C#'da kendi yazdığım bir program

Bu konuyu okuyanlar

nadir akdag

Asistan
Katılım
6 Eylül 2009
Mesajlar
128
Reaksiyon puanı
3
Puanları
0
bu program bilgisayar bilgilerini göstermekte
İndirme linki : http://hotfile.com/dl/81383875/713db36/WMI_ile_Bilgisayar_Kaydi.rar.html

untitled_2.jpg

düşüncelerinizi bekliyorum
 

f1_

Asistan
Katılım
25 Ekim 2010
Mesajlar
173
Reaksiyon puanı
4
Puanları
0
vaayy süpersin ya sen :D
çok hoş olmuş tebrikler
bende c+' ye geçmetyi düşünüyorum
 
Katılım
31 Aralık 2007
Mesajlar
17,485
Reaksiyon puanı
184
Puanları
63
Bir ekran görüntüsü koysaydın da indirecek kişilerin aklında bir şey oluşsaydı güzel olurdu sanki...
 

Uso!

Doçent
Katılım
10 Ağustos 2010
Mesajlar
947
Reaksiyon puanı
21
Puanları
18
Güzel olmuş.Kafamdaki bir şeydi şöyle ufak olsun, işimi görsün, yazmaya üşeniyordum, iyi oldu. :D
 

sdelta

Profesör
Katılım
23 Nisan 2008
Mesajlar
4,206
Reaksiyon puanı
124
Puanları
63
Güzel olmuş. c# ile asp.net kodluyorum bende yakın zamanda windows uygulamalarına da geçeceğim.
 

nadir akdag

Asistan
Katılım
6 Eylül 2009
Mesajlar
128
Reaksiyon puanı
3
Puanları
0
teşekkür ederim bunu biraz daha geliştirmeyi düşünüyorum bana neler önerebilirsiniz ?
 

sdelta

Profesör
Katılım
23 Nisan 2008
Mesajlar
4,206
Reaksiyon puanı
124
Puanları
63
Makinenin local ipsini ekleyebilirsin, uptime süresini ekleyebilirsin.
Windows' un build numarasıda yazabilir.

Ayrıca sekme sekme yaparsın mesela ekran kartına tıklayınca aşağı doğru açılır, driverı, toplam mb ı, vs.. gelebilir.

Çok daha ilerisi burada yer alan parçaların driverları güncel mi o kontrol edilebilir diyeceğim ama bu yazdığım baya zordur :)
 

macit

Asistan
Katılım
25 Haziran 2009
Mesajlar
189
Reaksiyon puanı
0
Puanları
16
mac id yi ve ip yi gösterebilir mesela...
 

desperado64

Rektör
Katılım
14 Ağustos 2008
Mesajlar
12,245
Reaksiyon puanı
88
Puanları
48
nadir hocam bilgisayarın ses kartını filan da tanımadığı zamanda ses kartını gösteriyor mu??
smiles20.gif
smiles20.gif
 

BEFEGA

Profesör
Katılım
9 Kasım 2010
Mesajlar
1,441
Reaksiyon puanı
5
Puanları
38
Program güzel olmuş galiba ilk çalışman gayet başarılı. Biraz daha detay eklebilirsin.. Birde çerçevenin genişlemesi kötü olmuş kanımca çalışma boyutu çerçevede sabit kalsaydı iyiydi.. ;)
 

nadir akdag

Asistan
Katılım
6 Eylül 2009
Mesajlar
128
Reaksiyon puanı
3
Puanları
0
SystemInformation class'ına bak.Dolu var faso fiso şey! :D Tahmini kalan batarya süresi falan bile vardı sanırım, yazılımsal bilgiler genel olarak.

Bu arada şurdakini(http://www.codeproject.com/KB/system/GetHardwareInformation.aspx) kullanarak mı yazdınız yoksa regedit'den mi çekiyor?


evet oradaki yolu kullandım ama şuanda aklımda bir değişik şekli var onun peşine düşeceğim c++ ile yapmayı düşünüyorum

---------- Post added at 22:18 ---------- Previous post was at 22:17 ----------

çerve gözümden kaçmış bende nette koydukdan sonra fark ettim şimdi tekrar geliştirmeye başladım onu da düzelticem

---------- Post added at 22:20 ---------- Previous post was at 22:18 ----------

nadir hocam bilgisayarın ses kartını filan da tanımadığı zamanda ses kartını gösteriyor mu??
smiles20.gif
smiles20.gif

tam emin değilim ama tanımadıgını düşünüyorsan bilgisayarım sağ tıkla yöneti seç orada ki aygıt yöneticisinde gösterir tanımadığı veya sorunlu olan varsa
 

Son mesajlar

Üst