Discord'dan Bu Olursa Hacklenir Miyiz?

Bu konuyu okuyanlar

Kadir-Forum

Asistan
Katılım
23 Nis 2021
Mesajlar
208
Reaksiyon puanı
53
Puanları
28
Arkadaşlar Youtubede bedava steam cüzdan kodu verdiğini söyleyen bir kişi vardı, açıklama kısmındaki discord adresine tıkladım. Discord sunucusunda 10k üye 1k aktif vardı benim girdiğimde ve bu olay bugün oldu yani bugün yaşadım. Sonra sıkça sorulan sorular a baktım adamlar any desk le bağlanıp cüzdan kodu veriyorlarmış steam dan. Youtube yorumlarında herkes oldu adamsın falan yazmış. Discord dada 10 tl cüzdan kodunu verdiklerine dair bir sürü fotoğraf vardı. Ayın 20 sinden 30una kadar her gün 17.00 da kod veriyorlarmış (youtubedeki videoda öyle demişti adam).ama ben girdiğimde yarında olacağını söylediler ve yarın ayın 20si değil. Yani artık galiba arada sırada vermeye başlamışlar 20sinde 30una kadar değil. Ve sunucuda sohbet kısmının açılması için falan bazı şeyleri kabul etmeliymişiz. Okudum 3 madde vardı. Kısaca buraya yazayım. 1-Sunucuda reklam ve spam yapmamalıyız. (Dm'den bile) 2-Herkese saygılı davranmalıyız. 3-Bu aileye katıldığım için mutluyuz adamım. İşte bunlar yazıyordu özetle ve ben kuralları okudum ve kabul ediyorum yazan kutuyu işaretledim sonra sohbet kısmı ve başka kısımlarda açıldı. Sohbete bir yetkiliye soru soracağımı söyledim. Buyur, dedi. Dm'den yazdım. Discord'dan kodun ne olduğunu direk bize atsanız diye. Ama olmaz kredi kartı bilgileri çalınır o zaman dedi. Sonra sohbet'e (benim ismimi yazıp,mesela benim ismim atıyorum a olsun) A'yı hallettim sorular sordu cevapladım ama o 10 tl yi kredi kartı bilgileri ile istiyor, dedi. Bende ben bu sunucudan çıkıyorum bb, dedim. Sunucudaki kişilerde bb, dediler. Bundan bir şey olur mu? Hacklenme hesap bilgileri çalma için falan. Tabii direk any desk diyince sunucudan çıktım ben kodu almak için demiyorum acaba kuralları kabul ettim diye veya başka bir şeyden hesap bilgilerim çalınmış mıdır? Yada hacklenmiş miyimdir? Yada başka bir şey olmuş mudur?
Youtube videosunun linki:
 
Son düzenleyen moderatör:

mertbaba41

Doçent
Katılım
16 May 2020
Mesajlar
559
Reaksiyon puanı
572
Puanları
93
Yaş
14
hocam bunlara hiç girmeyin
10 tl ile steam cüzdan kodu gidin alın
normalde size kazandığınızda dc hesabınıza dm den 10 tl lik steam cüzdan kodu atılması lazım
bu adamlar böyle yapıyorlarsa bu işin başka boyutlarıda vardır
hiç bunlara bulaşmayın derim
Mesaj otomatik birleştirildi:

videoyu inceledim
adamlar sizden steam ark isteği atmalı sonra sanal cüzdan kartı atmalı
sizden tam olarak ne istediler?
Mesaj otomatik birleştirildi:

Arkadaşım AnyDesk adlı uygulamayı kullanma
kişilerden "beni steamden ark ekleyip bana oradan atarmısınız vb." şeyler de
hem biraz mantıklı ol
video 144 bin izlenmiş ama 48 yorum var
normal değil bu
 
Son düzenleme:

Kadir-Forum

Asistan
Katılım
23 Nis 2021
Mesajlar
208
Reaksiyon puanı
53
Puanları
28
Kurallar kısmında any desk le bağlanacakları yazıyordu, zaten ben bulaşmadım direk çıktım bunları görünce ama acaba bu size yazdığım kurallardan dolayı falan bir şey olur mu ?Verdikleri kuralları kabul ettim onuda konuda yazdım bakabilirsiniz yazdım. Zaten onlarıda yazdım bir şey olmuş mudur bir sunucuya girip bakar mısınız kurallara ve başka şeylere falan.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Birde acaba eset antivirüs le taratsam falan işe yarar mı? İkisinede cevap yazar mısınız?
Mesaj otomatik birleştirildi:

hocam bunlara hiç girmeyin
10 tl ile steam cüzdan kodu gidin alın
normalde size kazandığınızda dc hesabınıza dm den 10 tl lik steam cüzdan kodu atılması lazım
bu adamlar böyle yapıyorlarsa bu işin başka boyutlarıda vardır
hiç bunlara bulaşmayın derim
Mesaj otomatik birleştirildi:

videoyu inceledim
adamlar sizden steam ark isteği atmalı sonra sanal cüzdan kartı atmalı
sizden tam olarak ne istediler?
Mesaj otomatik birleştirildi:

Arkadaşım AnyDesk adlı uygulamayı kullanma
kişilerden "beni steamden ark ekleyip bana oradan atarmısınız vb." şeyler de
hem biraz mantıklı ol
video 144 bin izlenmiş ama 48 yorum var
normal değil bu
kullanmadım zaten en yukarıdaki sohbet e mesaj atmak için olan kuralları kabul ettim sunucuya girip kurallara bakar mısınız? Bir şey olur mu? Ben zaten yapmak istemiyorum artık, acaba şu ana kadar bir şey olmuş mudur onu soruyorum bir şey olmuş mudur? Veya başka bir şeyde olmuş mudur?
Mesaj otomatik birleştirildi:

lütfen birileri cevap yazsın lütfen
Mesaj otomatik birleştirildi:

hocam bunlara hiç girmeyin
10 tl ile steam cüzdan kodu gidin alın
normalde size kazandığınızda dc hesabınıza dm den 10 tl lik steam cüzdan kodu atılması lazım
bu adamlar böyle yapıyorlarsa bu işin başka boyutlarıda vardır
hiç bunlara bulaşmayın derim
Mesaj otomatik birleştirildi:

videoyu inceledim
adamlar sizden steam ark isteği atmalı sonra sanal cüzdan kartı atmalı
sizden tam olarak ne istediler?
Mesaj otomatik birleştirildi:

Arkadaşım AnyDesk adlı uygulamayı kullanma
kişilerden "beni steamden ark ekleyip bana oradan atarmısınız vb." şeyler de
hem biraz mantıklı ol
video 144 bin izlenmiş ama 48 yorum var
normal değil bu
lütfen cevap yazın sunucuya girer ve bakar mısınız?
 
Son düzenleme:
Üst