Çok Hastaydım !!!

betülxx

Üyecik
Geçmiş olsun.Aynen bende çok hastayım ama mecbur ayaktayız malum çalışıyoz:(Aman dikkat edin kendinize havalar adamı çarpıyor..
 

RuNaL

Dekan
Onursal Üye
havalardan bi ara benden yakalandım ama agır değil di senin ki kadar gecmiş olsun
 

Wolker

Profesör
Bende 1 haftadır hastayım ama Allah'tan grip aşısı olmuştum süründüm ama yatıramadı hastalık beni çok şükür(bogazıma indi vede grip oldum hafif ) ...
 

chimera

Dekan
Onursal Üye
Geçmiş olsun Obs. ;) Dimdik ayaktayım kısa kolluyla geziyorum hala. :* (A) Eee bi söz vardır onu söyliyeyim bari. Kötülere birşey olmaz. (&)
 

ufti

Doçent
chimera dedi ki:
Geçmiş olsun Obs. ;) Dimdik ayaktayım kısa kolluyla geziyorum hala. :* (A) Eee bi söz vardır onu söyliyeyim bari. Kötülere birşey olmaz. (&)
hakılısın kötülere bi şey olmaz iyileirde allah korur (A)
 

El Padrino

Dekan
Onursal Üye
Jojoba dedi ki:
geçmiş olsun umarın ağır bir hastalık değildir

Üst solunum yolu enfeksiyonu.Her kışa girerken mutlaka olurum ben.Havalarda aniden değişiklik gösterince hem daha hızlı hem daha sert oldu...Neyseki şimdi iyiyim biraz...Teşekkürler hepinize...

Kötülere bişey olmazda, bende pek iyi bir insan değilimdir yani... :# :)
 
Üst