Çile Htc Çile& Çile Teleservice Çile

Kara001

Öğrenci
Katılım
1 Şubat 2009
Mesajlar
20
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
14.11.2011 tarihinde daha 1 aylık HTC Desire S cihazımı klasik Yeşil HTC yazısından kalması sebebi ile Ankara Teleservice e verdim.Yasal Tamir süresi bittiği halde haber alamadım.Ankara Teleservice aradığımda telefonlar devamlı meşgul.Yada uzun bekleyiş sonrasında sıra bana geldiğinde hat meşgule düşüyor. Pazartesi günü HTC müşteri hzimetlerini aradım Müşteri temsilcisi arkadaş sorunla ilgilenip 48 saat içinde dönüş yapacağını belirtti.Yeni cihaz yada farklı model bir cihaz seçeneğinede sıcak baktığımı ifade ettim.Eğer hızlı bir sonuc alamaz isem Tüketici hakem heyetine ücret iadesi için başvurup HTC cihazları bir daha asla düşünmeyeceğimi söyledim. İşin en ilginç kısmı bugün başıma geldi.Tekrar müşteri hizmetlerini aradığımda müşteri temsilcisi kaydıma ulaşamadı.Müşteri hizmetleri kullanıcıları oyalamak için kayıt alıyorlar.sözde 1 saat içinde geri dönüş yapacaklarını söylediler. Bekliyorum....

Uyarı:HTC den ben yandım başkaları yanmasın...:crying:
 

REDFOKS

Rektör
Emektar
Katılım
31 Ocak 2009
Mesajlar
18,034
Reaksiyon puanı
201
Puanları
243
Bir saat sonra sonucu bekliyoruz. :D
 

pcwolf

Dekan
Katılım
21 Ocak 2009
Mesajlar
7,545
Reaksiyon puanı
33
Puanları
228
Teleservice 3 kişiyle müşteri temsilcilik oyunu mu oynuyo bu ne ya ilk sıradasınız diyo 5 dkden beri bekletiyo, telefonu göndermişler bi yere ama neresi olduğu belli değil elime telefon da gelmedi bunların şimdi t sinden girip e sinden çıkacam en sonunda!
Mahkemeye ver bence, 15 gün içinde sana telefon vermeleri gerekiyodu bence.

--- Mesaj Güncellendi ---

Telefonu Trabzon genpa oraya yollamıştı, teleservice açmayınca kapattım genpayı aradım cihazın nerde olduğunu felan sordum kapı çaldı telefon geldi bana..
 

axilik

Profesör
Katılım
30 Ocak 2009
Mesajlar
1,122
Reaksiyon puanı
6
Puanları
0
Garantili HTC Sensation alacaktım. Bu kadar şikayet okuduktan sonra sadece kayıtlı olsa yeter sanırım :mrgreen:
 

blackmamba07

Profesör
Katılım
18 Mayıs 2011
Mesajlar
1,320
Reaksiyon puanı
3
Puanları
0
htc'nin bu yaptığı ilk değil. sorun teleservice'den değil asıl olarak htc'den kaynaklı daha önce de bir çok sıkıntı yaşayan kişi var. hatta bir tanesi arkadaşım ve sorununu ancak tüketici mahkemesine başvurarak çözebilmişti.
 

Premium1234

Asistan
Katılım
3 Nisan 2011
Mesajlar
304
Reaksiyon puanı
0
Puanları
16
HTC modelde var galiba bu geçikme.

Annemin sony ericcson modelini tamir için teleservice'ye verdik telefon servise verildikten sonraki gün ankaraya yollandı 2 hafta içinde telefon tamir edilip geri yollandı.
 

Kara001

Öğrenci
Katılım
1 Şubat 2009
Mesajlar
20
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaklaşık 2 saat sonra geri dönüş olmayınca HTC yi ben aradım.Bu sefer farklı bir müşteri temsilcisi ile görüştüm.Müşteri temsilcisinin ifadesine göre yurt dışında hizmet veriyorlarmış. Diğer müşteri temsilcilerine kayıt açma işlemini tamamlamadıkları için bağrıştığını ve kızdığını ifade etti.Teleservice ile görüşüp sorunu en kısa zamanda çözeceğini,elinden gelenin fazlasını yapıp bizzat ilgileneceğini ifade etti ama süre vermiyor. Sözde en kısa sürede çözülecek.Cuma günü öğlene kadar sonuç alamaz isem Tüketici Hakem heyetine ücret iadesi için başvuracağım ve Htc ile olan yolculuğum tamamen son bulacak.
 

