Batarya öncelikli telefon önerisi

Hangi model bana daha uygun ?


  • Kullanılan toplam oy
    23

Bu konuyu okuyanlar

Yeniuyeniz

Öğrenci
Katılım
24 Aralık 2018
Mesajlar
17
Reaksiyon puanı
7
Puanları
3
Yaş
24
Önceliğim bataryasının çok iyi olması. Yoğun kullanımda bile 1 günde bitmemesi. Ayrıca 128 GB depolama alanı veya 64 GB + Hafıza kartı seçeneği arıyorum. Mümkünse OPPO,Realme veya Xiaomi önermeyin. Biliyorum kağıt üstünde en mükemmel olan Mi9t fakat dili yanan çok arkadaşım var hem xiaomi'den hem mi9t'den. Her ne kadar 2700-2800lirayı haketmesede almaya en yakın olduğum model A70. Fiyat mümkünse 3000TL'ye kadar olsun.

Edit:Fiyatı eklemeyi unutmuştum.
 

Isaac42

Profesör
Katılım
11 Haziran 2018
Mesajlar
2,175
Reaksiyon puanı
2,526
Puanları
113
Yaş
23
A70 günlük ihtiyaçlarınızı karşılar. Tabii ki forum olarak size asıl önerimiz rn 8 pro ve mi9t
Mesaj otomatik birleştirildi:

Redmi note 8 pro ya bakın derim bir de 4500 mah pil ve mi9t ile hemen hemen aynı bir telefon hatta kimine göre daha iyi
 

Melih Beyefendi

Profesör
Katılım
18 Temmuz 2019
Mesajlar
1,415
Reaksiyon puanı
887
Puanları
113
Yaş
27
Önceliğim bataryasının çok iyi olması. Yoğun kullanımda bile 1 günde bitmemesi. Ayrıca 128 GB depolama alanı veya 64 GB + Hafıza kartı seçeneği arıyorum. Mümkünse OPPO,Realme veya Xiaomi önermeyin. Biliyorum kağıt üstünde en mükemmel olan Mi9t fakat dili yanan çok arkadaşım var hem xiaomi'den hem mi9t'den. Her ne kadar 2700-2800lirayı haketmesede almaya en yakın olduğum model A70. Fiyat mümkünse 3000TL'ye kadar olsun.

Edit:Fiyatı eklemeyi unutmuştum.
M30s önermek isterdim. Ama fiyatı çok yüksek olacak.
 

Yeniuyeniz

Öğrenci
Katılım
24 Aralık 2018
Mesajlar
17
Reaksiyon puanı
7
Puanları
3
Yaş
24
A70 günlük ihtiyaçlarınızı karşılar. Tabii ki forum olarak size asıl önerimiz rn 8 pro ve mi9t
Mesaj otomatik birleştirildi:

Redmi note 8 pro ya bakın derim bir de 4500 mah pil ve mi9t ile hemen hemen aynı bir telefon hatta kimine göre daha iyi
Ya o kadar korkarak yazdımki buraya anlatamam.Herkes mi9t önerecek elim boş dönecem diye. Yani cidden başta mi9t almaktı hedefim ama mi9t sahibi arkadaşımın o pişmanlığını görünce vazgeçtim. Başka model Xiaomi kullanan arkadaşlarda aynı şekilde bulaşma dediler.Yinede cevap için sağolun.
 

