- Katılım
- 29 Haziran 2007
- Mesajlar
- 64,457
- Reaksiyon puanı
- 530
- Puanları
- 0
Reklam stratejisiyle paylaşım yapılan bir sosyal ağdan çok dijital bir işletmeye dönen Facebook, aktif reklamverenlerinin sayısının 1 milyonu geçtiğini açıkladı.
Facebook, en büyük gelir kaynağı olan reklamlara odaklanan stratejisiyle gelirini artırmaya devam edecek gibi görünüyor. Şirket, dün yağtığı açıklamada sosyal ağda yer alan reklamveren sayısının 1 milyona ulaştığını duyurdu. Facebook küçük işletmeler direktörü Dan Levy, dün New Yorktaki Facebook ofisinde yaptığı açıklamada, reklamverenlerin büyük kısmının KOBİlerden oluştuğunu belirtti.
Levy, dünyanın dört bir yanındaki reklamverenlerden aldıkları ortak geri bildirimin, reklamı daha basitleştirmek olduğunu ifade etti. Şirketin, reklam ürünlerini azaltarak, reklam etkinliğini artıracak yeni çalışmalar yapabileceği öne sürüldü.
Facebookun operasyon müdürü Sherly Sandberg, geçtiğimiz ay yaptığı açıklamada, 16 milyon küçük işletmenin sosyal ağın sayfalarından faydalandığını belirtmişti.
Levy, şirketleri için Facebookta sayfa açan birçok yöneticinin, daha sonra reklam vermeye başladığına dikkat çekti.
Kısaca, kullanıcıların sıkıcı olmakla eleştirdiği Facebook, işletmelere ayak uydurmaya başlamış görünüyor.
ntvmsnbc

Facebook, en büyük gelir kaynağı olan reklamlara odaklanan stratejisiyle gelirini artırmaya devam edecek gibi görünüyor. Şirket, dün yağtığı açıklamada sosyal ağda yer alan reklamveren sayısının 1 milyona ulaştığını duyurdu. Facebook küçük işletmeler direktörü Dan Levy, dün New Yorktaki Facebook ofisinde yaptığı açıklamada, reklamverenlerin büyük kısmının KOBİlerden oluştuğunu belirtti.
Levy, dünyanın dört bir yanındaki reklamverenlerden aldıkları ortak geri bildirimin, reklamı daha basitleştirmek olduğunu ifade etti. Şirketin, reklam ürünlerini azaltarak, reklam etkinliğini artıracak yeni çalışmalar yapabileceği öne sürüldü.
Facebookun operasyon müdürü Sherly Sandberg, geçtiğimiz ay yaptığı açıklamada, 16 milyon küçük işletmenin sosyal ağın sayfalarından faydalandığını belirtmişti.
Levy, şirketleri için Facebookta sayfa açan birçok yöneticinin, daha sonra reklam vermeye başladığına dikkat çekti.
Kısaca, kullanıcıların sıkıcı olmakla eleştirdiği Facebook, işletmelere ayak uydurmaya başlamış görünüyor.
ntvmsnbc