Erkegin siniri depresyondan !

Bu konuyu okuyanlar

RuNaL

Dekan
Emektar
Daha cok kadinlar arasinda yaygin oldugu sanilan depresyonun, aslinda orta yasli
erkeklerin yuzde 40'ini da vurdugu belirlendi.


ndiana Universitesi' nin arastirmasina gore; depresyondaki erkekler duygularini disa vurmaktan cekindigi icin belirtileri fark etmiyor ve rahatsizligin ilerlemesine yol aciyor. Bu durum, kalp basta olmak uzere bircok kronik hastaliga yakalanma riskini de artiriyor.

Konuyu arastiran Dr. Kurt Kroenke, erkeklerin depresyonda olup olmadiklarini anlamalari icin su yontemi denemelerini oneriyor: "Son iki haftada cok sevdiginiz seylere ilginiz azaldi mi? Kendinizi sinirli ve mutsuz hissediyor musunuz? Bu sorulara yanitiniz 'evet' ise depresyon nedeniyle bir uzmandan yardim alin."


8)

ALINTI
 

Denisov

Öğrenci
dibe vurmadan çıkamazsın derler ben uzun süredir dipteyim çıkış yolunu bulamıyorum.yeniden anlam kazanırmıyım bilmiyorum.depresyona alıştım belki kurtulursam bocalarım.
Dipteyi sondayı depresyondayım
Yalvarırım gelde kurtar
Beni tanımla cümler içinde kullan
Yepyeni anlamlara sal.... :(
 

RuNaL

Dekan
Emektar
Denisov dedi ki:
dibe vurmadan çıkamazsın derler ben uzun süredir dipteyim çıkış yolunu bulamıyorum.yeniden anlam kazanırmıyım bilmiyorum.depresyona alıştım belki kurtulursam bocalarım.
Dipteyi sondayı depresyondayım
Yalvarırım gelde kurtar
Beni tanımla cümler içinde kullan
Yepyeni anlamlara sal.... :(

üfffff beeeeee ???
 

aklayarar

Asistan
yok öyle bişi yaptıgım işimin maddi manevi karsılıgını alayım bakın ozaman sinir denen bişey kalıyomu ::)
 

Hakkı Alkan

Administrator
Yönetici
Admin
eğer bana karşı çıkan olursa hemen demet akalın örneğini verebilirim. ayrılmalarının nedenini açıklamıştı: "bana iki tokat atsaydı boşanmazdık" dedi.
 

seciL

Dekan
Emektar
yani erkekler zaten depresyonun kendisi ama kabul etmezler o ayrı her zaman bir bahaneleri vardır ;D troy helal olsun bir kez daha.
 

Hakkı Alkan

Administrator
Yönetici
Admin
seçiL dedi ki:
yani erkekler zaten depresyonun kendisi ama kabul etmezler o ayrı her zaman bir bahaneleri vardır ;D troy helal olsun bir kez daha.

Teşekkür ederim sevgilim :)

Anlaştığımız için çok mutluyum. :D
 

pesimist

Rektör
Emektar
Özel başlık
Onursal Üye
Alıntıyı 24 saat içinde belirtmezsen kötülüğüm tutacak ;)
 

paladin

Asistan
yani erkekler zaten depresyonun kendisi ama kabul etmezler o ayrı her zaman bir bahaneleri vardır.

erkekler depresyonun kendisi mi? ve depresyonun kendisi olduğumuzu kabul etmiyor muyuz?

ahahahah. süper espri yapmışsın. gerçekten güldüm ve geçtim. sanırım kadınlar aynaya baktıktan sonra kendilerini tanımlarken, bu tanımlamaları erkekler üzerinden yapmayı çok seviyorlar. bu cümleden bunu anlıyorum. zaten bence ve bir çok erkek tarafındanda bu cümlenin başka türlü bir açıklaması olamaz. yani zırt pırt olduk olmadık yerde ağlayan, her olayın mutlaka negatif bir yönünü bulup, bulduğu negatiflikle beraber bunalım bunalım ortalıkta dolaşan, en ufak olumsuz bir olay karşısında anında melankoliye bağlayan ve çikolataya sarılan ve hayatının belli bir döneminden sonra uzuuuuuunnnca bir süre depresyon içinde bulunup hayatı etrafındakilere de zehir edenler kadınlar değilde başka bir canlı türü mü? depresyon hallerini her ortamda ağlamak, zırlamak ve beyin eti yemek suretiyle haklı çıkartmaya çalışanlar kadınlar değilde kim diye sorarlar bi de. yani başka bir dünyada mı yaşıyoruz anlamadım. sonuç olarak gerçek dünyada kadınların çoğu bu haldeyken, erkeklerin depresyonun kendisi olduğunu söyleyebilmek için ancak farklı bir dünyada yaşıyor olmak lazım. depresyonun kendisi olan birileri varsa o da kadınlardır. bizim her şeyi içimize atıp sesimizi çıkartmamamız, size "yok erkekler aslında şöylede, böylede" gibi şeyler söyleme hakkını doğurmaz. erkekler olarak genelimizin kendimizle barışık canlılar olduğumuzu belirterek cümlemi tamamlıyorum başka da bir şey demiyorum. hiç zannetmiyorum ama darısı sizin de başınıza.
 

seciL

Dekan
Emektar
pladin çok haklı...söylediklerinde de samimi:happy:
kolay dibe vurabilen bi insanım ben...hoşuma da gider bu kendimi salmak battıkça batmak çünkü sonrasında ayağa kalktığımda kendimi çok iyi hissediyorum :Dama uzun zamandır yapmıyorum bunu:D
En dipte ve en sondaydım
Depresyonların da en çıkılmazında!
İnadına dinledim, dinledim, dinledim......
Yine dipteyim yine sondayım ama depresyonda değilim :D
 

SDN Son Haberler

Son mesajlar

Üst