• Redmi Note 10 Pro vs POCO X3 Pro!

    Teknolojik ürünlerin fiyatları yükselirken, akıllı telefon fiyatları da bundan oldukça fazla etkileniyor. Son zamanlarda telefon almak istiyorsanız bu video tam da size göre.

Bir DELTA SERVİS Mağduriyeti Hakkında...

Bu konuyu okuyanlar

subaru555

Öğrenci
Katılım
19 Mart 2011
Mesajlar
4
Reaksiyon puanı
1
Puanları
1
Herkese Merhaba Arkadaşlar...

Konuyu açmak için uygun başlığı baya aradım umarım doğru bulmuşumdur. Delta servis garantili 5 taneden fazla telefon aldık mi 5 olarak. En son kendime de almak istedim ve İdeal Seçim isimli firmadan Delta garantili mi5 aldım, hatayı yaptım... Tüketici Hakem Heyeti için hazırladığım evrakları buradan paylaşacağım. Yazı henüz ilk aşamada. Konu kapatılmaz ise tüm detayları yazacağım saygılarımı sunarım. Tüm üyelik bulundurduğum mecralardaki arkadaşlarımı uyarmak istiyorum...


11/05/2017 Tarihinde İdeal Seçim Cep Telefonu İnternet Hizmetleri ve San. Tic. İth. İhr. Ltd. Şti. (Vergi Kimlik Numarası ...) isimli firmadan; ... adına kesilmiş ... e-Fatura Numaralı ... IMEI numaralı Xiaomi Mi5 Beyaz 64gb cep telefonunu satın aldım. Cihazı ek 1’de yer alan sorunlar nedeniyle 3 kez aşağıdaki tarihlerde Delta Servis firmasına yolladım (Delta Servis) .



3 Kez servise giden telefonum aynı arızalar ile tarafıma geri yollandı. Ek 2 bölümünde servis raporlarına ulaşabilirsiniz. Servis ile yedek telefon ve şikayetlerin yazılmaması konusundaki yazışmalara da ek-3 kısmında yer verilmiştir. Telefon yaklaşık 5 aydır kullanım dışıdır. Yapılmayan telefon nedeniyle hem maddi hem manevi zararım olmuştur. Ürünü kullanmadığım için 5. Ayın sonunda yerine başka bir telefon almak zorunda kaldım. Telefon ücretinin tarafıma iadesini arz ederim.



Yazıyı sürekli düzenlemeyi düşünüyorum şimdilik bu şekilde attım. (başlangıç)


TELEFONUMU 3. KEZ GÖNDERİYORUM.
Merhaba iyi çalışmalar. Tek tek şikâyetlerimi yazıp bilgisayar çıktısı şeklinde size yolladım. 20 Gün bekledim. Özellikle test edip yollayın diye not düştüm. Biraz önce hotspot özelliğini denedim YİNE çalışmıyor. Tüm maddeleri test edip size tekrar geri yollamak zorundayım ta ki yapılana veya ücret iadesi alıncaya dek. TEKRAR YAZIYORUM SORUNLARIMI…

Lütfen servis fişine genel bakım yazmayın (genel bakım yazılıyor ancak ekran değişimi olmuş garip)… Genel bakım için yollamıyorum telefonu. TELEFON ARIZALI.

1- Hotspot özelliği çalışmıyor. Telefon bazen bilgisayarın bağlanmasına izin veriyor o zaman da kendisi internete girmiyor. Bilgisayar internete girerse, telefon giremiyor. Bimcell ile defalarca deneyince arada bir çalışıyor ancak vodafone ile kesinlikle düzgün çalışmıyor, hattım vodafone. (3. Kez aynı arıza için gönderiyorum. )
2- Cihazım güncellemeleri almıyor. Satın aldığım günden beri güncelleme olmadı. Mümkünse güncelleme alır şekle gelmesini istiyorum diye yazmıştım bana yine 8.2.2 versiyon miui yazılımı ile yollamışsınız. Bu sürüm telefonun üzerinde gelen sürüm. Şu anda 9 versiyonu piyasada var. Sorunu çözebilir miyim diye 9 versiyonuna günceleme yaptım 4 saatim gitti yine de sorunlar çözülmedi. Halen güncelleme sorunu var (3. Kez aynı arıza için gönderiyorum. )
3- Araç müzik sistemini bluetooth olarak görüyor ancak bağlanmıyor. (2. Kez aynı arıza için gönderiyorum. )

4- ikinci göndermede ekrandaki sorunu size iletmiştim sağolun ekranı değiştirmişsiniz. Yalnız ana ekran tuşu sol kısmı aşağı kaymış, tuş dibe gömülmüş, alttan ışık sızdırıyor, tüm kalite algısı kaybolmuş. tuşun sağ ve sol kısmı yumuşamış o taraflardan basılmıyor. Gönderdiğimde ekrandan 1 mm kadar yukarıda ve gayet güzel görünüyordu. montaj sırasında sorun olduğunu düşünüyorum. Ana ekran tuşunu bu şekilde kullanamam. Orjinal halinin nasıl olduğunu biliyorum sorun olmasa yazmazdım. Etrafımda aynı telefondan 4 adet var.

Telefonu size 4. kez göndermeyi düşünmüyorum. Amacım sizi uğraştırmak değil. İdeal Seçim firmasından beğenerek aldığım ürünü Delta güvencesi ile kullanmak istiyorum sadece. yaklaşık 120 gündür telefon bende değil. Muhtemelen 30 gün daha elinizde tutacaksınız. 3 Kez aynı arıza için göndermiş oluyorum. İşim gereği bu telefon bilgisayarımı internete bağlamak zorunda. 100 TL ye alınan android telefonlar bu işlevi yerine getiriyor. Aracımın bluetooth sistemine rahatça bağlanıyor. Dünyanın en iyi 10 telefonundan biri olan modeli aldım ben; lütfen halledelim daha fazla uğraşmak istemiyorum. Tamir - Değişim veya para iadesi ile sorunumu çözerseniz sevinirim. Bu işe zaman ayırmaktan bıktım. TEşekkür ederim.

2. KEZ GÖNDERİYORUM. 21/08/2017
Merhaba iyi çalışmalar. Tek tek şikayetlerimi yazıp bilgisayar çıktısı şeklinde size yolladım. 20 Gün bekledim. Özellikle test edip yollayın diye not düştüm. Biraz önce hotspot özelliğini denedim çalışmıyor. Tüm maddeleri test edip size tekrar geri yollamak zorundayım ta ki yapılana veya ücret iadesi alıncaya dek. Sizin garantinizde onca telefon aldım etrafıma. İlk kez garanti için işim düştü sanırım yanlış yaptık. Benim için yazdığım tüm maddeler önemli. En kısa sürede kargo yapıyorum (Önceki şikayet kağıdını da tekrar ekliyorum). Hayırlı işler. Yedek telefon istedim yollamadınız öncekinde bu sefer de yollamayın ben ayarladım kendim. Ana sayfanızda bu hizmetin durması ilginç.
1-ekran dokunmatiği donuyor, sağa sola gitmiyor. (ilk gönderdiğimde de vardı yapılmadan gelmiş video atıyorum bu sefer yanında anlatabilmek için VİDEO DVD YOLLADIM (ilk yolladığım şekilde geri gelmiş eski arıza))
2- Hotspot özelliği çalışmıyor. Telefon bazen bilgisayarın bağlanmasına izin veriyor o zaman da kendisi internete girmiyor. PC nete girerse telefon giremiyor. Bimcell ile defalarca deneyince arada bir çalışıyor ancak vodafone ile kesinlikle olmuyor, hattım vodafone. (ilk yolladığım şekilde geri gelmiş eski arıza)
3- Konuşma sonrasında telefon ekranı karanlık kalıyor yakınlık sensörü devreden çıkmıyor ana ekran tuşu işlevini yitiriyor dakikalar sonra açılıyor (yeni arıza)
4- Uygulamaları kullanırken medya sesi ve diğer sesler çıkmıyor. Ses bir anda kayboluyor. (yeni arıza) VİDEO DVD YOLLADIM
5- Wi-Fi bağlantı sorunu var bağlanmıyor. Arada kopma oluyor. AYNI MODEL telefon var onun şekim ile bu telefonun çekimi aynı değil. Benim telefonum sürekli düşük çekiyor. Wifi ağını görüyor ama bağlan komutu verince bağlanmıyor. Ekran sabit kalıyor bekliyor. (yeni arıza)
6- GPS STABİL çalışmıyor. Sürekli aranıyor (yeni arıza)
7- WhatsApp benzeri uygulamalar kullanılırken donma oluyor telefonu yeniden başlatma gerektiriyor düzelmesi için. (yeni arıza)
8- Cihazım güncellemeleri almıyor. Satın aldığım günden beri güncelleme olmadı. Mümkünse güncelleme alır şekle gelmesini istiyorum.
9- araç müzik sistemini bluetooth olarak görüyor ancak bağlanmıyor.


Arızaların bazıları sürekli değil, bu durum; arızanın olmadığını göstermez sanırım. Ben telefonu tamir oluncaya - değiştirilinceye - para iadesi oluncaya kadar defalarca kez gönderirim. Hukuki yolları da araştırıyorum elbette bu mağduriyetimi bir şekilde gidermeye çalışacağım. Bayramda da telefonum muhetemelen olmayacak ilk seferde bitse iyi olurdu. Saygılarımı sunarım.

21/08/2017



1. GÖNDERİM SIRASINDA YAZDIĞIM SORUNLAR FORM NO : 317570 11/07/2017


1 Dokunmatik şifre ekranında parmak izi okuyucu zaman zaman çalışmıyor.
2 Ekran dokunmatik bazen algılama yapmıyor. Hassasiyet gidiyor. Fotoğrafları büyütüp küçültme yapamıyorum.
3 Ekranda ısınma oluyor renkler değişiyor geri geliyor pır pır yapıyor. Genelde sürekli soluk duruyor. Arka planda renkler değişiyor biraz işlem yapınca.
4 Hotspot açtığımızda diğer cihazlar internete bağlanamıyor. En büyük sorunum diyebilirim.
5 Dosya kopyalama için kablo bağlantısı yaptığımızda sürekli kopyalama hatası veriyor veri sağlıklı olarak alınmıyor. (otg ile de denedik)
6 Cihazım güncellemeleri almıyor. Satın aldığım günden beri güncelleme olmadı. Mümkünse güncelleme alır şekle gelmesini istiyorum.

Bu telefonu severek ve beğenerek aldım. Etrafımdakilere 5 adet aldık, en son kendime prime alayım dedim çok fazla sorun çıktı. Mümkünse tüm sorunları halledip test edip yollayın. Telefonumu aktif kullanıyorum size yollamam zor oluyor. Şimdiden teşekkür ederim.
 

Ekli dosyalar

  • 1.gönderim.JPG
    1.gönderim.JPG
    97.9 KB · Görüntüleme: 1,298
  • 3.gönderim.JPG
    3.gönderim.JPG
    65.4 KB · Görüntüleme: 741
  • aaa.JPG
    aaa.JPG
    18.8 KB · Görüntüleme: 1,057
  • şikayet yazılmama.JPG
    şikayet yazılmama.JPG
    87.8 KB · Görüntüleme: 900
  • yedek telefon isteği.JPG
    yedek telefon isteği.JPG
    63.5 KB · Görüntüleme: 839

Zaptoss02

Doçent
Katılım
31 Temmuz 2017
Mesajlar
688
Reaksiyon puanı
103
Puanları
43
Yaş
27
Alabiliyorsanız kvk alın yoksa garanti unutun mağdur olmanız normal
 

kestal

Doçent
Katılım
17 Mart 2013
Mesajlar
854
Reaksiyon puanı
35
Puanları
28
Tüh yazık olmuş valla bende İdeal servis satıcısı dan Delta garantili aldım. Sırf bu garanti daha iyidir diye söyledikleri için buradan satın almıştım. Herhalde bir sıkıntı çıkmaması için dua edeceğim.
 

Emre Budak

Doçent
Katılım
26 Eylül 2017
Mesajlar
732
Reaksiyon puanı
318
Puanları
63
Türk Telekom'da çalışıyorum her gün belki 3-4 tane cihaz gönderiyorum o lanet firmaya. İllallah ettim desem yeridir. Asla ve asla adam gibi bir iş yaptıklarını görmedim şahsen.
 

subaru555

Öğrenci
Katılım
19 Mart 2011
Mesajlar
4
Reaksiyon puanı
1
Puanları
1
Alabiliyorsanız kvk alın yoksa garanti unutun mağdur olmanız normal
katılıyorum ancak ben aldığımda Türkiye garantili yoktu, şu an da xiaomi Türkiye ye yeni girdi sanıyorum onda da inanılmaz fiyat farkı var.

Tüh yazık olmuş valla bende İdeal servis satıcısı dan Delta garantili aldım. Sırf bu garanti daha iyidir diye söyledikleri için buradan satın almıştım. Herhalde bir sıkıntı çıkmaması için dua edeceğim.

umarım sorun çıkmaz...
Türk Telekom'da çalışıyorum her gün belki 3-4 tane cihaz gönderiyorum o lanet firmaya. İllallah ettim desem yeridir. Asla ve asla adam gibi bir iş yaptıklarını görmedim şahsen.


tüketici olmak bu kadar zor olmamalı diye düşünüyorum.

evet arkadaşlar yarın thh için evraklarımı hazırlayıp götüreceğim. Bu arada buraya da yeni bilgiler ekleyeceğim zaman bulunca... Servis raporları vb. Teşekkür ederim.
 

efraimerkan

Öğrenci
Katılım
24 Şubat 2018
Mesajlar
2
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Arkadaşlar aldığınız telefon güncelleme tamamen üretici firma ile alakalı sen güncelleme isteyebilirsin ama üretici firma her bölge için güncelleme ve tarihleri değişiyor. Bilgi bu yüzden önemli güncelleme yapmaması bir arıza değildir. Kurulu olan Android sürümü ile de alakalı ve aldığınızı ürünün Türkeye piyasası olmadığından dolayı yedek parça temini çok sorun olan birşey ama onun için kullanıcı olarak böyle yapmanız da haklısınız ama ben Samsung cihazımdan bir yapılıp geldiğinde bir sıkıntı görmedim. Arızalarım giderildi.
 

root61

Profesör
Katılım
22 Şubat 2016
Mesajlar
1,311
Reaksiyon puanı
474
Puanları
83
Delta şeytab üçgeni...
 

Death Mark

Guru
Emektar
Katılım
16 Ocak 2017
Mesajlar
23,521
Reaksiyon puanı
15,373
Puanları
113
illuminati işleri bunlar...
 

TeknoBoss32

Profesör
Katılım
15 Kasım 2014
Mesajlar
1,664
Reaksiyon puanı
494
Puanları
83
yazıyı paylaştığınız için teşekkürler.sırf bunlar yüzünden ithalatçı garantili telefon önerirken iki kere düşünüyorum.umarım sorununuz çözülür.
 
Katılım
23 Ağustos 2017
Mesajlar
104
Reaksiyon puanı
13
Puanları
18
Yaş
42
Tüh yazık olmuş valla bende İdeal servis satıcısı dan Delta garantili aldım. Sırf bu garanti daha iyidir diye söyledikleri için buradan satın almıştım. Herhalde bir sıkıntı çıkmaması için dua edeceğim.
En ufak bir arızada ilk 6 ay içinde paranızı geri alabilirsiniz.
Bu hakkınız var sakın unutmayın. Tamire vermek zorunda değilsiniz de. Direkt para iadesi isteyebilirsiniz.
Yeni yasa ile ilk 6 ay içinde bozulan telefon ilk gün bozulmuş sayılıyor.
bir de www.sikayetvar.com 'a Delta Servis adına ve Aldığınız firma adına şikayet açın. 2 ayrı şikayet olarak.
Ben Delta Servis garantili aldım . 2 ayda yapmadılar. MYS İletişim'den almıştım.
THH başvurduktan sonra firma sağolsun dava bitmeden paramı iade etti bu site sayesinde.
Bir de THH başvurduktan sonra ücret iadesi almadan şikayeti geri çekmeyin.
Aldıktan sonra da şikayeti geri çekme zorunluluğunuz var bunu da unutmayın.
 
Üst