Çift Turbo Motorlu Ultima, Yolların Tozunu Atıyor...

HRNKC

Profesör
Arabaları, özel bir şekilde modifiye etmek, çoğu otomobil meraklısının içtenlikle keyfini çıkardığı bir şey. Bazıları, modifiyeyi sadece arabanın dış kısmıyla sınırlandırırken, diğerleri bundan daha da ileri giderek arabanın iç aksamını da modifiye ediyor. Arabanıza, eskisine göre çok daha yüksek bir performans elde edebilecek yepyeni bir motor takmak, birçoğumuzun gerçekten yapmak isteyeceği bir şey. Diğerlerinin arabasını gölgede bırakacak ya da belli bir zaman zarfında belli bir hıza ulaşacak motorları arabalarının kaputlarının altında görmek için modifiye yapanlar, sadece eski kafalı araba fanatikleridir.

Doğu Avrupalı bir araba tutkunu, Bugatti Veyron'u performansıyla geride bırakacak ve trafiğe çıkmasında bir sakınca olmayan bir araba tasarlamayı istemiş. Anlaşıldığı kadarıyla da arka bahçesindeki iş, bir amatöre göre değilmiş (bazıları buna katılmayabilir elbette) bu yüzden de istediğini almak için Shwartz Extreme Performance'a ve teknik ekibine gitmiş. Ekip, maksimum performans elde edecek bir sürüş için küçük, hızlı bir turboyla, güçlendirilmiş, yeni bir 6 vitesli bir enine dingil ile birlikte 1011 beygir gücündeki LS7'yi, 1043 kilogramlık arabanın içine yerleştirmişler. Arabanın ayrıca 15 inçlik Schwartz / Baer Monoblock frenleri ve 19 inçlik merkezi kilitli tekerlekleri bulunuyor.

Schwartz çift turbolu LS7 Ultima'nın yapımını bitirmişler ve araba kesinlikle bu yenilikler, arabasında böyle bir değişikliği görmek için can atan adamı çok mutlu etmiş.

Ultima artık yolda muhteşem bir yol tutuşa sahip ve kesinlikle Bugatti Veyron'u yarış pistinde geçebilecek düzeye gelmiş...
















 
Üst