Egea’nın mobiletle imtihanı...

James Howlett

Müdavim
Müdavim
Katılım
26 Ekim 2020
Mesajlar
5,632
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
4,723
Puanları
1,358
Yaş
36
Konum
ANKARA
Ekli dosyayı görüntüle 131985

İstanbul’da feci kaza… Başakşehir TEM Otoyolu'nda otomobilin arkadan çarptığı motosikletin sürücüsü savrularak olay yerinde hayatını kaybetti. Motosikletin otomobilin önüne saplandığı ve yaklaşık 200 metre bu şekilde gittiği ortaya çıktı.​

Son model 1000cc büyük motor olur anlarımda 15 senelik mobilette bu hale geliyorsa işimiz var ?

 

intocrates

Asistan
Cezalı
Katılım
30 Aralık 2020
Mesajlar
236
Reaksiyon puanı
316
Puanları
63
Yaş
20
Yanlış anlaşılma olmasın mobilet değil ancak bu çok vahim bir durum. Zaten Egea'nın böyle bir araç olduğu biliniyordu, bu aracı tasarlayan mühendislere beyin ve yürek lazım.
 

Görkeem

Profesör
Katılım
22 Ağustos 2019
Mesajlar
4,065
Reaksiyon puanı
3,389
Puanları
293
Öncelikle bunun sene ile alakası yok o gördüğün eski model bir 100 cc yada daha üstü onlar daha çok ağır olur arkası da bıçak gibidir..

Önemli olan arabanın dışındaki hasar değil , içindeki insanları korumasıdır.

Eğer sen kazayı arabaların dışına göre değerlendiriyorsan çok yanlış tercih olur , tüm markalar her zaman arabanın içini en güvende tutmak ister ( şöför ve yolcular.. )

Egea zaten güvenlikte falan daha doğrusu Fiat gelişmiş değil.. ama arabanın dış görünüşüne göre kazayı değerlendirirsek yanlış olur .
 

Amello

Doçent
Katılım
7 Mayıs 2020
Mesajlar
679
Reaksiyon puanı
595
Puanları
93
Tofaş harici her araba sağlam gibi geliyor bana. Tofaşın üstüne otursan araba dağılacak.
 

James Howlett

Müdavim
Müdavim
Katılım
26 Ekim 2020
Mesajlar
5,632
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
4,723
Puanları
1,358
Yaş
36
Konum
ANKARA
Öncelikle bunun sene ile alakası yok o gördüğün eski model bir 100 cc yada daha üstü onlar daha çok ağır olur arkası da bıçak gibidir..

Önemli olan arabanın dışındaki hasar değil , içindeki insanları korumasıdır.

Eğer sen kazayı arabaların dışına göre değerlendiriyorsan çok yanlış tercih olur , tüm markalar her zaman arabanın içini en güvende tutmak ister ( şöför ve yolcular.. )

Egea zaten güvenlikte falan daha doğrusu Fiat gelişmiş değil.. ama arabanın dış görünüşüne göre kazayı değerlendirirsek yanlış olur .
Doğru haklısın günümüzde arabaların iç direklerinden sonrası yaşam alanı önemli kaput ve bagaj darbeyi emiyor, lakin bu bana biraz abartı geldi ?
 
Üst