Bu Rezillik Değil de Nedir?

chadduman

Üyecik
3 gündür desteğe yazıyorum twitter'a yazıyorum. Hiç birinden geri dönüş yok şaka gibi kafalarına göre hızı değiştiriyorlar.
Ekran Görüntüsü (214).png
Ekran Görüntüsü (215).png
 

chadduman

Üyecik
Aynı durumdayız galiba. Ben de 75'lik pakete geçtim.
Hız profilimi güncellememişler.
Arıza anı teknik bilgilerine tıklarsan görürsün.
Nmshıznprofili yazıyor. Orda muhtemelen 3500/6000 yazıyor. Halbuki paketimiz üst paket.
Çözümü kendim buldum bizim kutu açıkta kablolar birbirine karışmış uçları biribirne değiyor bende kablo karmaşasını düzelttim. Birbirine değen uçları ayırdım elektrik bandıyla güzelce sardım. Hızım eski hızından 3mbit daha yüksek oldu.
Ekran Görüntüsü (238).png
 
Son düzenleyen moderatör:

rtakak

Profesör
Çözümü kendim buldum bizim kutu açıkta kablolar birbirine karışmış uçları biribirne değiyor bende kablo karmaşasını düzelttim. Birbirine değen uçları ayırdım elektrik bandıyla güzelce sardım. Hızım eski hızından 3mbit daha yüksek oldu.Ekli dosyayı görüntüle 94306
Durumumuz aynı değil, konuyu ilk yanlış anlamışım. O mesajı düzenleyip silinmesi için raporlamıştım.

Ben geçiş için başvurdum, onaylandı ve tamamnlandı yazıyor online işlemlerde. 3 gün oldu.
Ancak hızım değişmedi. Nmshızprofili yazar teknik bilgiler kısmında. O güncellenmemiş, hala 35000/6000 yazıyor.
 
Son düzenleme:

chadduman

Üyecik
Durumumuz aynı değil, konuyu ilk yanlış anlamışım. O mesajı düzenleyip silinmesi için raporlamıştım.

Ben geçiş için başvurdum, onaylandı ve tamamnlandı yazıyor online işlemlerde. 3 gün oldu.
Ancak hızım değişmedi. Nmshızprofili yazar teknik bilgiler kısmında. O güncellenmemiş, hala 35000/6000 yazıyor.
Hocam ben demiyorum ki firma sıkıntılı değil müşteri hizmetleri berbat ama ütüne düşünce yapıyorlar diretin BTK yada şikayette bulunun herkes hakkını ararsa bu kadar rahat olamazlar.
 

rtakak

Profesör
Hocam ben demiyorum ki firma sıkıntılı değil müşteri hizmetleri berbat ama ütüne düşünce yapıyorlar diretin BTK yada şikayette bulunun herkes hakkını ararsa bu kadar rahat olamazlar.
Destek kaydı açtım bugün öğlen. Cevao bekliyorum. Gelmezse şikayet ederim tabii. Ancak çok kolay çözülcek bir şey yetkili biri tarafından. Umarım uğraştırmazlar bizleri.
 

_Zaur_

Dekan
Hayırlı olsun. Demek kablo uçlarını sarmıyorlar.
Adamlar sanki uğraşmam diyip nasıl varsa öylede bırakıyorlar kendi haline.

Karmaşık kabloları Böyle birşey mi yaptın? 😂

d481b5_311b8151e0334bcfb954f42d6fb6c71c.jpg
 

chadduman

Üyecik
Hayırlı olsun. Demek kablo uçlarını sarmıyorlar.
Adamlar sanki uğraşmam diyip nasıl varsa öylede bırakıyorlar kendi haline.

Karmaşık kabloları Böyle birşey mi yaptın? 😂

Ekli dosyayı görüntüle 94394
Aktivasyon için gelen adamlar aktivasyonu ankastrenin orada yaptı neden eve gelip kurmadınız dedim eve gelemiyoruz biz sadece aktif hale getiriyoruz dedi. Tartışmak istemedim aktivasyonu yaptı. Evdeki dsl portuna taktım dsl bağlantısı sağlayamadım. Elektirik kalemiyle kontrol ettim güç gelmiyor oda belkide bunu bildiğinden bahane üretti bende balkondan cat 6 salladım demir kapının üst deliğinden bilidiğim kadarıyla bağladım. Bir ara kesinti oldu onlar geldi benim taktığım portu değiştirdiler ben hiç kontrol etmedim tabi bantalamamışlar bile daha yeni aklıma geldi öyle düzeltebildim.
 
Üst