- Katılım
- 15 Ocak 2023
- Mesajlar
- 30,366
- Reaksiyon puanı
- 653
- Puanları
- 7,293
Elektronik ürünler sektöründe kar marjları ciddi anlamda düşüş yaşarken, üreticiler yeni çözüm yolları arıyor. Çin’in agresif fiyatlandırma politikaları, tüketici tercihlerindeki değişimler ve artan fiyat rekabeti, elektronik ürün üreticilerini zor durumda bırakıyor. Markalar artık yalnızca tanınırlıkla değil, tüketicilerle satış ve satış sonrası süreçlerde kurdukları ilişkilerle rekabet avantajı elde edebiliyor. Üreticiler, satışlarının büyük kısmını vadeli senetlerle yaparken, […]
Elektronik üreticileri yeni çıkış arıyor: Kar marjı kahve fiyatının altına düştü
Peki siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?
Elektronik üreticileri yeni çıkış arıyor: Kar marjı kahve fiyatının altına düştü
Peki siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?