blackmamba07

Profesör
Katılım
18 Mayıs 2011
Mesajlar
1,320
Reaksiyon puanı
3
Puanları
0
Yaklaşık 2 saat sonra geri dönüş olmayınca HTC yi ben aradım.Bu sefer farklı bir müşteri temsilcisi ile görüştüm.Müşteri temsilcisinin ifadesine göre yurt dışında hizmet veriyorlarmış. Diğer müşteri temsilcilerine kayıt açma işlemini tamamlamadıkları için bağrıştığını ve kızdığını ifade etti.Teleservice ile görüşüp sorunu en kısa zamanda çözeceğini,elinden gelenin fazlasını yapıp bizzat ilgileneceğini ifade etti ama süre vermiyor. Sözde en kısa sürede çözülecek.Cuma günü öğlene kadar sonuç alamaz isem Tüketici Hakem heyetine ücret iadesi için başvuracağım ve Htc ile olan yolculuğum tamamen son bulacak.
arkadaşıma da bu tarz açıklamalar yapmışlardı. cihaz 2 hafta serviste kaldı sesleri çıkmadı her aradığımızda htc'den onay beklendiği söylendi en son arakdaşım htc'yi aradı açıklama yapmışlar yine yurt dışı muhabbeti yapmışlar ama bir hafta daha bekledikten sonra arayınca bizim sorunumuz değil nereden aldıysanız orayla muhatap olun diyerek kapatmışlar telefonu. dediğim gibi benim için o gün bitti htc ilk değildi son da olmayacatı görüldüğü gibi olmamış da.
 

Kara001

Öğrenci
Katılım
1 Şubat 2009
Mesajlar
20
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Artık HTC ye güvenim kalmadı Htc cihazı olupda servise veren arkadaşlara tavsiyem tüm görüşmeleri kayıt altına almaları başka türlü baş etmeniz mümkün değil.
 

bykonfizik

Asistan
Katılım
16 Nisan 2008
Mesajlar
297
Reaksiyon puanı
3
Puanları
0
Benimde başıma geldi HTC sensation'ım vardı neyse sonuç olarak bir daha kesinlikle HTC almıyorum, etrafımdakilere de aldırtmıyorum. Teleservice rezaleti bende yaşadım....
 

blackmamba07

Profesör
Katılım
18 Mayıs 2011
Mesajlar
1,320
Reaksiyon puanı
3
Puanları
0
Benimde başıma geldi HTC sensation'ım vardı neyse sonuç olarak bir daha kesinlikle HTC almıyorum, etrafımdakilere de aldırtmıyorum. Teleservice rezaleti bende yaşadım....

şuna bir açıklık getirelim önce ikisi de benim babamın oğlu değil ne teleservice ne de htc ama burada daha önce de dediğim gibi olay ilk olarak htc'de bitiyor teleservice onlardan onay alıyor çünkü bildiğim kadarıyla. daha önce teleservice'e işi düşen bir çok kişi olmuştur ki bunların içerisinde bir çok tanıdığım, arkadaşım da var ve sorunlarını çözüme kavuşturabilmişlerdi. teleservice kötü bir servis değildir yani ha illa ki ufak tefek aksaklıklar oluyordur keşke olmasa ama buradaki durum malesef farklı.
 

Kara001

Öğrenci
Katılım
1 Şubat 2009
Mesajlar
20
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Belki kötü bir servis değil ama telefonlar devamlı meşgul,maillere cevap vermiyor(pazartesi mail attım hala cevap yok),HTC müşteri hizmetlerinin dediğine göre onlarda uyarı maili atmışlar cevap gelince döneceklerdi muhtemelen onlara dahi cevap vermiyor. Sözde cihaz sorgulama sayfası MySql dbconnection hatası veriyor. Bunlara rağmen hala iyi bir servis olduğunu düşünebilirsiniz.
 

blackmamba07

Profesör
Katılım
18 Mayıs 2011
Mesajlar
1,320
Reaksiyon puanı
3
Puanları
0
Belki kötü bir servis değil ama telefonlar devamlı meşgul,maillere cevap vermiyor(pazartesi mail attım hala cevap yok),HTC müşteri hizmetlerinin dediğine göre onlarda uyarı maili atmışlar cevap gelince döneceklerdi muhtemelen onlara dahi cevap vermiyor. Sözde cihaz sorgulama sayfası MySql dbconnection hatası veriyor. Bunlara rağmen hala iyi bir servis olduğunu düşünebilirsiniz.
açıkçası benim işim düşmedi hiç inşallah hiç birine düşmezde ama dediğim gibi çevremden duyduğum yorumlar genelde olumlu. ben şahsen htc'yte güvenmiyorum dediğim gibi bize ne haliniz varsa görüne çıkan bir laf söyledi adamlar bizi ilgilendirmiyor dediler şimdi de topu teleservice'e atıyor olabilirler bilemiyorum.
 

