eSa
Dekan
- Katılım
- 5 Kasım 2011
- Mesajlar
- 9,780
- Reaksiyon puanı
- 352
- Puanları
- 263
Satış bitse de servis devam
Chevrolet Türkiye Genel Müdürü müşterilerine güvence verdi.
2015 sonunda Batı ve Doğu Avrupadan çıkma kararı, Chevrolet Türkiye Genel Müdürü Tolga Atmaca için de sürpriz oldu. Bundan sonra ne olacak sorusuna Yaşayarak göreceğiz cevabını veren Atmaca, tüketicilere ise güvence verdi; 60 servisimizle tüm Chevrolet modelleri 10 yıl garanti altında. Zaten Opelle ortak çalışıyoruz dedi.
GEÇTİĞİMİZ cuma günü General Motorsun (GM) 2015 yılı sonundan itibaren Chevrolet markasını Türkiyenin de dahil olduğu Batı ve Doğu Avrupadan çekme kararı, Chevrolet Türkiye ekibi için de büyük sürpriz oldu. Avrupada Opelle büyüme kararı alan GMin, Chevrolet markasını 2015 sonundan itibaren tamamen çekmesinin etkileri önümüzdeki günlerde net olarak ortaya çıkacak. Ama yılda 10-12 bin araç satan markanın Türkiyedeki müşterilerinde bu kararla birlikte bir panik havası oluştu. Araçlarının akibetinin ne olacağı, servis ve ikinci ele ilişkin ne yapacaklarıyla ilgili kafalarda bir çok soru işarete bulunuyor. Tüm bunların hepsini Chevrolet Türkiye Genel Müdürü Tolga Atmacaya sordum, o da içtenlikle cevapladı.
Tolga Atmaca, öncelikli olarak GMin kararının kendileri için de sürpriz olduğunu belirterek, İnanın bu karardan biz de haberdar değildik. Herkesle birlikte öğrendik. Sonuçlarının ne olacağı, neler yapılacağını ve tüm gelişmeleri yaşayarak öğreneceğiz dedi.
2015 SONUNA KADAR DEVAM
Atmaca, Chevroletin Türkiyede tüm faaliyetlerine 2015 yılı sonuna kadar aynen devam edeceğinin altını çizerek, Biz marka resmi olarak ülkeden çıkana kadar herşeye devam edeceğiz. Sonuçta birlikte çalıştığımız bayilerimiz var, iş ortaklarımız var. Aksi bir şey söylenene kadar tüm faaliyetlerimiz sürecek. 2014 yılına ilişkin model siparişlerimizi verdik. Daha sonrası için talebe bakacağız, eğer azalma varsa ona göre bunu merkezle paylaşıp devam edeceğiz.
OPELLE ORTAK ALTYAPI
Chevrolet markasına sahip olan tüketicilerin gönlünü ferah tutması gerektiğini söyleyen Atmaca, Bu operasyon Chevroletin satışı için geçerli. Yani sadece satıştan çıkıyor, servis için herşey aynen devam ediyor. Bizim Türkiye genelinde Opelle yüzde 95ini ortak yürüttüğümüz 60a yakın servis noktamız var. Tüm Chevrolet modellerine 10 yıl servis garantisi veriyoruz. Bu konuda kimse bir şüphe duymasın. Zaten tüm altyapı faaliyetlerimiz Opelle birlikte olduğundan Chevrolet müşterileri hiç bir şekilde madur olmayacak dedi. İkinci elde de bir sıkıntının olmayacağını belirten Atmaca, İkinci el fiyatlarını filo satışları etkiliyor. Biz filoda yokuz, o yüzden direkt satın almada ikinci el fiyatları düşmez yorumunu yaptı.
Başarılıydık ama AB etkili
CHEVROLETle ilgili verilen bu karar hakkında ise Atmaca kişisel görüşlerini paylaştı; Sonuçta Türkiyede markanın satışları belli bir seviyeye oturdu. Türkiyede ilk 10 marka arasına bile girdik. Bir ara 8inci sıradaydık. Yılda ortalama 12-13 bin adetlik satışa ulaştık. Avrupada ise tam
tersi bir durum vardı. Chevrolet satışlarda 19uncu sıralardaydı. Bu yüzden çıkış kararı aldıklarını düşünüyorum. Rusyada da Türkiye gibi markanın güçlü olduğu pazarlardan bir tanesi. Ordan çıkmadılar. Türkiyede satılan araçlar Avrupa mevzuatında ve Avrupa normlarında olduğu için biz bu kapsama girdim. Aksi takdirde bizde Rusya gibi faaliyetlere devam edebilirdik.
