"Bildirim Al" butonuna basmadığım kanallardan bildirim geliyor

YESJET

Asistan
Arkadaşlar youtube'de hiçbir kanalda bildirim al seçeneği açık değil ama bazı kanallar bana bildirim atıyor. Bu nasıl oluyor acaba?
 

YESJET

Asistan
Elinde konu ile ilgili görüntü varsa alabilirmiyim 🙂?
Hocam, genelde canlı yayınların bildirimleri geliyor. Bu durumu nasıl ss ile anlatabilirim bilmiyorum ki. :)
Bildirim geliyor, gidip bakıyorum. Zaten 3 seçenek var: 'Tümü, Kişileştirilmiş, Yok' tüm kanallarda galiba 'default' olarak 'kişileştirilmiş' seçeneği işaretli. Bunu ben işaretlemedim yani, youtube'nin kendi özelliği. Bildirim gelen kanallar için 'yok' seçeneğini işaretliyorum ama eskiden gelmiyordu. Acaba bu 'kişileştirilmiş' ile alakalı bir durum mu? Ben kişileştirilmiş ayarlarımda yanlışlıkla 'canlı yayın'lardan bildirim al gibi bir şey seçmiş olabilir miyim? Böyleyse nasıl kapatabilirim?
 

morofobik

Profesör
Hocam, genelde canlı yayınların bildirimleri geliyor. Bu durumu nasıl ss ile anlatabilirim bilmiyorum ki. :)
Bildirim geliyor, gidip bakıyorum. Zaten 3 seçenek var: 'Tümü, Kişileştirilmiş, Yok' tüm kanallarda galiba 'default' olarak 'kişileştirilmiş' seçeneği işaretli. Bunu ben işaretlemedim yani, youtube'nin kendi özelliği. Bildirim gelen kanallar için 'yok' seçeneğini işaretliyorum ama eskiden gelmiyordu. Acaba bu 'kişileştirilmiş' ile alakalı bir durum mu? Ben kişileştirilmiş ayarlarımda yanlışlıkla 'canlı yayın'lardan bildirim al gibi bir şey seçmiş olabilir miyim? Böyleyse nasıl kapatabilirim?
Youtube ayarlarından dener misin lütfen orda senin için seçenekler olacak.🙂
 

YESJET

Asistan
Evet, bildirim ayarlarına girince fark ettim. Orada "kişileştirilmiş" seçeneği için açıp kapatabileceğimiz bazı seçenekler var. Onlar açık olduğu için ben "bildirim al" seçeneğine tıklamamış olmama rağmen youtube bazı kanallar için kendince önemli gördüğü "etkinlik, yayın veya öneri videolar" için bildirim atabiliyormuş.
 

TheLastWarrior

Profesör
Hocam o videolar izlediğin videolara benzediği için youtube seni ilgilendireceğini düşündüğü için bildirim atıyor videonun sağ üst kısmında secenekler gnlde 3 nokta ile çıkar orada ilgilenmiyoruma bastığında bildirim glmez
 
Üst