rovou
Alperen Karaoğlu
- Katılım
- 16 Eylül 2015
- Mesajlar
- 191
- Reaksiyon puanı
- 73
- Puanları
- 28
- Yaş
- 21
Merhabalar. 14 yıldır çeşitli beyaz eşyalarından memnun olduğumuz için ve arıza vermediği için Beko markasının bir buzdolabını aldık. Perşembe günü buzdolabı geldi ve işler yolundaydı. Cumartesi günü dondurucu kısmını açtığımızda donuk olan şeyin erimeye başladığını gördük ve bir su koyup donup donmadığına baktık ve su donmuyordu. Servisi aradık, nöbetçi servise aktardığını söyledi ancak cumartesi ve pazar günü herhangi bir servis gelmedi. Bu sabah servis geldiğinde buzdolabının fabrika çıkışlı gazının basılmadığı ve bu durumun 10.000'de 1 olacağını söyledi. Ayrıca buzdolabının yan tarafında dalgalanmalar olduğunu ve teşhir ürün alıp almadığımızı sordular ve teşhir olmadığını söyledik. Bize tamir ve özür mahiyetinde 1 yıl daha garanti sundular ama kabul etmeyip sıfır buzdolabı istedik. Çarşamba veya perşembe sevkiyat olacağı ve bundan sonra buzdolabının bize ulaşacağı söylendi. Biz de mağdur olduğumuzu ve buzdolabını hemen istediğimizi söyledik. Eğer mağazadan sıfır alırsam yarın teslim edilebilirmiş ama ben değişim istediğim için çok uzun süre veriyorlar. Bunun yanında bize yedek buzdolabı teklif ediyorlar ve tedarik sürecini uzatmaya çalışıyorlar. Servis elemanı birinde yoksa diğerinde vardır size hemen ulaştırılır dedi ama müşteri hizmetleri müşteriye hizmet edemiyor şu anda. Ayrıca sıfır buzdolabı yerine teşhir ürünü gönderelim dediler ve ufak ta olsa para iadesi olmayacağını söylediler. Yazdan hazırlanan bütün kışlık ürünleri maalesef çöpe attık, bunun tazmin olup olmayacağını sorduğumuzda şikayet edebilirsiniz deniyor. Bu durumda sizce ne yapmalıyız? Eriyen ürünlerin videosu elimizde var. Buzdolabı içindeki zararlarımızı karşılamak için Thh'ye başvurmak istiyoruz, bunun için elimizde hangi kanıtlar olmalı?