Haber Depremi Cumhuriyet'in Kuruluşuna Bağlayan Şahıs

muzadam136

Asistan
Felaketi veren tabi ki Allah. Biz bilimsel açıklamalar yapsak da bu Allahın yarattığı ilahi düzen içinde olur ona şüphe yok.
ANCAK, siz eğer bu ilahi düzen içinde gerekli tedbirleri almazsanız ve gerekli tedbirleri almamaktan dolayı gelen bir afet sonucunda yaşanan can kayıplarını zinaya bağlarsanız bunun adı da inanç olmaz. CEHALET olur. TAASSUP olur.
Zaten ben tum depremler için zinayı bağlamadim.
 

Usui Takumi

Profesör
Konu başlığındaki gibi mallar var bi de böylesi mallar var.

izm.jpg

Ayrıca;
Bu bir deprem!
- Tunç'u, Ahmet'i, Mehmet'i parlatmak için PİAR çalışması,
- Devletin en köklü kurumlarını hedef almak/göstermek için linç kampanyası,
- Devlet içinde, muhtaca karşı çok başlılık oynamak için şov alanı,
- Yalan/iftira/algı ile insanları provoke etmek için propaganda aracı falan DEĞİL!
Tiksinmekten dahi bıktırdı iğrenç zihniyet...
 

muzadam136

Asistan
5 dakika önce depremleri zinaya ben bağlamıyordum :D.
Hocam sen durumu tamamen yanlış anlamışsın.Ben bilimede inanıyorum.Zaten kuranı Kerim de böyle diyor.Oku diyor.ama ben onu tüm depremler için kastetmedim ki?
Tabiki de önlemimizi almamız lazım.Lakin depremlerin artması Allah'ın bize bir uyarısı olduğunu düşünüyorum.Cunku Allah isterse deprem olur isterse olmaz .ve Hz Ali'nin sözü de var

Sizde haklısınız ben size haksizsiniz deniyorum.Lutfen yanlış anlamayın beni
 

xPhoenix06

Profesör
Bu depremler ve diğer felaketler boşuna olmuyor.Allah CC bizi uyarıyor aslında.Zinanin artması ve felaketlerin çoğalması konusunda da birçok alimin görüşü mevcut.Bilip bilmeden yorum yapmayın.!!
Niye sadece bizi uyarıyor o halde? Neden diğer ülkeler değil? Bilmediğiniz konularda alimmiş gibi yorum yapmayı çok seviyorsunuz galiba. Ayrıca depremde sadece zina yapanlar değil Müslümanlarda öldü belirteyim.
 

ahmetysf099

Asistan
Niye sadece bizi uyarıyor o halde? Neden diğer ülkeler değil? Bilmediğiniz konularda alimmiş gibi yorum yapmayı çok seviyorsunuz galiba. Ayrıca depremde sadece zina yapanlar değil Müslümanlarda öldü belirteyim.
kardeş genel olarak söylenmiş bir şey neden forumda bir çok kişi birbirini yanlış anlıyor veya anlamak istemiyor neyse kapatalım bence konuyu
 

ozciceky

Profesör
Söyledikleri bizi bağlamıyor elbet ama insan hayret ediyor böyle düşünenler olduğunu görünce.
 
Şimdi cevap yazıp ceza yemeyeceğim.
Bu yüzden yazmıyorum.
E bi yaz da görelim hele ne yazacakmışsın?
Vatandaş bir hadisten bahsetmiş, peygamber sözünden.
Peygambere mi küfredeceksin, o hadisi yazana mı, yoksa Hz. Ömer'e mi?

Yahu illallah dedim arkadaş, şu boş beleş abuk subuk zırvalayan tiplerden.
Yok cevap yazarsa banlanırmış, yok Silivri soğukmuş, yok ceza alırmış...
Yahu bitmediniz bi türlü.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Bu adam kim ki ? Önemli biri mi ?
Dedikleri neden bu kadar önemseniyor... 85 Milyon insandan 1 kişi sadece. Söyledikleri bizi neden bağlıyor kendince konuşuyor.
Eh bizim Usain sağolsun nerde bulur bu kaçıkları bulur, sonra da gelsin laiklik krizleri, bazen yine böyle bir kaçığın zırvaladığı sözleri bulur, Atatürk krizlerine girer.

Yahu arkadaş bu ülkenin delisi, kaçığı bitmiyor, kahrını da normal inanmış insanlara çektiriyorlar.
 
Son düzenleme:

epsilon06

Profesör
E bi yaz da görelim hele ne yazacakmışsın?
Vatandaş bir hadisten bahsetmiş, peygamber sözünden.
Peygambere mi küfredeceksin, o hadisi yazana mı, yoksa Hz. Ömer'e mi?

Yahu illallah dedim arkadaş, şu boş beleş abuk subuk zırvalayan tiplerden.
Yok cevap yazarsa banlanırmış, yok Silivri soğukmuş, yok ceza alırmış...
Yahu bitmediniz bi türlü.
Mesaj otomatik birleştirildi:


Eh bizim Usain sağolsun nerde bulur bu kaçıkları bulur, sonra da gelsin laiklik krizleri, bazen yine böyle bir kaçığın zırvaladığı sözleri bulur, Atatürk krizlerine girer.

Yahu arkadaş bu ülkenin delisi, kaçığı bitmiyor, kahrını da normal inanmış insanlara çektiriyorlar.
Susamayıp boşa konuşacam diye okumamaya çalışıyorum ne yazdıklarını.Laf anlayana anlatılır.Hayatları dalga olmuş insanlara ne anlatabilirsin ki? Hayatı ciddiye almıyorlar ama ölümü alacaklardır elbet.!
 

OzkanK.

Dekan
Cezalı
Eh bizim Usain sağolsun nerde bulur bu kaçıkları bulur, sonra da gelsin laiklik krizleri, bazen yine böyle bir kaçığın zırvaladığı sözleri bulur, Atatürk krizlerine girer.

Yahu arkadaş bu ülkenin delisi, kaçığı bitmiyor, kahrını da normal inanmış insanlara çektiriyorlar.

Adam üst düzey devlet görevlisi olur anlarım. Bölgeden sorumlu birisi veya idari amir olur anlarım üst düzey memur olur kanaat önderi olur anlarım.
Veya diyanete bağlı birisi olur bir camii imamı olur camide vaaz sırasında bunları söyler anlarım. Ama yoldan geçen herhangi birisi ve yaptığı paylaşım 85 milyon vatandaşı neden bağlasın anlamam...
Dolaylı yoldan din ile İslam ile inançlar değerler ile dalga geçmenin bir çeşidide bu ne yazık ki. Nerde tacizci sapık tecavüzcü veya bilmeden anlamadan konuşan hacı hoca tayfasını bulurlar alın İslam bu derler. Konuları sade dalgaya alırlar.

Şimdi ben çıksam bir video çeksem ve İzmir depremi Usain'in Moderatörlüğü bırakmasının sonucu Allah belamızı veriyor desem video çeksem burada haber olurmuyum acep ?
 

Son mesajlar

Üst