E-Ticaret: Satışta Tsunami Etkisi

kitaptürk

Asistan
Katılım
8 Şubat 2011
Mesajlar
305
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
E-Ticaret: Satışta Tsunami Etkisi,
internetten etkin satış yapmak, sosyal medyayı verimli kullanmak ve mobil ticaretle gelen yenilikleri görmek isteyen herkes için ideal bir E-Ticaret rehberi.

Anıl Altaş'ın “İnternet sayesinde satış yapmaya nasıl başlar ve yeni oluşan satış hacmini nasıl arttırırım?” sorusuna aranan yanıtlardan yola çıkarak yazdığı bu kitapta,

“E-Ticaret nedir?”,
“E-Ticaret yapan herkesin bilmesi gereken genel pazar bilgileri nelerdir?”,
“E-Ticaret çeşitleri hangileridir?”
gibi soruların yanıtlarıyla beraber, dünyada ve Türkiye'de E-Ticaretin kısa tarihçesini de bulacaksınız.

Yazar hakkında:
Boğaziçi Üniversitesi Ekonomi Bölümü'nden 1998 yılında mezun olmuştur.
Yüksek öğrenimini, Londra Üniversitesi'nde Matematiksel Finans, Bilgi Teknolojileri ve Uygulamaları üzerine yapmıştır.

Finans, otomotiv, Perakende ve Bilgi Teknolojileri sektörlerinde, satış, pazarlama, marka yönetimi ve iletişim alanlarında 10 yılı aşkın profesyonel bir geçmişi bulunmaktadır.
Anıl Altaş, e-ticaret, online pazarlama, sosyal medya ve iş geliştirme konularındaki uzmanlığını bu alanda Türkiye'nin önemli internet şirketlerinde çalışarak perçinlemiştir.


Teknoloji Holding'te çalıştığı yıllarda, Silikon Vadisi'nin engebeli yollarını arşınlayan Altaş, Amerika, Avrupa ve Türkiye'den bir çok girişim projesinin farklı aşamalarında çalışmıştır.


Kitapla ilgili ayrıntılar için tıklayın.


Ekli dosyayı görüntüle 6377
 
Üst