Kara001

Öğrenci
Katılım
1 Şubat 2009
Mesajlar
20
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Birde aklıma gelmişken Müşteri temsilcileri konuşurken Türkçe katliamı yapıyorlar..
 

Kara001

Öğrenci
Katılım
1 Şubat 2009
Mesajlar
20
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Şuan teleservice sayfasından imei numarasını sorguladığımda cihazı ankara bölgeden alabileceğim yazıyor.Fakat ben bu cihazı artık istemiyorum tamamen soğudum. Zaten 20 iş gününü fazlasıyla geçirdiler.artık HTC ye sıcak bakmıyorum Ücret iadesi istemeyi planlıyorum. Sizce ücret iadesi için Tüketici hakem heyetine başvursam sonuç nasıl olur.(Cihazı alış bedelim kdv dahil 1150TL). Bedeli istersem ödemeyi teleservice mi yapacak yoksa HTC mi
 

madmex

Profesör
Katılım
16 Nisan 2011
Mesajlar
2,606
Reaksiyon puanı
5
Puanları
0
Heyet Min 3 ayı geçerse başvuruyu kabul etmekte + garanti koşullarında 30 gün yazmakta + cihazda yapılmış artık zor o iş
 

yilmazdtm

Öğrenci
Katılım
17 Aralık 2011
Mesajlar
1
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Arkadaşlar sizlere sonuna kadar katılıyorum HTC benim enbüyük hayalimdi ilk aldıgımda hayranlıkla kullanıyordum aldıktan 50 gün sonra arıza yapana kadar herşey çok güzeldi teleservise gittikten sonra yukarıda anlatılanların aynısını yaşadım yok yurtdışından pat çat türkce bilen birisi tamam efendim olur efendim diyerek tam 55 gün beklettiler beni ve artık inanınki piskolojim bozuldu şimdide anakartı degiştirdik diye göndermişler bend alsınlar o HTC denen cihazlarını nerede ne şekil kullanıllarsa kullansınlar .. diye iade ettim paramın iadesini istedim sizlerede tavsiyem mücadeleden yılmayın hakkınızı arayın bugün telefon diye pes etmeyin yarın daha büyük bir alışverişinizde tecrübe sahibi olacaksınız teşekürler ve HTC almayın arkadaşlar

--- Mesaj Güncellendi ---

Ayrıca HTC ile yazışmamda 10 gün sonra temir edilmezse bana kullanım için bir telefon göndermeniz gerekir dedigimde htc telefon vermiyor efendim diyor kardeşim benim yasal hakkım garanti belgenizde yazıyorsunuz bunu dedigimde o TÜRKİYE kanunlarında vardır fakat htc telefon vermiyor diyor. siz türkiye kanunlarını tanımıyormusunuz dedigimde yazışma kesiliyor cevap yok inanınki alay ediyorlar bizlerle TÜRk vatandaşı olarak bizde cevabını vermeliyiz diye düşünüyorum
 

mila12

Dekan
Emektar
Katılım
5 Kasım 2007
Mesajlar
9,864
Reaksiyon puanı
255
Puanları
1,263
Şuan teleservice sayfasından imei numarasını sorguladığımda cihazı ankara bölgeden alabileceğim yazıyor.Fakat ben bu cihazı artık istemiyorum tamamen soğudum. Zaten 20 iş gününü fazlasıyla geçirdiler.artık HTC ye sıcak bakmıyorum Ücret iadesi istemeyi planlıyorum. Sizce ücret iadesi için Tüketici hakem heyetine başvursam sonuç nasıl olur.(Cihazı alış bedelim kdv dahil 1150TL). Bedeli istersem ödemeyi teleservice mi yapacak yoksa HTC mi

20 iş günü aşan onarımlar için para iadesi veya ücret iadesi etme hakkınız vardır.

Ama cihaz net satış bedelinden 1030 TL'ye kadar tüketici hakem heyeti bakıyor onun üstleri için tüketici mahkemesine başvurmanız gerekiyor.
 

Ahmethz

Rektör
Emektar
Katılım
7 Eylül 2006
Mesajlar
12,440
Reaksiyon puanı
398
Puanları
263
teleservice berbattır + htc desteği yurt dışından taşeron yapıldığı için buradaki satanlarla direk iletişim halinde değiller.
tavsiyem; ithalatçı brightstarı ara onlar işi bağlarlar; 0212 332 21 70 dahili 222 Murat Gümüşoğlu ile görüş durumun vehametini anlat yardımcı olacaktır.
 

