Bugun eve jandarmalar geldi....

spybot

Guru
Onursal Üye
Arkadaşlar ben öğrenciyim bugün saat 3 gibi jandarma komutanı eve geldi kaçakmışım yarına kadar öğrenci olduğumu kanıtlamazsam ''Hapse'' atacaklarmış doğrumu...:(
 

Corbett

Asistan
Kardeşim nerde okuyorsan öğrenci belgesini götür.Lise ise öğrenci belgesi üniversitedeysen kayıt belgesinin bir kopyasını iste böyle acil bi durumda hemen verirler.Endişe etmene gerek yok.
 

aykut5855

Doçent
Asker kaçağı diyosun sanırım?... Çevremde birçok kişinin başına geldi. Öğrenciysen herhangi bir yüksek öğrenim kurumunda okulunun askerlik şubesine belgeler yollaması gerekiyor kimi zaman bu iş aksıyor.Eğer okulundan öğrenci belgesi falan alır askerlik şubesi yada ilgili kuruma gidersen herhangi bir sorun çıkmıyor.
 
sen gene şanslısın sana sormuşlar üddet vermişler bizim arkadaş 2 sne öce yaka paça alıp götürdülerdi :D yapacağın iş bağı olduğun okuldan öğreni belgesi almak en fazla 10 dk sürer göütrür askerlik şubesine teslim edersin
 

spybot

Guru
Onursal Üye
Asker kaçağı diyosun sanırım?... Çevremde birçok kişinin başına geldi. Öğrenciysen herhangi bir yüksek öğrenim kurumunda okulunun askerlik şubesine belgeler yollaması gerekiyor kimi zaman bu iş aksıyor.Eğer okulundan öğrenci belgesi falan alır askerlik şubesi yada ilgili kuruma gidersen herhangi bir sorun çıkmıyor.


Lisedeyim mezun olamadım halen 1 dersim var inşallah bir sorun çıkmaz alırım kağıdı bide komutanın yanına gidip aldığım kağıdı onada göstercekmişim...:(
 

alabula

Profesör
aykut5855'in dediği gibi benim de çevremde bu tür sorunlarla kaşılaşan arkadaşlarım oldu. Belgeyi götürünce sorun hallolacaktır diye düşünüyorum.
 
nerde otruyorsun aynı olay benim basıma geldi ama nufusuta dogdugum memlekete baglı oldugum icin asker gelmedi tabi bize polis geldi
 

spybot

Guru
Onursal Üye
sen gene şanslısın sana sormuşlar üddet vermişler bizim arkadaş 2 sne öce yaka paça alıp götürdülerdi :D yapacağın iş bağı olduğun okuldan öğreni belgesi almak en fazla 10 dk sürer göütrür askerlik şubesine teslim edersin


Babam tanıyodu onun sorun çıkmadı yoksa şimdi burda olmazdım..:(

stres'den 2 paket sıgara bitti...:)
 

cambaz_4387

Asistan
benim de başıma geldi, polisler gelmişti. bir gün mühlet verdiler, öğrenci belgesi için ve hemen hallettim.
 

musti_x

Asistan
kardeş üni. öğrencisiysen bunu okul idari işlerinin hallaetmesi lazım sen söylemeden bi yanlışlık vardır. olmazsa gidersin ben çukurcada yaptımm :d
 

tuvana

Doçent
:happy:ne kaçağı bakayamı yoksa yoklama kaçağımı?eğer bakaya ise durumun biraz karışık ayvayı yemişsin eğer değilsen bişey olmaz ben jandarmaydım iyi bilirim bu işleri.;)
 

cess

Üyecik
Lisedeyim mezun olamadım halen 1 dersim var inşallah bir sorun çıkmaz alırım kağıdı bide komutanın yanına gidip aldığım kağıdı onada göstercekmişim...:(

1986 doğumlusun ve lisedesin.biraz geç kalmamış mısın? 86 doğumlular askerliği bitirdi, hiç askerlik şubesine bi gidip görünmek aklına gelmedi mi?
 

spybot

Guru
Onursal Üye
:happy:ne kaçağı bakayamı yoksa yoklama kaçağımı?eğer bakaya ise durumun biraz karışık ayvayı yemişsin eğer değilsen bişey olmaz ben jandarmaydım iyi bilirim bu işleri.;)


Yoklama kaçağıyım kardeş

Yarın işlemleri halledebilirsem halledecem edemezsem elveda sdn elveda hayat...:(:(:sorry2:
 

Son mesajlar

Üst