Merhabalar,
Arkadaşlar genel fikriniz nedir bilmem ama senelerdir operatör telefonlarında görüp aşina olduğumuz ZTE Axon 7'yi duyurduğunda özellikleriyle beni çok tatmin etmişti. Satış fiyatı da bana makul görünmüştü (LG G5'e de yönelebiliriz lakin reddit'te G4'teki gibi bootloop sorunlarının G5 için de yazılmaya başlandığını düşününce uzaklaşıyorsunuz) ancak ne yazık ki ülkemize büyük hedeflerle gelen bu firma ürünün sadece Gold rengini satışa çıkardı. Gri ve Gümüş renkleri getirme zahmetinde bulunmayan firmanın ne yazık ki bir çağrı merkezi numarasına ulaşamadım... Sosyal medyadaki tüm kanallarıyla gri renkle ilgili genel merkezimizden bir açıklama yok diyor... Yahu parasını verip ürününüzü satın almak istiyorum arkadaş ! Bu ne umursamazlık ? Genel merkezlerini arıyorum, cevap veren hanım kızımız "Bu teknik bir soru ben numaranızı alayım öğrenirsem ararım sizi, aramazsam anlayın ki öğrenemedim" gibi lakait bir cevap veriyor. Bu iş böyle olmaz... En son merkezlerine Çin'e kadar konuyu yazdım, özür dileyip takip edeceğiz bilgi vereceğiz dediler... Bakalım, umarım düzgün bir yanıt alabilirim...
Bu konuda düşüncelerinizi yazıp ZTE'nin bu yanlış politikasını görmesi sağlayalım lütfen.
Arkadaşlar genel fikriniz nedir bilmem ama senelerdir operatör telefonlarında görüp aşina olduğumuz ZTE Axon 7'yi duyurduğunda özellikleriyle beni çok tatmin etmişti. Satış fiyatı da bana makul görünmüştü (LG G5'e de yönelebiliriz lakin reddit'te G4'teki gibi bootloop sorunlarının G5 için de yazılmaya başlandığını düşününce uzaklaşıyorsunuz) ancak ne yazık ki ülkemize büyük hedeflerle gelen bu firma ürünün sadece Gold rengini satışa çıkardı. Gri ve Gümüş renkleri getirme zahmetinde bulunmayan firmanın ne yazık ki bir çağrı merkezi numarasına ulaşamadım... Sosyal medyadaki tüm kanallarıyla gri renkle ilgili genel merkezimizden bir açıklama yok diyor... Yahu parasını verip ürününüzü satın almak istiyorum arkadaş ! Bu ne umursamazlık ? Genel merkezlerini arıyorum, cevap veren hanım kızımız "Bu teknik bir soru ben numaranızı alayım öğrenirsem ararım sizi, aramazsam anlayın ki öğrenemedim" gibi lakait bir cevap veriyor. Bu iş böyle olmaz... En son merkezlerine Çin'e kadar konuyu yazdım, özür dileyip takip edeceğiz bilgi vereceğiz dediler... Bakalım, umarım düzgün bir yanıt alabilirim...
Bu konuda düşüncelerinizi yazıp ZTE'nin bu yanlış politikasını görmesi sağlayalım lütfen.