Boy Uzaması

Bu konuyu okuyanlar

Ahmet43434343

Öğrenci
Merhaba ben röntgen sonucumu atıyorum boyum uzarmı uzamazmi lütfen bilen arkadaşlar yardımcı olsun tesekkurler
 

Ekli dosyalar

  • 20210414_215236.png
    20210414_215236.png
    255.2 KB · Görüntüleme: 84

wolfvo

Profesör
Özel başlık
Bir tutam Maydanoz
Merhaba ben röntgen sonucumu atıyorum boyum uzarmı uzamazmi lütfen bilen arkadaşlar yardımcı olsun tesekkurler
Agam biz doktor değiliz.Sadece tavsiye ve öneri veririz.Bilimsel bir rapor veya röntgene bağlı olarak bir şey söyleyemeyiz.Bunun yerine doktora görünmenizde bir fayda olacaktır.Ha bu arada konu açarken en azından açacağınız konu ile bölümün mantıklı olmasına dikkat edin.Aksi takdirde moderatörler uyarı veya konu kapatma gibi yaptırımlar uygularlar.
 

wolfvo

Profesör
Özel başlık
Bir tutam Maydanoz
Aşağa doru bakan ereğe girmemiş hali
Mesaj otomatik birleştirildi:


Aşağa doru bakan ereğe girmemiş hali
Mesaj otomatik birleştirildi:

Lütfen bilen biri yardımcı olsun
Agam bize röntgen '' röntgen gösterip uzar mıyım ? '' diye sorma lütfen.Biz röntgene bakarak sana teşhis koyamayız.Lütfen bir doktora görün.Hem sizin boyunuz kaç ki bunu dert ediyorsunuz?Eğer büyüme çağında iseniz ve herhangi bir fiziki engeliniz yoksa elbette boy atarsınız.
 

TeknoLocks

Asistan
Özel başlık
iştegeldikgidiyoruz
evet hakan23 ile boyla.. pardon boyları karıştırmışım

bu arada @Rchive doğru söylüyor bunun analizini yapmak tıbbi bir kuruma düşer yöneticiler bu tarz sağlık konularında yanlış bilgilendirme olmaması için konu açılmaması gibi bir kural oluştursa keşke
 

Ahmet43434343

Öğrenci
Boyum 177 kilom 110 yaşım 14 gün sonra 18 olucam lütfen yanlış anlamayın kısa kaldım hergun yatarken bununla yatıyorum bununla kalkıyorum çok hayatımı olumsuz etkiledi ben küçükken herkesin tepesinden bakan biriydim ama artık herkes benim tepemden bakıyor lise 1 de boyum 175 ti lise 4 deyim boyum 177 beni çok olumsuz etkiliyor annemin boyu 170 babamın boyu 183
 

Overclocked

Profesör
Özel başlık
Artık coin/token yok
Boyum 177 kilom 110 yaşım 14 gün sonra 18 olucam lütfen yanlış anlamayın kısa kaldım hergun yatarken bununla yatıyorum bununla kalkıyorum çok hayatımı olumsuz etkiledi ben küçükken herkesin tepesinden bakan biriydim ama artık herkes benim tepemden bakıyor lise 1 de boyum 175 ti lise 4 deyim boyum 177 beni çok olumsuz etkiliyor annemin boyu 170 babamın boyu 183
Zayıflasan kısa durmazsın.
 

Deleted User

Profesör
Cezalı
lise 4 deyim boyum 177 beni çok olumsuz etkiliyor annemin boyu 170 babamın boyu 183
Boyun kısa değil, çevrendekilere göre kendini kısa hissediyorsun. Röntgen filmini endokrinoloji doktoruna götür, o sonucu sana söyler zaten. Öte yandan günde 1 bardak süt iç, basketbol oyna.

Boy, genetik olduğundan dolayı annen ile babanın ortalamasına yakın olur diye biliyorum. Ki öyle de olmuş. 183+170=353 353/2=176.5

YouTube'dan boy uzatma tekniklerine bakabilirsin. :)
 

Ahmet43434343

Öğrenci
Boyun kısa değil, çevrendekilere göre kendini kısa hissediyorsun. Röntgen filmini endokrinoloji doktoruna götür, o sonucu sana söyler zaten. Öte yandan günde 1 bardak süt iç, basketbol oyna.

Boy, genetik olduğundan dolayı annen ile babanın ortalamasına yakın olur diye biliyorum. Ki öyle de olmuş. 183+170=353 353/2=176.5