Hürriyet

Chevrolet Türkiye Genel Müdürü müşterilerine güvence verdi.
2015 sonunda Batı ve Doğu Avrupadan çıkma kararı, Chevrolet Türkiye Genel Müdürü Tolga Atmaca için de sürpriz oldu. Bundan sonra ne olacak sorusuna Yaşayarak göreceğiz cevabını veren Atmaca, tüketicilere ise güvence verdi; 60 servisimizle tüm Chevrolet modelleri 10 yıl garanti altında. Zaten Opelle ortak çalışıyoruz dedi.
GEÇTİĞİMİZ cuma günü General Motorsun (GM) 2015 yılı sonundan itibaren Chevrolet markasını Türkiyenin de dahil olduğu Batı ve Doğu Avrupadan çekme kararı, Chevrolet Türkiye ekibi için de büyük sürpriz oldu. Avrupada Opelle büyüme kararı alan GMin, Chevrolet markasını 2015 sonundan itibaren tamamen çekmesinin etkileri önümüzdeki günlerde net olarak ortaya çıkacak. Ama yılda 10-12 bin araç satan markanın Türkiyedeki müşterilerinde bu kararla birlikte bir panik havası oluştu. Araçlarının akibetinin ne olacağı, servis ve ikinci ele ilişkin ne yapacaklarıyla ilgili kafalarda bir çok soru işarete bulunuyor. Tüm bunların hepsini Chevrolet Türkiye Genel Müdürü Tolga Atmacaya sordum, o da içtenlikle cevapladı.
Tolga Atmaca, öncelikli olarak GMin kararının kendileri için de sürpriz olduğunu belirterek, İnanın bu karardan biz de haberdar değildik. Herkesle birlikte öğrendik. Sonuçlarının ne olacağı, neler yapılacağını ve tüm gelişmeleri yaşayarak öğreneceğiz dedi.
2015 SONUNA KADAR DEVAM
Atmaca, Chevroletin Türkiyede tüm faaliyetlerine 2015 yılı sonuna kadar aynen devam edeceğinin altını çizerek, Biz marka resmi olarak ülkeden çıkana kadar herşeye devam edeceğiz. Sonuçta birlikte çalıştığımız bayilerimiz var, iş ortaklarımız var. Aksi bir şey söylenene kadar tüm faaliyetlerimiz sürecek. 2014 yılına ilişkin model siparişlerimizi verdik. Daha sonrası için talebe bakacağız, eğer azalma varsa ona göre bunu merkezle paylaşıp devam edeceğiz.
OPELLE ORTAK ALTYAPI
Chevrolet markasına sahip olan tüketicilerin gönlünü ferah tutması gerektiğini söyleyen Atmaca, Bu operasyon Chevroletin satışı için geçerli. Yani sadece satıştan çıkıyor, servis için herşey aynen devam ediyor. Bizim Türkiye genelinde Opelle yüzde 95ini ortak yürüttüğümüz 60a yakın servis noktamız var. Tüm Chevrolet modellerine 10 yıl servis garantisi veriyoruz. Bu konuda kimse bir şüphe duymasın. Zaten tüm altyapı faaliyetlerimiz Opelle birlikte olduğundan Chevrolet müşterileri hiç bir şekilde madur olmayacak dedi. İkinci elde de bir sıkıntının olmayacağını belirten Atmaca, İkinci el fiyatlarını filo satışları etkiliyor. Biz filoda yokuz, o yüzden direkt satın almada ikinci el fiyatları düşmez yorumunu yaptı.
Başarılıydık ama AB etkili
CHEVROLETle ilgili verilen bu karar hakkında ise Atmaca kişisel görüşlerini paylaştı; Sonuçta Türkiyede markanın satışları belli bir seviyeye oturdu. Türkiyede ilk 10 marka arasına bile girdik. Bir ara 8inci sıradaydık. Yılda ortalama 12-13 bin adetlik satışa ulaştık. Avrupada ise tam
tersi bir durum vardı. Chevrolet satışlarda 19uncu sıralardaydı. Bu yüzden çıkış kararı aldıklarını düşünüyorum. Rusyada da Türkiye gibi markanın güçlü olduğu pazarlardan bir tanesi. Ordan çıkmadılar. Türkiyede satılan araçlar Avrupa mevzuatında ve Avrupa normlarında olduğu için biz bu kapsama girdim. Aksi takdirde bizde Rusya gibi faaliyetlere devam edebilirdik.
Hürriyet