mr_rain
Guru
- Katılım
- 9 Temmuz 2008
- Mesajlar
- 23,961
- Reaksiyon puanı
- 453
- Puanları
- 7,263
Jaguar Los Angeles Otomobil Fuarında görücüye çıkan XFR-Syi tanıttı.
Otomobil XKR-Sdeki 550 beygir güç ve 680 Nm tork üreten kompresör beslemeli motorun aynısını barındırıyor.
ZF sekiz vitesli şanzımana bağlı olan XFR-S 0dan 100 kmye 4,6 saniyede hızlanıyor ve elektronik olarak sınırlanmış 300 km/s azami hıza ulaşabiliyor.
Yol tutuşunu iyileştirmek için Jaguarın mühendisleri Elektronik Aktif Diferansiyel ve Dinamik Denge Kontrol sistemini yeniden ayarlamışlar ve daha geniş lastikler içeren geniş alaşım jantlar takmışlar.
Tasarım bakımından, araç daha büyük merkez ve yan hava girişleri içeren derin bir ön tampon, karbon fiber bir ön ayırıcı ve genişletilmiş yan eşikler içeriyor.
Arka tarafta karbon fiber dağıtıcıya sahip büyük bir tampon kullanılmış ve arka spoiler hava akışının daha iyi yönetilmesini sağlayacak şekilde tasarlanmış.
kaynak

Otomobil XKR-Sdeki 550 beygir güç ve 680 Nm tork üreten kompresör beslemeli motorun aynısını barındırıyor.
ZF sekiz vitesli şanzımana bağlı olan XFR-S 0dan 100 kmye 4,6 saniyede hızlanıyor ve elektronik olarak sınırlanmış 300 km/s azami hıza ulaşabiliyor.
Yol tutuşunu iyileştirmek için Jaguarın mühendisleri Elektronik Aktif Diferansiyel ve Dinamik Denge Kontrol sistemini yeniden ayarlamışlar ve daha geniş lastikler içeren geniş alaşım jantlar takmışlar.
Tasarım bakımından, araç daha büyük merkez ve yan hava girişleri içeren derin bir ön tampon, karbon fiber bir ön ayırıcı ve genişletilmiş yan eşikler içeriyor.
Arka tarafta karbon fiber dağıtıcıya sahip büyük bir tampon kullanılmış ve arka spoiler hava akışının daha iyi yönetilmesini sağlayacak şekilde tasarlanmış.









kaynak