Bizi ttnet'ten kurtarın

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

bobilim

Üyecik
Burdan başbakanımıza sesleniyorum. o kadar yol yaptık bu kadar bilmem ne yaptık diyor. Rica ediyorum devlet bu interneti ele alsın ve gerekiyorsa yeniden bütün yurda fiber kablolar döşesin ve parasınıda bizlerden alsın ama bizi şu ttnetten kurtarsın. yol ne ise internette o. lütfen herkes bu yazı ve benzeri yazılar yazsın ve ulaşabildiğimiz bütün sitelerde yayınlasın gerekirse ankaradaki arkadaşlar toplanıp meclise gitsin ve sesimizi duyursun. bişeyler yapmadan bu sömürüden kurtulamayız. haziranda seçim var :) seçim öncesi belki bişeyler olabilir. buralarda yazı yazmak yetersiz kalıyo internet zedeler ankaraya gitmeli .
 

Mai Nai

Guru
Onursal Üye
Üstekiler bizi düşünseydi özelleştirmezlerdi telekomu!
Ortada bariz bir şekilde koca bir sorun var ama muhatap yok, adam gibi hizmet yok, geçirme var, sinir krizi geçirme!!!
 

KadirAtes

Üyecik
Sözleşme imzalanmış devlet geri nasıl alsın... Burada Türk özel şirketlerine büyük iş düşüyor. Maliyeti yüksek ama yeni bir altyapı lazım. Mesela UyduNet'e gerekli destek verilmeli ve UyduNet tüm Türkiyeye internet hizmeti sağlayacak duruma gelmeli. O zaman TTNet fiyatları düşürmek zorunda kalacak ve rekabet olacağı için internet hızında azami derecede artma olacaktır. Bu durumda kazanan yıllardır ümüğüne çökülen, kullanmadığı hizmetin parasını ödemek zorunda bırakılan vatandaş olacaktır. Ben aynı parayı vermeyede razıyım yeter ki param yabancı şirketlere gitmesin artık... Ülkenin yarısı yabancılar leyhine özelleşmişken ekonomi nasıl düzelebilir ki?
 

bobilim

Üyecik
Burdan başbakanımıza sesleniyorum bu internet olayına el atıp düzeltmesse oyumu alamaz ona göre :) gülüyorum ama ciddiyim. benim oyumu önemsiyorsa bişeyler yapsın ona göre :)

ben 8mbps abonesiyim iki üç haftadır 800 kbps gösteriyo bütün hız ölçme siteleri paramızın hakkını alamıyoruz sayın başbakanım. 8 kilo et parası veriyoruz 1 kilo bile et alamıyoruz. bizim hakkımızı savunmak size düşer duy sesimizi duyyy

Dicle kıyısında bir kurt bir kuzuyu yese Hz. Ömer'e, paramızın karşılığını vermeyen TTNET in hesabınıda size sorarlar .himayenizdeki insanların hakkını savunun ve koruyun.
 
4 milyar dolara satıldı telekom satıldığı yıl 12 milyar dolar kazandı nasıl bi devlet yönetimdir bu ki işleyen çarkı aleyhine bozar anlaşılır değil arkadaşım macaristanda okuyor sınırsız net 15 tl ödüyor adalet nerde ey tt net ey devlet alllah dan korkun be
 

sinani

Üyecik
Açıkcası en mantıklısı uydunete geçip onu desteklemek.. En azından uygun fiyata veriyorlar bu hizmeti..Gerçi ondada kesilmeler yavaşlamalar elbette vardır..Uyduneti kullanan arkadaşlara sormak lazım..
 

bobilim

Üyecik
seçim yaklaşırken mecbur gelecek bizim milletvekili .hemde komşumuz başbakana götürmesi için mektup verecem. sırf bu internet için. herkes bulunduğu bölgenin milletvekilleri vasıtasıyla mektup gönderebilir. zahmet olmadan rahmet olmaz .
 

Karargaht

Dekan
3 çocuk yapana 3 sene bedava internet olsa, başbakan o zaman işe el atar işte. :D

Bu arada Telekom tamamen satılmadı. Yüzde 55'i yabancıların elinde. Yüzde 30 Hazine kalanı ise borsada.
 

çitliyo

Üyecik
Üstekiler bizi düşünseydi özelleştirmezlerdi telekomu!
Ortada bariz bir şekilde koca bir sorun var ama muhatap yok, adam gibi hizmet yok, geçirme var, sinir krizi geçirme!!!

Bu cevabı yazmak için üye oldum çünkü maalesef bilmeden yorum yapıyorsunuz ve buna tahammül edemem.

Telekom özelleştirilmeseydi Türkiye'de bu şekilde internet yaygınlaşamayacaktı. Devlet yönetmek başka bir şeydir şirket yönetmek başka bir şeydir. Telekomu işten anlayanlar satın alınca bu ülkeye ADSL de geldi + sı da +2 side...

Telekom nitekim dolandırıcı mı? Evet. Pahalı mı? Evet. Milleti sömürüyor mu? Evet. Kotasız internete kota koymak gibi bir şey yaparak bize siz enaysiniz diyor mu? Evet. Evet TTNET'le her şey mümkün. Ama Telekom devlette kalsaydı şu anda konuşma yapmaktan başka bir işe yaramayacaktı.

