Booking.com, 17 milyon sonuç arasında nasıl 1’inci oldu?

Bu konuyu okuyanlar

ShiftDelete.Net

Teknolojiye dair her şey!
Katılım
30 Eylül 2007
Mesajlar
7,824
Reaksiyon puanı
583
Puanları
0
Booking.com’un yükselen başarı grafiğinin ardında hiç şüphesiz veriye dayalı karar alma süreci kritik yol oynuyor. Gelişmiş dijital pazarlama platformu SEMrush’ı 2012 yılından bu yana kullanan şirket, uluslararası pazarlardaki görünürlüğünü stratejik şekilde geliştirerek Google aramalarında 17 milyon sonuç arasında ilk sıraya oturdu. Bu sürecin derslerle dolu hikayesini Booking.com Kıdemli Ürün Yöneticisi Leonardo Saroni‘den dinliyoruz. Türkiye, iş […]

Haberin devamını okumak için görsele tıklayabilirsiniz.
 
Üst