Yeniuyeniz

Öğrenci
Katılım
24 Aralık 2018
Mesajlar
17
Reaksiyon puanı
7
Puanları
3
Yaş
24

Isaac42

Profesör
Katılım
11 Haziran 2018
Mesajlar
2,175
Reaksiyon puanı
2,526
Puanları
113
Yaş
23
Ya o kadar korkarak yazdımki buraya anlatamam.Herkes mi9t önerecek elim boş dönecem diye. Yani cidden başta mi9t almaktı hedefim ama mi9t sahibi arkadaşımın o pişmanlığını görünce vazgeçtim. Başka model Xiaomi kullanan arkadaşlarda aynı şekilde bulaşma dediler.Yinede cevap için sağolun.
Teknoloji şans işi benim ailem ve arkadaşlarım olmak üzere bir çok xiaomi telefon kullanan çevrem var ve sorun yaşayan yok. Yine sizin kararınız içiniz rahat olsun isterseniz a70 gayet makuldur ama forumda da mi9t modelini Kullanan bir kaç üye var mesela @Görkem Say hocamız. Yani 1 kişiye bağlı kalmayın
 

Yeniuyeniz

Öğrenci
Katılım
24 Aralık 2018
Mesajlar
17
Reaksiyon puanı
7
Puanları
3
Yaş
24
Teknoloji şans işi benim ailem ve arkadaşlarım olmak üzere bir çok xiaomi telefon kullanan arkadaşım var ve sorun yaşayan yok. Yine sizin kararınız içiniz rahat olsun isterseniz a70 gayet makuldur ama forumda da mi9t modelini Kullanan bir kaç üye var mesela @Görkem Say hocamız. Yani 1 kişiye bağlı kalmayın
Yani şans işi olduğu kesinlikle doğru. Ama baktığım zaman arayüzü falan pek hoşuma gitmedi. Bataryaları biraz çabuk bitiyor genel sorun buydu tüm kullanan arkadaşlarıma sorduğumda. Açıkçası soğudum markalardan bu yüzden. Alsamda mutlu olacağımı sanmıyorum.
 

Isaac42

Profesör
Katılım
11 Haziran 2018
Mesajlar
2,175
Reaksiyon puanı
2,526
Puanları
113
Yaş
23
Yani şans işi olduğu kesinlikle doğru. Ama baktığım zaman arayüzü falan pek hoşuma gitmedi. Bataryaları biraz çabuk bitiyor genel sorun buydu tüm kullanan arkadaşlarıma sorduğumda. Açıkçası soğudum markalardan bu yüzden. Alsamda mutlu olacağımı sanmıyorum.
O zaman içinizden geçen telefona yönelmeniz en doğrusu olur ki içinizdeki telefon da gayet iyi bir telefon
 

The Cyclist

Dekan
Katılım
7 Ağustos 2018
Mesajlar
6,548
Reaksiyon puanı
6,905
Puanları
113
Yaş
18
Önceliğim bataryasının çok iyi olması. Yoğun kullanımda bile 1 günde bitmemesi. Ayrıca 128 GB depolama alanı veya 64 GB + Hafıza kartı seçeneği arıyorum. Mümkünse OPPO,Realme veya Xiaomi önermeyin. Biliyorum kağıt üstünde en mükemmel olan Mi9t fakat dili yanan çok arkadaşım var hem xiaomi'den hem mi9t'den. Her ne kadar 2700-2800lirayı haketmesede almaya en yakın olduğum model A70. Fiyat mümkünse 3000TL'ye kadar olsun.

Edit:Fiyatı eklemeyi unutmuştum.

A70 iyi cihaz ama RN8 pro öneririm. Kamera-performans açısından daha iyi bir cihaz?

Arayüz hoşunuza gitmiyorsa Launcher ile çözebilirsiniz:)
 

Görkem Say

Guru
Emektar
Katılım
22 Nisan 2017
Mesajlar
24,500
Çözümler
7
Reaksiyon puanı
23,598
Puanları
113
Yani şans işi olduğu kesinlikle doğru. Ama baktığım zaman arayüzü falan pek hoşuma gitmedi. Bataryaları biraz çabuk bitiyor genel sorun buydu tüm kullanan arkadaşlarıma sorduğumda. Açıkçası soğudum markalardan bu yüzden. Alsamda mutlu olacağımı sanmıyorum.
Xiaomi arayüzü bataryayı Samsung'a göre kesinlikle çok daha verimli kullanıyor. Arayüz tasarımı hoşunuza gitmeyebilir tabi ona bir şey diyemem. Ben hiç oyun oynamıyorum, wifi ve bt gibi bağlantılar genelde açık oluyor. 9T bataryası beni 2-2.5 gün çıkarıyor diyebilirim. A70 gibi plastik kasalı telefonlar yerine Mi 9T veya RN8 Pro öneririm. Yakın zamanda Mi CC9 Pro gelecek onu da bekleyebilirsiniz.
 

