BuzzKnight
Doçent
- Katılım
- 19 Şubat 2006
- Mesajlar
- 758
- Reaksiyon puanı
- 3
- Puanları
- 18
Arkadaşlar S.A. Geçen Yıl 2009 Şubat ayında aldığım Casper Nirvana P8600 Modelli Bilgisayar Arıza yaptı.Arıza tam olarak Notebook ilk açıldığı anda Casper Logosunun olduğu yerde donup kalmasıydı.Yetkilsi servise giden ürün 1 hafta sonra BIOS güncellenmesiyle geri geldi.Aradan geçen 2 ay sonunda tekrar aynı arızayı yaşadım Yine Casper Yetkili Servisine giden ürün HDD değişmiş bir şekilde bana geri geldi.Aradan 2-3 ay gibi bir zaman zarfı geçmesi sonucunda Tekrar aynı arızayı yaptı yine Casper Yetkili Servisine Giden ürün yaklaşık 1 Ay sonra Yenisi ile değiştirildi.Allah için Doğruya doğru şimdi.Yetkili teknik servis gerçekten çok hızlıydı bu konuda çok memnundum.Bide üstüne yenisi ile değiştirlmesi olunca çok sevinmiştim.Yeni Ürün Kasım Ayı ortalarında elime geçti.ve Bugün itibariyle de yeni üründe de aynı Problem oluştu (4.Arıza aynı arıza, ilk açıldığı anda Casper Logosunun olduğu yerde donup kalması).
Birde ortada şöyle bir mağduruiyet var Bu haftasonuna kadar Power Point den Hazırlamam gereken bir ödevim var.
Şimdi Siz değerli Arkadaşlardan Ricam ben bu üründe Para iadesi alabilirmiyim.Artık yeni bir ürün veya Arızanın giderilmesi gibi şeylerle uğraşamam.
Sağlıcakla kalın
Birde ortada şöyle bir mağduruiyet var Bu haftasonuna kadar Power Point den Hazırlamam gereken bir ödevim var.
Şimdi Siz değerli Arkadaşlardan Ricam ben bu üründe Para iadesi alabilirmiyim.Artık yeni bir ürün veya Arızanın giderilmesi gibi şeylerle uğraşamam.
Sağlıcakla kalın