Destek bilişim mağduriyeti

Bu konuyu okuyanlar

Sezzero

Öğrenci
Katılım
22 Ekim 2020
Mesajlar
2
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
41
Henüz 6 aylık olan garantili Samsung galaxy watch active 2 model saatimi ekran açılmama sorunu nedeniyle yetkili servisi olan destek bilişime verdim. Servis kabul elemanı saatimi inceledi ve servis fişine sadece "ekranda kılcal çizikler olduğunu yazdı. Daha sonrasında servisten tarafıma geri dönüş oldu ve 1500tl piyasa satış fiyatı olan cihazım için 2033tl servis ücreti istendi. Sebep olarak da suya karşı direnci olan cihazımın su geçirdiğini ve yetkisiz servis müdahalesi olup vida yerlerinin kırıldığını belirttiler. 33. Kattan bilerek aşağı atsam bile istenecek maksimum tutar 1500 tl olması gerekirken, saatimin kozmetik olarak hiçbir darbesi kırığı yokken mağdur edildim ve saatime bilerek hasar verdiler. Bu konuda elimden gelen heryere başvuruyorum ve haklılığımı emsal teşkil edecel şekilde kanıtlayacağım.
 

Ekli dosyalar

  • 20201022_214434.jpg
    20201022_214434.jpg
    51.4 KB · Görüntüleme: 76
  • Screenshot_20201022-122703_Gmail.jpg
    Screenshot_20201022-122703_Gmail.jpg
    40.7 KB · Görüntüleme: 75
  • Screenshot_20201022-221521_Gallery.jpg
    Screenshot_20201022-221521_Gallery.jpg
    55.3 KB · Görüntüleme: 77

bilexsamet

Müdavim
Katılım
18 Aralık 2013
Mesajlar
3,144
Reaksiyon puanı
2,419
Puanları
113
Ürünü servise teslim ederken size verdikleri formda kılcal çizikler dışında bir şey yazmıyorsa o form ile Tüketici Hakem Heyeti'ne başvurun bence.
 
Üst