Yeniuyeniz

Öğrenci
Katılım
24 Aralık 2018
Mesajlar
17
Reaksiyon puanı
7
Puanları
3
Yaş
24
Xiaomi arayüzü bataryayı Samsung'a göre kesinlikle çok daha verimli kullanıyor. Arayüz tasarımı hoşunuza gitmeyebilir tabi ona bir şey diyemem. Ben hiç oyun oynamıyorum, wifi ve bt gibi bağlantılar genelde açık oluyor. 9T bataryası beni 2-2.5 gün çıkarıyor diyebilirim. A70 gibi plastik kasalı telefonlar yerine Mi 9T veya RN8 Pro öneririm. Yakın zamanda Mi CC9 Pro gelecek onu da bekleyebilirsiniz.
S6 Edge gibi bir telefondan geçeceğim için hangi kasa olursa olsun ciddi anlamda çirkin geliyor bana. Yani kasa malzemesi çok önemli değil benim için s6edge olmadıktan sonra. Arayüzü gerçekten hoşuma gitmiyor Xiaominin.Çok oyun oynamam hatta haftada 1 saat belki hafif oyunlar oynarım ama çok müzik dinlerim sosyal medyayı sık kontrol ederim. Batarya konusunda mi9t daha önde gerçekten aslında işlemciden dolayı fakat yinede soğuğum markaya.Cevap için teşekkürler.
Mesaj otomatik birleştirildi:

A70 iyi cihaz ama RN8 pro öneririm. Kamera-performans açısından daha iyi bir cihaz?

Arayüz hoşunuza gitmiyorsa Launcher ile çözebilirsiniz:)
Teşekkürler cevap için. Size göre A70 gibi bir cihazın fiyatı ne olursa alınabilir olabilir ?
 

astegon

Profesör
Katılım
31 Ocak 2011
Mesajlar
2,973
Reaksiyon puanı
1,360
Puanları
113
Hocam m30s felan almayın. Fiyatını asla haketmeyen bir cihaz.

A70'i geçen bir arkadaşım Samsung mağazasından 10 taksitle 3100 TL'ye aldı. Ayda 310 310 ödüyor.

S3'ten geçti. Adam "Ben ne yapmışım kendime" diye kızıyor.

Ben burada size çin telefonları önermiyorum isteğiniz üzere. Samsung dışında pek alternatifiniz yok. S6'dan geliyorsanız keyifle kullanırsınız.

Yoksa RN 8 Pro 128 GB önerirdim. Ben mi9t'ci değilim. O telefon fazla abartılıyor.
 

beleşadam

Profesör
Katılım
5 Ocak 2017
Mesajlar
2,054
Reaksiyon puanı
909
Puanları
113
maxresdefault.jpg

Mesaj otomatik birleştirildi:

S3'ten geçti. Adam "Ben ne yapmışım kendime" diye kızıyor.
bu olumlu mu olumsuz mu ?
 

Yeniuyeniz

Öğrenci
Katılım
24 Aralık 2018
Mesajlar
17
Reaksiyon puanı
7
Puanları
3
Yaş
24
maxresdefault.jpg

Mesaj otomatik birleştirildi:


bu olumlu mu olumsuz mu ?
Bende az önce bu videoyu izlemiştim çok gülmüştüm cihaza :) Sanırım a70 daha iyi demek istemiş arkadaşı.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Hocam m30s felan almayın. Fiyatını asla haketmeyen bir cihaz.

A70'i geçen bir arkadaşım Samsung mağazasından 10 taksitle 3100 TL'ye aldı. Ayda 310 310 ödüyor.

S3'ten geçti. Adam "Ben ne yapmışım kendime" diye kızıyor.

Ben burada size çin telefonları önermiyorum isteğiniz üzere. Samsung dışında pek alternatifiniz yok. S6'dan geliyorsanız keyifle kullanırsınız.

Yoksa RN 8 Pro 128 GB önerirdim. Ben mi9t'ci değilim. O telefon fazla abartılıyor.
Açıkçası deneyimlerime göre bir telefonu ortalama 3yıl kullanıyorum. A70'te 3yıl götürürse beni sorun olmaz. Muhtemelen a70 alırım 2500lira gibi bir fiyata yakalarsam. Teşekkürler görüşleriniz için.
 

Drogba39

Profesör
Katılım
19 Ağustos 2014
Mesajlar
1,187
Reaksiyon puanı
381
Puanları
83
Ben de aynı sorunu yaşıyorum. Bir yandan Mi9T veya RN8 Pro almak istiyorum ama bir yandan da Çinlilere güvenemeyip, Samsung'tan devam edeyim, A70 veya A50 alayım diyorum. Yakın zamanda teknoloji marketlerinde 4 telefonu da inceleyecegim ve Black Friday, n11'in 11.11 indirimlerinde filan iyi bir indirim yakalarsam alacağım. A70 boyut olarak biraz büyük gibi duruyor kağıt üzerinde, elime alip inceleme fırsatım olmadı ama o yüzden A50 secme ihtimalim de var.
 

HÜDHÜD

Rektör
Katılım
5 Mayıs 2017
Mesajlar
10,105
Reaksiyon puanı
6,574
Puanları
113
Türkiye'de satışı olsaydı git bundan al dicektim de hem satışı yok hem de tuzlu olurdu fiyatı...

1571774490078.png
 

Webhead

Dekan
Katılım
4 Şubat 2014
Mesajlar
6,901
Reaksiyon puanı
3,707
Puanları
113
Yaş
25
Ya o kadar korkarak yazdımki buraya anlatamam.Herkes mi9t önerecek elim boş dönecem diye. Yani cidden başta mi9t almaktı hedefim ama mi9t sahibi arkadaşımın o pişmanlığını görünce vazgeçtim. Başka model Xiaomi kullanan arkadaşlarda aynı şekilde bulaşma dediler.Yinede cevap için sağolun.
O arkadaşın şanssız diye sen aldığın zaman arkadaşının yaşadığı problemin aynısını yaşayacaksın diye bir şart yok teknoloji tamamen şans işi bence sen Xiaomi'ye karşı ön yargılısın burada hepimiz Mİ9T önersek bile alternatif olarak RN8 Pro öneririz ki biz dandik telefon asla önermeyiz ve RN8 Pro cidden fıstık gibi bir telefon ve fiyatı da gayet uygun o arkadaşların aldığına pişman diye sende pişman olacaksın diye bir şey yok onu at kafandan Samsung kesinlikle önermem orta segmenti berbat ve parasının hakkını da vermiyor Samsung alacak olan adama da S veya Note serisi öneririm çünkü bu 2 seri verdiğin paranın hakkını veriyor A ve M serisi vermiyor bile M serisi zaten direk giriş seviyesi onu asla önermem
Mesaj otomatik birleştirildi:

Xiaomi arayüzü bataryayı Samsung'a göre kesinlikle çok daha verimli kullanıyor. Arayüz tasarımı hoşunuza gitmeyebilir tabi ona bir şey diyemem. Ben hiç oyun oynamıyorum, wifi ve bt gibi bağlantılar genelde açık oluyor. 9T bataryası beni 2-2.5 gün çıkarıyor diyebilirim. A70 gibi plastik kasalı telefonlar yerine Mi 9T veya RN8 Pro öneririm. Yakın zamanda Mi CC9 Pro gelecek onu da bekleyebilirsiniz.
MI CC9 Pro 350 dolar 10 ile çarptım 3500 çıkıyor eğer giriş fiyatı 3500 tl olursa babayı alır hocam
 