Kara001

Öğrenci
Katılım
1 Şubat 2009
Mesajlar
20
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Bugün HTC den mail aldım.
"Sorunuz ile ilgili,cigaziniz servis tarafindan kayda alindiktan sonra 20 is gunu(30 gun)u doldurdugu zaman cihaz degisimini talep edebilirsiniz bisim tarafimizdan servisle temasa gecilmis ve bu surernin dolmadigini belirtmislerdi bilginize.Saygilar.."
Emre
Şeklinde fakat ben cihazı verdiğim gün ile cihazın servisten alınabilir olduğu süredeki iş günlerini ilgili yönetmeliğe göre hesaplayınca ne hikmetse yaklaşık 27 iş günü çıkıyor. Utanmadan sürenin henüz dolmadığını söylüyorlar.
 

Ahmethz

Rektör
Emektar
Katılım
7 Eylül 2006
Mesajlar
12,440
Reaksiyon puanı
398
Puanları
263
sen dediğimi yap brightstarı ara
 

Kara001

Öğrenci
Katılım
1 Şubat 2009
Mesajlar
20
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
teleservice berbattır + htc desteği yurt dışından taşeron yapıldığı için buradaki satanlarla direk iletişim halinde değiller.
tavsiyem; ithalatçı brightstarı ara onlar işi bağlarlar; 0212 332 21 70 dahili 222 Murat Gümüşoğlu ile görüş durumun vehametini anlat yardımcı olacaktır.
defalarca aramama rağmen ulaşamadım. Hattı ya meşgul yada cevap vermiyor.
Htc ye tüketici mahkemesine başvuracağımı ve başkalarının mağdur olmamaları için Htc konusunda bilgilendirme yapacağımı ifade eden mail attıktan sonra
Sorunuz ile ilgili,konunuzun aciliyetini yetkili yerlere aktarmis bulunuyoruz.Sorununuzun cozumu icin HTC olarak elimizden gelen islemler yapilacaktir.Saygilar...
şeklinde mail aldım.Biraz önce teleservice ankara dan Arzu adında bir bayan ile görüştüm."Cihazın servisde hazır olduğunu söyledi.Ama en azından tamir süresindeki işgününü doğru hesapladı :).Sözde cihaz yapıldığı için şuan değişim işlemi yapamıyorlarmış."
 

Kara001

Öğrenci
Katılım
1 Şubat 2009
Mesajlar
20
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Cihazım 20 iş gününde tamir edilmediği için kabul etmiyordum. Htc sorunu çözeceğiz diyerek yaklaşık 15 gün oyaladı. Bugün Tüketici haken heyetine ücret iadesi için başvuruda bulunacağım. Servis ve Müşteri hizmetleri konusunda berbat.Bir daha asla htc ye yaklaşmayacağım. cihazı alırken LG optimus black ile arasında kalmıştım daha fazla ücret verip desire s aldığıma pişman oldum.
 

alpaslanbir

Öğrenci
Katılım
1 Ocak 2012
Mesajlar
5
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Yaşadıklarına üzüldüm ancak altı üstü bi rom atılacak özelde 40-100 tl arası yaptırabilirsin (Bende yapıyorum yogun dönemlerimde 3-5 icinde yapabiliyorum) desire güzel telefon bence kıymetini bil.
 

Ahmethz

Rektör
Emektar
Katılım
7 Eylül 2006
Mesajlar
12,440
Reaksiyon puanı
398
Puanları
263
bence al cihazını sat kurtul, kafanı ağrıtmayacak bir tane al.
 

Kara001

Öğrenci
Katılım
1 Şubat 2009
Mesajlar
20
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaşadıklarına üzüldüm ancak altı üstü bi rom atılacak özelde 40-100 tl arası yaptırabilirsin (Bende yapıyorum yogun dönemlerimde 3-5 icinde yapabiliyorum) desire güzel telefon bence kıymetini bil.
mesele rom atma meselesi değil. Cihazın tamir süresi geçti ayrıca farklı bir cihaz seöeneği sunarsanız fark ödemeyede razıyım dedim ama adamlar iş günü kavramın da kanun,yönetmelik bizi bağlamaz biz böyle kabul ediyoruz diyince iş değişti.
Bugün Tüketici İl hakem heyetine ücret iadesi için başvuruda bulundum. Teleservice,Brighstar ve Cihazı aldığım Satıcıyı taraf olarak yazdım. Biraz uzun sürecek ama inşallah kazanan ben olacağım.Teleservice iş günü kavramını yeniden öğrenecek.
 
Üst