Ekran Gidip Geliyor

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)

arkadaşlar bugün sabah saatleri oyun oynuyordum
Bi anda ekran karıncalandı görüntüler bozulmaya başladı sonra hata verip oyundan atti bende pc kapattım bekledim şimdi açtığımda video filan izlerken ekran gidip geliyor gine görüntüde bozulmalar oluyor ne yapmam lazım
 

KimBuGamzeli

Profesör
arkadaşlar bugün sabah saatleri oyun oynuyordum
Bi anda ekran karıncalandı görüntüler bozulmaya başladı sonra hata verip oyundan atti bende pc kapattım bekledim şimdi açtığımda video filan izlerken ekran gidip geliyor gine görüntüde bozulmalar oluyor ne yapmam lazım
Telefon'dan resim çekip atma şansınız var mı ? Ekran da bozulmalar falan oluyor demişsiniz FurMark programını kurup ekran kartını test edermisiniz yine aynı bozulmalar olacak mı bakalım. %80 ekran kartınız arızalanmış gibi duruyor şuan da tabi resimleri gönderebilirseniz iyice anlayabiliriz.
 
Telefon'dan resim çekip atma şansınız var mı ? Ekran da bozulmalar falan oluyor demişsiniz FurMark programını kurup ekran kartını test edermisiniz yine aynı bozulmalar olacak mı bakalım. %80 ekran kartınız arızalanmış gibi duruyor şuan da tabi resimleri gönderebilirseniz iyice anlayabiliriz.
Birazdan gine açıcam ayni olursa resim atarim teşekkürler
Mesaj otomatik birleştirildi:

resim cekip atamıyorum ama sorun devam ediyor dediniz uygulamayı indirdim ama dondu direk
 
Son düzenleme:

VECTORRR

Dekan
Yasaklı
@ForeverPower41 :)
Mesaj otomatik birleştirildi:


Ekran kartım bu sürücülerini nerden bulucam
direkt yazılımını sil ve pc'yi yeniden başlat WDDM olarak kullan görüntü düzelir eğer düşelmezse geçmiş olsun.
 

VECTORRR

Dekan
Yasaklı

VECTORRR

Dekan
Yasaklı
Bozulduysa ekran karti için değil benim için mezar açın ben bu pc yi aldirmak için ne hallere girdim
Ne??? neden bu pc??? yani hangi sebeple şu çöpu aldınız ki? parayı çöpe atsaydınız daha karlı olurdu.
Mesaj otomatik birleştirildi:

neden GTX 960 ya da GTX 1060-3GB filan almadınız eskiden şaka gibi fiyatı vardı.
 
Ne??? neden bu pc??? yani hangi sebeple şu çöpu aldınız ki? parayı çöpe atsaydınız daha karlı olurdu.
Mesaj otomatik birleştirildi:

neden GTX 960 ya da GTX 1060-3GB filan almadınız eskiden şaka gibi fiyatı vardı.
Daha sistemini bile yazmamış sen ekran kartına bakarak sisteme çöp diyorsun,kendinde misin ?
 

VECTORRR

Dekan
Yasaklı
Üst
stat counter