Görkem Say

Guru
Emektar
Katılım
22 Nisan 2017
Mesajlar
24,500
Çözümler
7
Reaksiyon puanı
23,598
Puanları
113
O arkadaşın şanssız diye sen aldığın zaman arkadaşının yaşadığı problemin aynısını yaşayacaksın diye bir şart yok teknoloji tamamen şans işi bence sen Xiaomi'ye karşı ön yargılısın burada hepimiz Mİ9T önersek bile alternatif olarak RN8 Pro öneririz ki biz dandik telefon asla önermeyiz ve RN8 Pro cidden fıstık gibi bir telefon ve fiyatı da gayet uygun o arkadaşların aldığına pişman diye sende pişman olacaksın diye bir şey yok onu at kafandan Samsung kesinlikle önermem orta segmenti berbat ve parasının hakkını da vermiyor Samsung alacak olan adama da S veya Note serisi öneririm çünkü bu 2 seri verdiğin paranın hakkını veriyor A ve M serisi vermiyor bile M serisi zaten direk giriş seviyesi onu asla önermem
Mesaj otomatik birleştirildi:


MI CC9 Pro 350 dolar 10 ile çarptım 3500 çıkıyor eğer giriş fiyatı 3500 tl olursa babayı alır hocam
Niye? O fiyatta 27w hızlı şarj, 730G, 4000 mAh batarya, 108mp kamera, ekrandan parmak izi okuyucu sunan başka telefon yok. Mi 9T'nin 3500'ü gördüğü zamana göre bu telefona 3500 aşırı bir fiyat değil bence.
 

Webhead

Dekan
Katılım
4 Şubat 2014
Mesajlar
6,901
Reaksiyon puanı
3,707
Puanları
113
Yaş
25
Niye? O fiyatta 27w hızlı şarj, 730G, 4000 mAh batarya, 108mp kamera, ekrandan parmak izi okuyucu sunan başka telefon yok. Mi 9T'nin 3500'ü gördüğü zamana göre bu telefona 3500 aşırı bir fiyat değil bence.
Mİ9T şuanda 2600-2700 seviyelerinde ve olması gereken fiyatında
SD855 olsaydı 3500'ü normal karşılardım da ondan
 

Görkem Say

Guru
Emektar
Katılım
22 Nisan 2017
Mesajlar
24,500
Çözümler
7
Reaksiyon puanı
23,598
Puanları
113
Mİ9T şuanda 2600-2700 seviyelerinde ve olması gereken fiyatında
SD855 olsaydı 3500'ü normal karşılardım da ondan
Pop-up kamera yüzünden 855 olsa dahi o fiyata almayacak insanlar var birde bu şekilde düşün. CC9 Pro 2 ay içinde 3000 seviyesine düşer zaten. RN8 Pro ve 9T ikilisinin başarılı yönlerini karmışlar.
 

Webhead

Dekan
Katılım
4 Şubat 2014
Mesajlar
6,901
Reaksiyon puanı
3,707
Puanları
113
Yaş
25
Pop-up kamera yüzünden 855 olsa dahi o fiyata almayacak insanlar var birde bu şekilde düşün. CC9 Pro 2 ay içinde 3000 seviyesine düşer zaten. RN8 Pro ve 9T ikilisinin başarılı yönlerini karmışlar.
CC9 Pro global de ismi ne olacak Mİ9 Lite Pro mu ?:p:p:p:p:p:p:p
Şimdi bu model çıkarsa insanların kafasını daha çok karışacak forumda Mİ9 Lite RN8 Pro CC9 Pro (globalde adı her neyse) ve Mİ9T bu dört model arasında gidip gelecekler hocam
 

msenel05

Öğrenci
Katılım
22 Ekim 2019
Mesajlar
1
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
32
hocam samsung a50 a70 modellerinide xiaomi rn 7, mi 8, mi max 3 ve şuan mi 9 kullanıyorum samsung orta segment cihazları asla önermem arkadaşının yaşadığı sıkıntıları bende samsungda yaşadım sen milleti dinle rn 8 pro al devam et. samsung orta segment pişmanlıktır.
 

astegon

Profesör
Katılım
31 Ocak 2011
Mesajlar
2,973
Reaksiyon puanı
1,360
Puanları
113
Niye? O fiyatta 27w hızlı şarj, 730G, 4000 mAh batarya, 108mp kamera, ekrandan parmak izi okuyucu sunan başka telefon yok. Mi 9T'nin 3500'ü gördüğü zamana göre bu telefona 3500 aşırı bir fiyat değil bence.

Görkem hocam arkadaş bi Mi9T'yi alsın ablası sponsorluğunda. Biz de rahatlayacağız. 9T alana kadar her telefona laf ediyor olur olmadık şekilde.
Mesaj otomatik birleştirildi:

maxresdefault.jpg

Mesaj otomatik birleştirildi:


bu olumlu mu olumsuz mu ?



Tabii ki olumlu anlamda. Kızıyor kendine çünkü "Bu zamana kadar bu takozu neden kullanmışım" pişmanlığında.
 

Webhead

Dekan
Katılım
4 Şubat 2014
Mesajlar
6,901
Reaksiyon puanı
3,707
Puanları
113
Yaş
25
Görkem hocam arkadaş bi Mi9T'yi alsın ablası sponsorluğunda. Biz de rahatlayacağız. 9T alana kadar her telefona laf ediyor olur olmadık şekilde.
Mesaj otomatik birleştirildi:





Tabii ki olumlu anlamda. Kızıyor kendine çünkü "Bu zamana kadar bu takozu neden kullanmışım" pişmanlığında.
Yav benim her telefona laf attığım yok RN8 Pro'yu da beğendim ancak Mİ9T daha güzel geliyor gözüme zevk meselesi benim her telefona laf attığım yok nereden çıktı bu uydurma reis
 
Son düzenleyen moderatör:

Sardaukar

Profesör
Katılım
7 Haziran 2019
Mesajlar
2,129
Reaksiyon puanı
901
Puanları
113
Yaş
22
samsung m serisie göz at

donanım kamera umrunda değilse resmi 8a al
 

Görkem Say

Guru
Emektar
Katılım
22 Nisan 2017
Mesajlar
24,500
Çözümler
7
Reaksiyon puanı
23,598
Puanları
113
Yav benim her telefona laf attığım yok RN8 Pro'yu da beğendim ancak Mİ9T daha güzel geliyor gözüme zevk meselesi benim her telefona laf attığım yok nereden çıktı bu uydurma reis
Yeni telefonunu aldığın günü iple çekiyorum valla :D Senden çok biz seviniriz.
 

Webhead

Dekan
Katılım
4 Şubat 2014
Mesajlar
6,901
Reaksiyon puanı
3,707
Puanları
113
Yaş
25
Yeni telefonunu aldığın günü iple çekiyorum valla :D Senden çok biz seviniriz.
Eksik olmayın hocam
Bende Mİ9T'ye geçtiğim zaman aranıza katılacağım zamanı iple çekiyorum
Bu arada hocam Mİ9T için hangi ekran koruyucusunu önerirsiniz ya da siz ne kullanıyorsunuz ne kadara aldınız ?
Ablam için ise Mİ9 Lite düşünüyorum RN8 Pro ile Mİ9 Lite arasında gidip geliyordum Teknosa'da Mİ9 Lite'ı elime alınca ve parmak izini test edince ablam için telefonu nihayet buldum dedim
Mesaj otomatik birleştirildi:

Yeni telefonunu aldığın günü iple çekiyorum valla :D Senden çok biz seviniriz.
Astegon reisin foruma baklava sözü var aldığım zaman hatırlatırım hocam
 

Son mesajlar

Üst