Be5te ve nemesis için düşünce lerinizi bekliyorum

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ashabulyemin

Profesör
sdn nin müdavimlerinden kardeşlerimiz ayrılmak istemekte bazı nedenler göstermektedirler
güle güle demek istemeyenler burada kalın diyenler bu topikte birleşsin gerekirse modlarımız oylama topiği açsınlar
gideceklere dur diyoruz
 
zorla mı canımmm

bırakın gitsinler kendi seçimleriiii

(burdan beste ve hakanı sevmediğim onların gitmesni istediğim gibi bi sonuç çıkmasın lütfen
sadece kararlarına saygı duymak düşer bana)
 

Elbruz46

Rektör
Bu tür konular özellikle yeni üyeler için çok antipatik olabilir...
nereye düştük biz düşüncesi bu arkadaşlara hakim olabilir...
durmadan bazı sorunlar bazı sorunlar...
tamam ben her konuya mesaj atmıyorum...
kişilerle muhatap olmuyorum ben yazılanlarla muhatap oluyorum ama ben bu forum da bir sorun görmüyorum...
kendi aranızda bir sorun varsa bunu kendi aranızda halledin... şu an ben anlıyorum ki bir sorun var ama bu sorun ne bilmiyorum... bu beni rahatsız ediyor...
ben yeni üyeleri düşünemiyorum bile acaba onlar bu sorun var sorunlar var gibi yorumlardan nasıl etkileniyor...
bir anda ben gidiyorum ben de gidiyorum hayır aslında ben gidiyorum cümleleri yeni katılan arkadaşlar için çok güzel bir karşılama oluyordur eminim...

Yine diğer başlıkta siz gidersniz bu forum kötülerin eline geçer denmiş...
yaw bu foruma üye 1000 kişi arsa ve bu 1000 kişiden bu İYİ arkadaşlar çıkmışsa bu arkadaşlar gittikten sonra da yeni gelecek 1000 kii içinde de aynı oranda iyi insanlar çıkacaktır...

Şu forum da sorun var...
ben gidiyorum... hayır gitme biz sizsiz ne yaparız forum siz olmazsa ne yapar... siz bu forumu forum yapanlardınız... siz bu ülkenin gördüğü en iyi forum üyelerisiniz parası neyse verelim lütfen lütufda bulunun bu aciz garip SDN üyelerini sizin gibi Büyük değerlerden mahrum etmeyin tarzı yorumlar yapark Forumu küçük düşürmeyin...
Bu forumu forum yapan üyelerdir ahmet memet değil... Ahmet Mehmet gider Mustafa Emin gelir bu kervan yürür...
 

carpenokte

Üyecik
Kendi secimleri, haklı yada haksız, bilemiyorum artık ama gitsinler-gitmesinleri tartısmak en sacma hareketlerden bi tanesi
 

Bagcivan

Doçent
Bu başlıga iki söz yazarım

"Gideni silmek olmaz vardır elbet bir nedeni,Giden kimse aglamaz göze almıştır herşeyi"

"Gideni yolcu etti gözlerimiz ve gelene merhaba dedi bu dilimiz"
 

ZorhaK

Rektör
Bence nemesis ve beste isteseler sessizce gidebilirlerdi.Zaten gerçek anlamda gitmeler sessiz olur.Ama gidişinizi foruma taşımanız ilgi çekmek içindir ne varki veda yazınızda veda ettiğiniz herkese forum dışında yollarla da ulaşıp veda edebilirdiniz.Ama siz kendinize ve bizlere itiraf edemeseniz de birilerinin nolur gitme hakırışlarını duymak için veda yazısı yazdınız.Ve bence bu bilinçaltınızda olan birşey.şimdi sorsak yine hayır biz gideceğiz sadece dersiniz.

Ben bu yaptığınızı eleştirmeyeceğim.Ama kendinize itiraf edemediğiniz bir şey var:Siz de gitmek istemiyorsunuz.Gitmek isteyen şimdiye kadar gitmişti zaten.

Çıktığın kapıyı asla sertçe kapatma takrar dönmek zorunda kalabilirsin.
 

