Battlefield 3'e mod yapma araçları yok

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar Konu (Kayıtlı: 0, Misafir: 1)

1907

Profesör
DICE tarafından geliştirilip, EA Games tarafından dağıtımı üstlenilen FPS oyunu Battlefield 3, PC, PS3 ve X360 platformları için ekim ayının sonunda satışa sunulacak. Frostbite 2 motoruyla müthiş bir görsellik sunan yapım, devasa haritaları ve işitsel özellikleriyle de büyüleyici görünüyor.

Peki oyuncular, yeni Frostbite motorunun nimetlerinden yararlanarak, yeni haritalar hazırlayabilecek, yeni modlar geliştirebilecek mi? Bu soruların cevabı hayır olarak görünüyor, en azından şimdilik. EA Avrupa başkan yardımcısı Patrick Söderlund, DICE'ın yeni grafik motorunun çok güzel şeyler vaat ettiğini, ancak kullanımının çok karmaşık olduğundan dolayı oyunculara mod yapma aracı olarak sunulmasının uygun olmayacağını düşünüyormuş.


Kaynak


Y
orum:
DICE rezil oluyor :)
 

yarışçı

Profesör
Kullanıcıları embesil yerine koyan firma.
Çok karışık siz kullanamazsınız bu motoru diyorlar.
Adamlar süper zeka iq fışkırıyor.
 

1907

Profesör
Ben geldiğim forumlarda da bunu söylerdim.DICE gerçekten iyi bir oyun firmasıdır ancak insanları hep kandırır.Rakiplerinden iyi göstermeye çalışır oyununu en sonunda da rezil olur ama DICE fanları var onlar kurtarıyor firmayı.

Yeni nesil rezillikleri

BC 2 de grafikler ve senaryo sözde çok iyi olacaktı.Senaryo rezildi.Silah tasarımları BF 2 den kötüydü...

Mirror's Edge zaten teknik sorunlar yüzünde güzelim oyun FPS yapıldı.Sonrada tek düze yapıya kaldı.Satmadı ve yeni oyun çıkmayacak çıksa bile büyük zarar ettiler...
 
Üst