Yiğidi öldür hakkını yeme demişler. Bu söz doğru. TTNET beni ve sizi ne kadar sömürse de bu ülkenin teknolojik olarak kademe atlamasını sağladı. Kim ne derse desin. Bu mesajıma TTNET kazıkçı, pahalı, yok bilmem ne gibi cevaplar yazmayın. Üst tarafta yazdığım gibi TTNET'in pahalı olduğunu, taahhüd yaparak insanları mahkum bıraktığını biliyorum zaten. Bu lafı söyleyenlere vereceksin Dial up interneti o zaman görecekler. Ondan sonra yok efendim devlet ne anlar internetten derler. Mai Nai arkadaşım hiç kusura bakma.

Ekleme: Alttaki arkadaşın mesajını görünce aklıma geldi. "8 Mbps'a kadar" gibi laf oyunlarıyla milleti kandıran bir şirket mi TTNET? Evet. Biliyorum.
 

qKTe

Profesör
allah belasını versin hakkımı yiyenin. hakkımıda helal etmiyorum. cumartesiden beri bir 16 mbps bağlantısı yapamadılar halen eski 8 mbps olanı alıyorum. 4 dea arza kaydı bıraktım. msj attılar sorununuz giderildi diye. az önce bir baktım ne göreyim normal olan 8 mbps nin de altına düşürmüşler... ALLAH BELALARINI VERSİN, HAKKIMI HELAL ETMİYORUM. Forumdaki TTnet Destek şahsına kda iki tane mail attım ne geri döndü nede başka bişi.....

---------- Post added at 19:52 ---------- Previous post was at 19:49 ----------

Bu cevabı yazmak için üye oldum çünkü maalesef bilmeden yorum yapıyorsunuz ve buna tahammül edemem.

Telekom özelleştirilmeseydi Türkiye'de bu şekilde internet yaygınlaşamayacaktı. Devlet yönetmek başka bir şeydir şirket yönetmek başka bir şeydir. Telekomu işten anlayanlar satın alınca bu ülkeye ADSL de geldi + sı da +2 side...

Telekom nitekim dolandırıcı mı? Evet. Pahalı mı? Evet. Milleti sömürüyor mu? Evet. Kotasız internete kota koymak gibi bir şey yaparak bize siz enaysiniz diyor mu? Evet. Evet TTNET'le her şey mümkün. Ama Telekom devlette kalsaydı şu anda konuşma yapmaktan başka bir işe yaramayacaktı.

Yiğidi öldür hakkını yeme demişler. Bu söz doğru. TTNET beni ve sizi ne kadar sömürse de bu ülkenin teknolojik olarak kademe atlamasını sağladı. Kim ne derse desin. Bu mesajıma TTNET kazıkçı, pahalı, yok bilmem ne gibi cevaplar yazmayın. Üst tarafta yazdığım gibi TTNET'in pahalı olduğunu, taahhüd yaparak insanları mahkum bıraktığını biliyorum zaten. Bu lafı söyleyenlere vereceksin Dial up interneti o zaman görecekler. Ondan sonra yok efendim devlet ne anlar internetten derler. Mai Nai arkadaşım hiç kusura bakma.

Sen bi işine bakar mısın....!
 

KadirAtes

Üyecik
Bu cevabı yazmak için üye oldum çünkü maalesef bilmeden yorum yapıyorsunuz ve buna tahammül edemem.

Telekom özelleştirilmeseydi Türkiye'de bu şekilde internet yaygınlaşamayacaktı. Devlet yönetmek başka bir şeydir şirket yönetmek başka bir şeydir. Telekomu işten anlayanlar satın alınca bu ülkeye ADSL de geldi + sı da +2 side...

Telekom nitekim dolandırıcı mı? Evet. Pahalı mı? Evet. Milleti sömürüyor mu? Evet. Kotasız internete kota koymak gibi bir şey yaparak bize siz enaysiniz diyor mu? Evet. Evet TTNET'le her şey mümkün. Ama Telekom devlette kalsaydı şu anda konuşma yapmaktan başka bir işe yaramayacaktı.

Yiğidi öldür hakkını yeme demişler. Bu söz doğru. TTNET beni ve sizi ne kadar sömürse de bu ülkenin teknolojik olarak kademe atlamasını sağladı. Kim ne derse desin. Bu mesajıma TTNET kazıkçı, pahalı, yok bilmem ne gibi cevaplar yazmayın. Üst tarafta yazdığım gibi TTNET'in pahalı olduğunu, taahhüd yaparak insanları mahkum bıraktığını biliyorum zaten. Bu lafı söyleyenlere vereceksin Dial up interneti o zaman görecekler. Ondan sonra yok efendim devlet ne anlar internetten derler. Mai Nai arkadaşım hiç kusura bakma.

Ekleme: Alttaki arkadaşın mesajını görünce aklıma geldi. "8 Mbps'a kadar" gibi laf oyunlarıyla milleti kandıran bir şirket mi TTNET? Evet. Biliyorum.

Ölümü gösterip bizi sıtmaya razı etmeye çalışıyorsun. Kusura bakma ama ben o parayı veriyorsam daha iyi hizmeti hak ediyorum. TTNetten sonra internette bir seviye atladık doğrudur, fakat parasını ödediğimiz kadar atlayamadık. burada ki arkadaşların şikayeti de bu zaten....

Ayrıca telefon kullanmadığım halde ödediğim sabit ücreti nasıl açıklayabilirler?. Elektrik prizlerinden internete girilen 21. yy'da telefonsuz internet olmadığına beni kimse inandıramaz....
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst