Bimden aldığım meizu note 8 de yazilimsal sorunlar

Bu konuyu okuyanlar

Rıdvan 27

Öğrenci
Katılım
17 Aralık 2019
Mesajlar
2
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Yaş
35
Merhaba sdn yöneticileri ve takipçileri 1 ay evvel bimden meizu note 8 aldım telefon ilk aldığımdan beri yüzde 90 a gelince şarja devam etmiyor kvk servise gönderdim yazılım güncelledik dediler ama eve gelip şarja takınca yine aynı sorunu verdi bu sorunu nasıl çözerim sanırım bu markayı almakla hata yaptım..yardimci olursanız sevinirim iyi akşamlar herkese.
 

HÜDHÜD

Müdavim
Katılım
5 Mayıs 2017
Mesajlar
10,093
Reaksiyon puanı
6,555
Puanları
113
Aynı hatayı tekrarladığı için iadesini iste...

 

The Judge

.bmbozbey
Emektar
Katılım
22 Şubat 2015
Mesajlar
4,183
Reaksiyon puanı
5,194
Puanları
113
İyi akşamlar servise gönderirken sorundan bahsettiniz ve onlar sadece güncelleme yapıp mı gönderdi?
Batarya hakkında herhangi bir şey gerçekleşmedi mi?
 

Rıdvan 27

Öğrenci
Katılım
17 Aralık 2019
Mesajlar
2
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Yaş
35
İyi akşamlar servise gönderirken sorundan bahsettiniz ve onlar sadece güncelleme yapıp mı gönderdi?
Batarya hakkında herhangi bir şey gerçekleşmedi mi?
evet sorun yazilimsal dendi ama aynı sorun devam ediyor bence ürün hatalı iade etmek istiyorum
 
Üst