beyler sevdiğim kızı kahveye davet ettim ?

Bu konuyu okuyanlar

tuttumseni

Asistan
evet beyler olay aynen böyle oldu davet ettim ama sonradan bana ben seni arkadaş olarak görüyorum dedi ve oo meşhur klişeyi bende duymuş oldum.Öncelikli olarak hoşbuldum :( :( yapacak birsey yok canım cok sıkıldı bee ne yapacam var mı bunu yaşayan. arkadas olalim diyor sevgiliye döner mi bu iş bana kalirsa dönmez herhalde bastan böyle soyleyip kestirip atti.cooook üzgünüm beylerr
 

alpotter

Profesör
Böyle bir olay yaşamadım.
Kaç yaşındasınız ? 18'den küçükseniz böyle işlerle uğraşmayın. Nasıl desem.. derslerinizle uğraşın, bilime sanata yönelin, ama böyle işlerle uğraşmayın derim.
Arkadaş kalın. Yine aynı şeyleri yapıp birlikte vakit geçirmeyecek misiniz ? Hiç reddedilmemişsin gibi düşün. Ve hayatına devam et.
Eğer çok yakın arkadaşsanız o bağı koparma. Gerçek dost bulmak pek kolay değil.
 

tuttumseni

Asistan
Böyle bir olay yaşamadım.
Kaç yaşındasınız ? 18'den küçükseniz böyle işlerle uğraşmayın. Nasıl desem.. derslerinizle uğraşın, bilime sanata yönelin, ama böyle işlerle uğraşmayın derim.
Arkadaş kalın. Yine aynı şeyleri yapıp birlikte vakit geçirmeyecek misiniz ? Hiç reddedilmemişsin gibi düşün. Ve hayatına devam et.
Eğer çok yakın arkadaşsanız o bağı koparma. Gerçek dost bulmak pek kolay değil.
Yas 24 beee hocam
 

alpotter

Profesör
Söyle söyleyeyim olmasa da olur kiz güzel sadece beni etkiledi hani bir söz vardir sensizde olur ama senle bir baska olur ben o durumdayim suanda 😔😔
Hayatına devam et.
O kız yokken hayatın nasılsa öyle..
Perişan olma. Dünyanın sonu değil. Kabul etse de sonsuza dek mutlu olmayacaktın.
Daha büyük dertler var, reddedilmek bunların yanında hiçbir şey.
En kötü durumda bile Tanrı'ya şükrederim ben. Daha kötü durumda da olabilirdim diye..
 

tuttumseni

Asistan
Hayatına devam et.
O kız yokken hayatın nasılsa öyle..
Perişan olma. Dünyanın sonu değil. Kabul etse de sonsuza dek mutlu olmayacaktın.
Daha büyük dertler var, reddedilmek bunların yanında hiçbir şey.
En kötü durumda bile Tanrı'ya şükrederim ben. Daha kötü durumda da olabilirdim diye..
yaa elbette kız yokken nasılsa hayat yine öyle devam edecek ama işte buda gönül olsaydı iyi olurdu içimden böyle geçiyor yapacak birsey yok güzel birsekilde davet ettim oda güzel bir şekilde reddetti.
 
evet beyler olay aynen böyle oldu davet ettim ama sonradan bana ben seni arkadaş olarak görüyorum dedi ve oo meşhur klişeyi bende duymuş oldum.Öncelikli olarak hoşbuldum :( :( yapacak birsey yok canım cok sıkıldı bee ne yapacam var mı bunu yaşayan. arkadas olalim diyor sevgiliye döner mi bu iş bana kalirsa dönmez herhalde bastan böyle soyleyip kestirip atti.cooook üzgünüm beylerr
Hiçbir kız için üzülme,kafayada takma.Belkide senin için hayırlı olan bu.
 

morofobik

Profesör
evet beyler olay aynen böyle oldu davet ettim ama sonradan bana ben seni arkadaş olarak görüyorum dedi ve oo meşhur klişeyi bende duymuş oldum.Öncelikli olarak hoşbuldum :( :( yapacak birsey yok canım cok sıkıldı bee ne yapacam var mı bunu yaşayan. arkadas olalim diyor sevgiliye döner mi bu iş bana kalirsa dönmez herhalde bastan böyle soyleyip kestirip atti.cooook üzgünüm beylerr
Beyler dediğin için yazamayacaktım ama işte yazdım o kız sana öyle diyorsa kesin yakında sevgili olursunuz benim arkadaşlarım da öyle olmuştu hâlâ sevgililer 🤣
 

tuttumseni

Asistan

tuttumseni

Asistan
Beyler dediğin için yazamayacaktım ama işte yazdım o kız sana öyle diyorsa kesin yakında sevgili olursunuz benim arkadaşlarım da öyle olmuştu hâlâ sevgililer 🤣
neden yazmayacaktın iyi ki yazmısın yine de sağol keske öyle birsey olsa bunun ihtimali ne şimdi bende bilemiyorum daha kızla karşılasamadık yarın karşılasınca bakacam sıcak mı yapacak yoksa soğuk mu ????
Mesaj otomatik birleştirildi:

seni arkadaş olarak görüyorum diyen kıza; e ben de zaten seni arkadaş olarak görüyorum. Arkadaş arkadaşı kahveye davet etmez mi demek lazım :D
onu diyemedim işte söylerken bile kız anladı zaten
 

SDN Son Haberler

Son mesajlar

Üst