ShiftDelete.Net
Teknolojiye dair her şey!
- Katılım
- 30 Eylül 2007
- Mesajlar
- 7,824
- Reaksiyon puanı
- 583
- Puanları
- 0
Booking.com’un yükselen başarı grafiğinin ardında hiç şüphesiz veriye dayalı karar alma süreci kritik yol oynuyor. Gelişmiş dijital pazarlama platformu SEMrush’ı 2012 yılından bu yana kullanan şirket, uluslararası pazarlardaki görünürlüğünü stratejik şekilde geliştirerek Google aramalarında 17 milyon sonuç arasında ilk sıraya oturdu. Bu sürecin derslerle dolu hikayesini Booking.com Kıdemli Ürün Yöneticisi Leonardo Saroni‘den dinliyoruz. Türkiye, iş […]
Haberin devamını okumak için görsele tıklayabilirsiniz.
Haberin devamını okumak için görsele tıklayabilirsiniz.