BTK 'ya gezinti.com'un hattımda aktif edildiğini nasıl ispat edicem...

senbilme

Öğrenci
Katılım
15 Mart 2012
Mesajlar
67
Reaksiyon puanı
2
Puanları
8
BTK ya bugün 3.kez gezinti.com'un hattımda benim onayım olmaksızın aktif edildiğini yazdım 2. şikayetime verdikleri cevap..

BTK CEVABI
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////**********************************************
"Gezinti.com hizmeti hattımda tekrar aktif.." başlıklı şikayetinize işletmeci tarafından cevap verilmiştir. İşletmecinin cevabını görüntülemek için aşağıdaki bağlantıya tıklayınız.

Şikayet İle İlgili Mesajı Görüntüle »



İşletmecinin verdiği cevabın aksini ispatlayabilecek bilgi ve belgelerin bulunması halinde, söz konusu bilgi ve belgelerle birlikte kurumumuza müracaat ettiğiniz takdirde itirazınız tarafımızca değerlendirilecek, itirazınızın uygun görülmesi halinde şikayet süreci yeniden başlatılabilecek ancak itirazınız uygun görülmez ise şikayet başvurunuz reddedilebilecektir.

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////********************************

buda son yazdığım şikayet...

Gezinti.com Bugün tekrar aktif edilmiş.Diğer iki şikayetimden beri sürekli hattımı kontrol ediyorum acaba gene açacaklarmı diye.bugün itibariyle 3.kez hattımda gezinti.com aktif edilmiş.bu hizmete dahil olmak istemediğimi defalarca şikayette bulunmama rağmen kullanıcı onayı olmaksızın sürekli aktif etmeleri nasıl bir zorbalıktır.Öncelikle hizmetin hesabımdan tamamen devre dışı bırakılması gerek benim bunu ispat edebilmem için.kullanıcıya bir şekilde "internet hattı için gezinti" Açık veya Kapalı butonuyla istenilen konuma getirebilme imkanı tanınmış fakat nedense kapatılmasına rağmen belirli aralıklarla açılıyor.bunun bilinçli yapıldığı aşikar.işin en vahim noktasıda benden istediğiniz belge ve dökümanlardır.Ttnet açmadığını iddia edebilir çünki bunu kullanıcı açtı deme şansına sahip.ben tamamen bu hizmetin hattımdan kaldırılmasını istiyorum ki İstemediğim hizmet hattımda açılamasın.Btk olarak cevaben göndermiş olduğunuz ispata dayalı dökümanları ne şekilde sağlayacağız.bununda bir prosüdürü olmalı değilmi.Kullanıcı bunu nasıl ispat edecek.Hattımda Aktif olan ama istemediğim hizmet sürekli olarak açılabiliyor.bende sürekli hattımı kapat demek zorundamıyım..BTK olarak Öncelikle bu hizmetin kimin tarafından açıldığını tespit edecek imkanlara sahipmisiniz.Şayet öyle ise ispata gerek yok hattımın kimin tarafından açıldığını araştırma imkanınız vardır.bu 3.şikayetim mahkemeye başvurucam artık gerisini mahkeme araştırır.Ttnetin tek yaptığı arayıp kapalı konuma getirin demek oluyor.
 

CMYK

Müdavim
Müdavim
Katılım
11 Haziran 2011
Mesajlar
1,048
Reaksiyon puanı
7
Puanları
218
Ben her hafta devredışı bırakıyorum ama siteler açılırken o evet hayır sorusu tekrar geliyor, sonra biraz o evet hayır ekranında iken detayları okudum 4 defaya kadar hayır dersek bir daha gelmeyecek uyarısı veriyor ama yalan şu ana kadar 5 defadan fazladır hayır butonunu tıklıyorum yine karşıma çıkmaya devam ediyor.

Sende her seferinde ekran alıntısı aracı ile kayıt altına al ve rapor oluştur, bu hizmetten faydalanmak istemiyorum diye dilekçe ile başvuru yap ve ardından tekrar karşılaşırsan belgelemek ekran alıntısı ile yeterli olabilir.

Bu konuda ne yapılabilinir diye düşündüğümüzde bu işi adli makamlar çözecek gibi görünüyor.
 
Üst