• 45.000 TL’lik kutu açılışı!

    Teknolojiye yön veren 5 markanın neden Tayvan'da olduğunu bu markalara ait ürünlerin toplu kutu açılışlarını yaparak anlattık.

Soru Bilgisayardan Fazla Anlamıyorum Ve Geliştirmek Istiyorum Yardım Edermisiniz

Bu konuyu okuyanlar

harun çağdaş

Öğrenci
Katılım
21 Tem 2021
Mesajlar
9
Reaksiyon puanı
5
Puanları
3
Yaş
15
bu bilgisayarım 10 yıllık ve artık yeni oyunlarda sorun yaşıyorum valorant açmıyor csgo 30 fps alıyo zula 60 fps alıyo ve ben bu bilgisayarı geliştirmek istiyorum en başta ne almalıyım uygun fiyata şimdiden teşekkürler
 

Ekli dosyalar

  • pc.jpg
    pc.jpg
    480.6 KB · Görüntüleme: 30
  • pc 2.PNG
    pc 2.PNG
    7.8 KB · Görüntüleme: 30

WindStone

Profesör
Katılım
11 Nis 2020
Mesajlar
3,024
Çözümler
2
Reaksiyon puanı
1,613
Puanları
113
Yaş
17
bu bilgisayarım 10 yıllık ve artık yeni oyunlarda sorun yaşıyorum valorant açmıyor csgo 30 fps alıyo zula 60 fps alıyo ve ben bu bilgisayarı geliştirmek istiyorum en başta ne almalıyım uygun fiyata şimdiden teşekkürler
rami 4 yapmakla ve ekran kartını değiştirmekle başlayabilirsin.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Masaüstümü laptop mı
masaüstü. İşlemci m serisi olurdu laptop olsaydı.
işlemciniz eski ve ram iniz az hocam bunları gelistirmelisiniz bir de ekran kartınız nedir acaba
Ekran kartı yazıyor hd 4550 diye.
 

harun çağdaş

Öğrenci
Katılım
21 Tem 2021
Mesajlar
9
Reaksiyon puanı
5
Puanları
3
Yaş
15
Masaüstümü laptop mı
masaüstü
Mesaj otomatik birleştirildi:

rami 4 yapmakla ve ekran kartını değiştirmekle başlayabilirsin.
Mesaj otomatik birleştirildi:


masaüstü. İşlemci m serisi olurdu laptop olsaydı.

Ekran kartı yazıyor hd 4550 diye.
önce rami 8 yapsam belli bi süre sonra ekran kartı alsam olurmu
bide babam bunu 8gb ram yapcaktı ama bilgisiyarcı kaldırmaz dedi
Mesaj otomatik birleştirildi:

veya bu pc satsam ne kadar eder
 
Katılım
17 May 2021
Mesajlar
91
Reaksiyon puanı
23
Puanları
8
Yaş
23
masaüstü
Mesaj otomatik birleştirildi:


önce rami 8 yapsam belli bi süre sonra ekran kartı alsam olurmu
bide babam bunu 8gb ram yapcaktı ama bilgisiyarcı kaldırmaz dedi
Mesaj otomatik birleştirildi:

veya bu pc satsam ne kadar eder
işlemciyi değiştirmen ve anakart alman lazım diye biliyorum yanlış olabilir yanlışsa düzeltir arkadaşlar ve bence tek tek alma parçaları bütçeme göre hazır sistem al daha iyi olur
 

niyazi5859

Profesör
Katılım
17 May 2020
Mesajlar
3,862
Çözümler
3
Reaksiyon puanı
3,760
Puanları
113
masaüstü
Mesaj otomatik birleştirildi:


