dün yenilen golleri görünce sinirden gülüyorum takıma. Halısaha maçındaki defans gibi hatalar. Lazio'dan filan tarihi fark yemesek diye düşünüyorum artık. Çok korkutuyor bu takım.
 
Katılım
27 Eyl 2018
Mesajlar
6,096
Çözümler
3
Reaksiyon puanı
6,704
Puanları
113
Yaş
20
Galatasaray her hafta jokerlerini kullanıyordu bu hafta kullanmaması Twitter'da da çok konuşuldu. Türk sporu gelişecekse hangi takımın düzelmesi gerek belli gibi.

 

kilicbaligi

Dekan
Emektar
Katılım
3 Şub 2018
Mesajlar
7,490
Çözümler
2
Reaksiyon puanı
8,934
Puanları
113
Sorma üstat. Dün yenilen golleri görünce sinirden gülüyorum takıma. Halısaha maçındaki defans gibi hatalar. Lazio'dan filan tarihi fark yemesek diye düşünüyorum artık. Çok korkutuyor bu takım.
Henüz tam olarak bir takım havası oluşmadı sanki. Gerçi pek bi'şey de kalmadı Lazio maçına (16 Eylül), kolay olmayacak bir rakip belli. Umarım en azından 1 puanla bu maç geçilir.
 

slui.exe

Asistan
Katılım
23 Şub 2021
Mesajlar
333
Reaksiyon puanı
285
Puanları
63
Yaş
18
Sorma üstat. Dün yenilen golleri görünce sinirden gülüyorum takıma. Halısaha maçındaki defans gibi hatalar. Lazio'dan filan tarihi fark yemesek diye düşünüyorum artık. Çok korkutuyor bu takım.
PUHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAH aynen tarihi fark yedik
 

Ekli dosyalar

  • resim_2021-09-17_213851.png
    resim_2021-09-17_213851.png
    13.5 KB · Görüntüleme: 10

SwateR

Rektör
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
10,160
Reaksiyon puanı
609
Puanları
113
PUHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAH aynen tarihi fark yedik
Bu sonuç ve oynanan oyun beni çok şaşırttı. Bunu da GS' nin iyi oynamasına değil Lazio' nun acayip derecede kötü oynamasına bağlıyorum. Çok basit top hataları yaptılar. Maçı izlerken bile bu nasıl takım diye söylendim. Sonuçta Lazio bilinen bir takım. Attığımız gol bile kendi kalelerine oldu.
İnşallah beni hep şaşırtırlar ne diyelim :D:D
 

Son mesajlar

Üst