YouTube'dan boy uzatma tekniklerine bakabilirsin. :)
Burdan belki tıp okuyan veya bilgili biri felan çıkar yoksa utanıyorum götürmeye o yüzden öte yandan günde bir bardak süt iç demissin ama ben 2 günde 2.5 kg lük yoğurt bitiriyorum ama olmuyor:(
 

wolfvo

Profesör
Özel başlık
Bir tutam Maydanoz
Ben uzun olmak istiyorum ama 185 yeter bana :( ben küçükken yaşıtlarım ufak ufaklardi şimdi bana bak sınıfın en kısası beni geçmiş
177 biri 72 kilo olması gerek.Yani en ideali bu.Sizin bir miktar fazlanız var.O yüzden zaten kısa gözükebilirsiniz.
Lakin dert etmeyin.Düzenli bir şekilde beslenme ve sporunuza dikkat ederseniz zayıflayabilirsiniz!
Boy arttıracak spor dallarına yönelin.Süt ve süt ürünleri tüketin.Kamburunuz varsa dik yürümeye çalışın...(Tavsiye/Öneri)
Ailenizde genellikle uzun boya sahip insanlar.Genetik olarak bir sorun olduğunu sanmıyorum.Lakin boyunuzu uzatmak için biraz da sizin gayretinizin olması gerek.
Misal: Basketbol oynamak kasların ve kemiklerin gelişimine epey faydalı olduğu bilinir.Bence basketbola başlayabilirsiniz.
 

Ahmet43434343

Öğrenci
177 biri 72 kilo olması gerek.Yani en ideali bu.Sizin bir miktar fazlanız var.O yüzden zaten kısa gözükebilirsiniz.
Lakin dert etmeyin.Düzenli bir şekilde beslenme ve sporunuza dikkat ederseniz zayıflayabilirsiniz!
Boy arttıracak spor dallarına yönelin.Süt ve süt ürünleri tüketin.Kamburunuz varsa dik yürümeye çalışın...(Tavsiye/Öneri)
Ailenizde genellikle uzun boya sahip insanlar.Genetik olarak bir sorun olduğunu sanmıyorum.Lakin boyunuzu uzatmak için biraz da sizin gayretinizin olması gerek.
Misal: Basketbol oynamak kasların ve kemiklerin gelişimine epey faydalı olduğu bilinir.Bence basketbola başlayabilirsiniz.
Çok teşekkür ederim tavsiyelerin için çok saol ama bana bu röntgeni yorumlayacak birini allah rızası için bulabilirmisin genetik meselesi ise benden 2 yaş büyük kuzenim vardı ben ondan 9 cm uzundum şuan o 188 cm olmus:(
 

KralTektir

Asistan
Cezalı
Aşağa doru bakan ereğe girmemiş hali
Mesaj otomatik birleştirildi:


Aşağa doru bakan ereğe girmemiş hali
Mesaj otomatik birleştirildi:

Lütfen bilen biri yardımcı olsun
Benim bı tanıdık abla hemşire o bilir mi bilmem ama gece gecede aranmaz uyumuştur o
Mesaj otomatik birleştirildi:

Çok teşekkür ederim tavsiyelerin için çok saol ama bana bu röntgeni yorumlayacak birini allah rızası için bulabilirmisin genetik meselesi ise benden 2 yaş büyük kuzenim vardı ben ondan 9 cm uzundum şuan o 188 cm olmus:(
Benim bir tanıdık abla hemşire ona sorim savurda belki bilir yazarım
 

Ahmet43434343

Öğrenci
Allah razı olsun hepinizden ben asosyal biriyim utangaçım anca buraya yazabildim destekleriniz için tesekkurler saolun lütfen yardımcı olun
Mesaj otomatik birleştirildi:

Arkadaşlar bir yanlış anlaşılma oldu herhalde ben penisimden memnunum insan boyundan bahsediyorum
 

KralTektir

Asistan
Cezalı
Allah razı olsun hepinizden ben asosyal biriyim utangaçım anca buraya yazabildim destekleriniz için tesekkurler saolun lütfen yardımcı olun
Sana direk kendisinin yazdığı mesajı kopyala yapıştır yapıyorum
ben röntgen bölümünde çalışmadığım için bunun hakkında pek bir şey söyleyemiyorum sen veya o forumdaki kimseninde yorumlayabilceğini sanmıyorum doktoruna bu konu ile ilgili danışır ise daha sağlıklı bir yorumlama olur bu röntgen ile ilgili
Mesaj otomatik birleştirildi:

Sana direk kendisinin yazdığı mesajı kopyala yapıştır yapıyorum
ben röntgen bölümünde çalışmadığım için bunun hakkında pek bir şey söyleyemiyorum sen veya o forumdaki kimseninde yorumlayabilceğini sanmıyorum doktoruna bu konu ile ilgili danışır ise daha sağlıklı bir yorumlama olur bu röntgen ile ilgili
Aynen onları yazdı
 

Ahmet43434343

Öğrenci
Sana direk kendisinin yazdığı mesajı kopyala yapıştır yapıyorum
ben röntgen bölümünde çalışmadığım için bunun hakkında pek bir şey söyleyemiyorum sen veya o forumdaki kimseninde yorumlayabilceğini sanmıyorum doktoruna bu konu ile ilgili danışır ise daha sağlıklı bir yorumlama olur bu röntgen ile ilgili
Mesaj otomatik birleştirildi:


Aynen onları yazdı
Allah razı olsun çok teşekkür ederim benimkide bir umut işte peki yanlış anlaşılmazsa birşey sormak istiyorum sizin yaşlar ve boylar kaç benim yaşımdayken boyunuz kaçtı sorduğun içinde çok teşekkür ederim saol
 

SDN Son Haberler

Son mesajlar

Üst