ASUS - Yaşadığım En Kötü Garanti Deneyimi

ardaozbek

Öğrenci
Katılım
16 Ağustos 2017
Mesajlar
1
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
17.7.2017'de hepsiburada.com'da ASUS N551JW modeli laptop sipariş ettim. Win10Home yüklü gelen Laptop güncelleme alır almaz donuyor. Önce recovery yaptım. Olmadı. Sonra Win10Home indirip tekrar kurdum. Olmadı. Win10Pro kurdum. Olmadı. Görüntü kartı sürücülerini güvenli kipte kaldırıp tekrar kurdum. Olmadı. Windows güncellemelerinden sürücü güncellemelerini gizledim. Olmadı. Üstüne DPC_WATCHDOG_VIOLATION mavi ekranı da geldi.

Sonunda 3.gün ürünü geri gönderdim. Servisteki sivri zeka, sorunu detaylı yazıp kutunun içine koyduğum A4'ü okumadan, işletim sistemini baştan yükleyip göndermiş. Geri gelen ürün güncelleme alır almaz donuyor. Hiç bir düzelme yok.

Yahu bu nedir, gönderdiğim ürünü aynen geri gönderiyorsunuz dediğimde, "üründe yazılımsal sorun tespit edilmiştir ama bu iade sebebi değildir" gibi bir cevap verdiler. Yazılımsız bilgisayar oluyor mu arkadaşlar? Yoksa bunlar 3500TL'ye çay tepsisi mi satıyorlar?

Ürünün kaşe/imzasız gelen garanti belgesi kaşe/imzaya gidecekmiş de, ürünü tekrar servise gönderecekmişim de... Ölme eşeğim ölme!

Yazılımla(işletim sistemi) beraber satılan ürünün yazılımsal sorunu olması onu ayıplı yapmaz mı? Bu konuda yasal boşluk mu var da, bu ahlaksız firma bozuk ürünü geri almamazlık edebiliyor?
ASUSlaptop.png
displaydriver.png
fuckup.png
 
Son düzenleyen moderatör:

TeknoLee

Doçent
Katılım
22 Haziran 2017
Mesajlar
657
Reaksiyon puanı
135
Puanları
43
Teknoloji şans işi. Bende çevremde Asus'un garantisinden memnun olan onlarca kişi biliyorum. Bende 2 yıldır Asus bilgisayar kullanıyorum hiç sorun çıkarmadı. Yani bunun firmayla alakası yok sadece şanssızsın. Hem gittiğin servistekiler de kusurlu olabilir, başka servise gitsen belki daha iyi hizmet verirler.
 

mrtlln

Asistan
Katılım
30 Mart 2010
Mesajlar
427
Reaksiyon puanı
61
Puanları
28
yazılımsız freedos oluyor işletim sistemsiz.

neyse cihazda istanbul'da yaşıyorsan asususun merkez servisis çamlıca mı altunizade de mi neydi değişmedi ise bizzat götür.

Birde yaşadığın durumu güncellemeden sonra donuyor güncelleme alıp stabil çalıştığın bana gönderin deyin,

zaten 3 sefer bu şekilde gidip gelirse paranı iade ederler etmezse tüketici hakem heyeti+ 3-4 ay paran hesabında.
 
Üst