önce rami 8 yapsam belli bi süre sonra ekran kartı alsam olurmu
bide babam bunu 8gb ram yapcaktı ama bilgisiyarcı kaldırmaz dedi
Mesaj otomatik birleştirildi:

veya bu pc satsam ne kadar eder
Şu bilgisayarcilari anlamıyorum insanlar anlamıyor diye kaldırmaz diyor desteklemez demesi lazim kaldı ki anakartin 8gb ram destekliyor baktığım kadarıyla istersen yeni bir ddr 3 anakart ve ram alabilirsin yada ddr 4 anakart ve ram alabilirsin sana tavsiye ettiklerim:
Ramleri 4+4 8gb yap eğer yeni bir anakart alacaksan 16gb destekli. 8+8 yap
İşlemciyi değiştir
SSD yoksa ssd al
Bu arada alacağın işlemciye göre anakart soket farklılığı olabilir eğer yeni bir anakart almazsan suanki anakartina uyumlu bir işlemci alman lazım ama yeni bir anakart alırsan islemcine göre al
 
Katılım
17 May 2021
Mesajlar
91
Reaksiyon puanı
23
Puanları
8
Yaş
23
Şu bilgisayarcilari anlamıyorum insanlar anlamıyor diye kaldırmaz diyor desteklemez demesi lazim kaldı ki anakartin 8gb ram destekliyor baktığım kadarıyla istersen yeni bir ddr 3 anakart ve ram alabilirsin yada ddr 4 anakart ve ram alabilirsin sana tavsiye ettiklerim:
Ramleri 4+4 8gb yap eğer yeni bir anakart alacaksan 16gb destekli. 8+8 yap
İşlemciyi değiştir
SSD yoksa ssd al
Bu arada alacağın işlemciye göre anakart soket farklılığı olabilir eğer yeni bir anakart almazsan suanki anakartina uyumlu bir işlemci alman lazım ama yeni bir anakart alırsan islemcine göre al
çok güzel anlatmışsınız hocam benim dediklerim eksik kalmış biraz da sizce hazır sistem alması mantıklı olmaz mı eğer bu PC nin bı hatirasi fln yoksa
 

harun çağdaş

Öğrenci
Katılım
21 Tem 2021
Mesajlar
9
Reaksiyon puanı
5
Puanları
3
Yaş
15
Şu bilgisayarcilari anlamıyorum insanlar anlamıyor diye kaldırmaz diyor desteklemez demesi lazim kaldı ki anakartin 8gb ram destekliyor baktığım kadarıyla istersen yeni bir ddr 3 anakart ve ram alabilirsin yada ddr 4 anakart ve ram alabilirsin sana tavsiye ettiklerim:
Ramleri 4+4 8gb yap eğer yeni bir anakart alacaksan 16gb destekli. 8+8 yap
İşlemciyi değiştir
SSD yoksa ssd al
Bu arada alacağın işlemciye göre anakart soket farklılığı olabilir eğer yeni bir anakart almazsan suanki anakartina uyumlu bir işlemci alman lazım ama yeni bir anakart alırsan islemcine göre al
görüşün için teşekkür ederim buna dayanarak yeni bi soru sordum ona bakarmısın
 

''Wolfred1ght''

Profesör
Katılım
7 Ocak 2021
Mesajlar
2,259
Reaksiyon puanı
2,342
Puanları
113
10 yıl olması dışında yok :D
Bence siz bir bütçe oluşturun bunu da satın üzerine ekleyin yeni bir sistem toplayalım size.
Bütçeniz az ise APU veya giriş seviyesi ekran kartlı bir sistem toplarız size.
Ha eğer bütçeniz orta ve üst seviye ekran kartlarını alabilecek kadar fazla ise size en uygunundan bir makine düzeriz.
Hazır bazı ekran kartlarının fiyatları düşüyorken alırsınız.
 

met 35

Mak. Müh.
Yönetici
Moderatör
Katılım
30 Ağu 2018
Mesajlar
14,724
Çözümler
5
Reaksiyon puanı
7,930
Puanları
113
Yaş
51

Bu işlemciyi alırsan, 8 gb ram ve sıfır almak istersen şöyle bi e.kartı.
Fazla olmayan bi masrafla,çok şey değişir.
 

Son mesajlar

Üst