KAZUYA

Doçent
kan govdeyi goturuyor savaslar basladi. dunyada aclik sefalet var.tek derdimiz Be5te ve nemesis mi? kim giderse gitsin yahu. bu cok komik bir durum gercekten. insan tarayiciya adres yazipta girmiyormu sitelere.birakin isteyen istedigi adresi yazip girsin. arkadasim diyenlerde msn de gorussun.bu sacmaliga son verin yahu
 

Juggernaut

Profesör
Bence nemesis ve beste isteseler sessizce gidebilirlerdi.Zaten gerçek anlamda gitmeler sessiz olur.Ama gidişinizi foruma taşımanız ilgi çekmek içindir ne varki veda yazınızda veda ettiğiniz herkese forum dışında yollarla da ulaşıp veda edebilirdiniz.Ama siz kendinize ve bizlere itiraf edemeseniz de birilerinin nolur gitme hakırışlarını duymak için veda yazısı yazdınız.Ve bence bu bilinçaltınızda olan birşey.şimdi sorsak yine hayır biz gideceğiz sadece dersiniz.

Ben bu yaptığınızı eleştirmeyeceğim.Ama kendinize itiraf edemediğiniz bir şey var:Siz de gitmek istemiyorsunuz.Gitmek isteyen şimdiye kadar gitmişti zaten.

Çıktığın kapıyı asla sertçe kapatma takrar dönmek zorunda kalabilirsin.

Ben de bu görüşü diğer konuya yazdım. İsteseler dostlarına özel mesaj çekip gidebilirlerdi sessizce. Bunu tüm foruma yaymak hoş değil bir de prim yapmıyoruz diyerek üste çıkmak hiç hoş değil. Kendileri gittiğinde birşey değişmeyecek.

Gidenlere gerçek hayatlarında başarılar dilerim...
 

Big

Doçent
Bence nemesis ve beste isteseler sessizce gidebilirlerdi.Zaten gerçek anlamda gitmeler sessiz olur.Ama gidişinizi foruma taşımanız ilgi çekmek içindir ne varki veda yazınızda veda ettiğiniz herkese forum dışında yollarla da ulaşıp veda edebilirdiniz.Ama siz kendinize ve bizlere itiraf edemeseniz de birilerinin nolur gitme hakırışlarını duymak için veda yazısı yazdınız.Ve bence bu bilinçaltınızda olan birşey.şimdi sorsak yine hayır biz gideceğiz sadece dersiniz.

Ben bu yaptığınızı eleştirmeyeceğim.Ama kendinize itiraf edemediğiniz bir şey var:Siz de gitmek istemiyorsunuz.Gitmek isteyen şimdiye kadar gitmişti zaten.

Çıktığın kapıyı asla sertçe kapatma takrar dönmek zorunda kalabilirsin.

Söylemek istediklerimi söylemişsin son cümlesine kadar katılıyorum.
Bu saatten sonrada kalmak için mantıklı bir neden bulmaları gerekir.
 

muratcanberber

Profesör
Merak ediyorum dedim , söyle demedim. İstediğin gibi anlamaya devam et sen.

Gülüyorum sizin gibilere. Kendinizi birşey sanıyorsunuz.
 

maske500

Doçent
ben bi forumdan çıkacaksam illa millete duyurmaya ne gerek var çıkarım forumdan lazım olursa yeni bi üyelik alırım hayalet gibi gezerim yani bu budur.sonuçta burası para kazanılan bi site böyle şeylerin olmaması lazım bence.
 

turoksin0

Profesör
Sanırım mesajımı burayada kopyalamam gerekecek...

Arkadaşlarınla vedalaşman sessizcede olabilirdi. Konu açmanız gerekli mi ? Hayır. Dostlarında özel mesajla da vedalaşabilirdin. Modlarımız da arkandan bir bildiri yayınlar olur biter. Vedalaşmanı tüm foruma yayman hoş olmamış. Hem de sebep söylemeden.

Giden arkadaşlara gerçek hayatlarında başarılar dilerim...

Böyle düşünen arkadaşlara genel olarak cevap vermek istiyorum. Sizce herşey yolunda olsa giderlermiydi? Bence hayır gitmezlerdi.Çünkü durup dururken gidecek birileri bu foruma bu kadar emek vermez. Ve nemesis çok yakın arkadaşım bizzat hep yanındaydım. Sebep söylememiş dersenizde bunu çok takdir ettim. Bunca emekle giden kişinin mantıklı bir sebebi olduğunu düşünmek zor değil ;)
Daha önce az tanıdığım ama çok sevdiğim iol nickli bir üye vardı. Evleneceğini ve daha az yazacağını söylemişti bir nevi veda başlığı atmıştı.Ve başlığı açtığına açacağına pişman edilmişti. Umarım bu başlıktada arkadaşlara saldırılmaz ve ayrılıkları saygıyla karşılanır ve yaşadıkları süreci bilmeyenlerde bilmeden eleştiri yapmazlar.
Ayrıcada haklı sebepleri olmasa bile forumdaki emeklerine istinaden daha özenli mesaj yazmamız gerektiğini düşünüyorum.

Bu arada konu açma hakları fazlasıyla mevcut ki açtıkları halde bir diğer konu açılmış, açmasalardı bile diğer üyeler neden gittiler diye konu açacaktı ve gidiş her halükarda sessiz olamayacaktı. En azından diğer üyelere açıklama yaptılar.
 

sivaspor

Profesör
Dayanamadim artik bu nedir yahu?
Ne gitmesi, burasi neresi?
Diyarmi, is yerimi, kutuphanemi?
Gitmek ne oluyor?
girmezsin olur biter yada birileri seni gonderir.
Simdi her giden SDN forum'a ilanmi verecek?
Bir foruma bir daha girmeyecekseniz tabiki o kisilere veda etmeniz gerekiyor ama bunu ilan ederseniz her turlu yorum ve tepkiyi alirsinz. Ayrica cok garipsedigim ve alistigim bir diger konuda. Bu tip durumlari firsat bilmek demeyelimde pay cikarmak gibi diger kullanicilarin yada yoneticilerin sebebiyet verdigini ima etmek.

Bu imkanlar ne para ile nede ozel egitim kamplariyla verilmiyor. Hic birimizden cok agir sartlarda sorulmuyor. Bunun degerini bilmek gerek her firsatta forum su hale geldi forum bu hale geldi diyerek konusmak bu imkanlari sunanlara moral vermez.
Olabilir durumdan yada ortamdan rahatsiz olabiliriz, keza bir sitede problem yasadim deyim yerindeyse kidemli kullanicilardi ve araya yonetim haksiz yere girince olmustu, kisaca olau Henuz forumlarda alt kullanici gruplari yaygin degildi ve bende o siteye bunu sormustum sok gecirtecek bir cevap ve akillara zarar bir sekilde dalga gecilen bir surecin sonunda bir ricada bulundum ve onlarda egolarinin geregini yerine getirmeyi unutmayarak tatli veda sozleriyle beni yolcu ettiler 4 sene once terk ettim kimsenin de ruhunun duydugunu sanmiyorum. Yine bir kac yerden boyle sessiz sedasiz ayrilip gittik.
Kimsenin ruhu duymadan kimseyi birseyler yazmaya zorlamadan.
Simdi bu durum art niyetli degil ama bence gereksiz, sonucta deyim yerindeyse CooL bir tarzla gitmektense efendi ve sessizce kaybolmak ve hatiralarda ( hatirlayan olursa ) kalmak en iyisidir bence.

Ornek bir dramatize...

- Ben gidiyom buralardan yeni diyarlara yelken acacam...
- Dur ditme noluy bizi sensiz birakma ditmeee...
- Didicem iste didicem...
- Nere abi bizde gelelim?
- Ruzgarin goturdugu yere...
- Ora nireki?
- Burdan cok uzaklara giriyorum. internetin unutulmus koselerine.
Kimsenin girmeye cesaret edemedigi karanlik ve soguk yerlere gidiyorum...
...Tutmayin beni...
- Peki abi gule gule...

Bu iki uye zaten Romeo & Julliet'i sagolsunlar bizlerle paylasarak gunluk romantizm ihtiyacimizi giderdiler. Allah'tan hayatin gerceklerini anladiktan sonrada boyle mutlu olmalarini dilerim. Cunki henuz daha universite secimini yapmamis genc bir kardesimiz ve sevdigi kiside tahminim yasiyla orantilidir.
umarim gelecekleri parlak olur acikcasi bundan %100 haberimiz olmayacak. Sayet foruma gelip biz evlendik gibi bir baslik falan acmazlarsa.
Kol kirilmali yen icinde kalmali burda haksizlikta olabilir herseyde olabilir bunun duzeltilme yollari var duzelmesede hayatin sonu degil cekip gidebiliriz.
Insallah basima gelmez ama 2 li atismalar malesef hep bunlara sebep oluyor, biraz daha saygi gosterip, yazdiklarimiza dikkat edersek Mod yada SuperMod lar sadece orgu orecekler yada pisti oynayacaklar bos kalmaktan :mrgreen:
Giden herkesin ( nereye gidiliyor onuda anlamadim hala ama ) yolunun acik olmasini dilerim.

Saygilar.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst