ASUS Servisi kullanıcı hatası demesi

GEGEBYTE

Asistan
Katılım
11 Temmuz 2019
Mesajlar
212
Reaksiyon puanı
20
Puanları
18
Yaş
49
öncelikle merhaba arkadaşlar 10 gün önce anakartımı gözüntü gitmesi, fanların durması, ısı sensörünün eksi dereceleri göstermesi gibi gibi bikaç sorundan dolayı garantiye gönderdim ve bana bu mesajı gönderdiler. garantisinin bitmesine 1 yıl var ve kullanıcı hatası dendi ama ben hiçbirşey yapmadım. 177tl para istiyolar beyler ne yapmam lazım
ne önerirsiniz?
WhatsApp Image 2020-06-17 at 13.58.29.jpeg
 

AlperShal

Profesör
Katılım
14 Ekim 2018
Mesajlar
2,723
Reaksiyon puanı
2,547
Puanları
358
Arayıp hatanın sebebini öğrenebilirseniz güzel olur. Ona göre "Bunun neresi kullanıcı hatası?" diyebilirsiniz.

Eğer onlar suçluysa tüketici hakları mahkemesi sizinle ilgilenir ancak siz suçluysanız parasını verip tamir ettirin bence.
 

GEGEBYTE

Asistan
Katılım
11 Temmuz 2019
Mesajlar
212
Reaksiyon puanı
20
Puanları
18
Yaş
49
Arayıp hatanın sebebini öğrenebilirseniz güzel olur. Ona göre "Bunun neresi kullanıcı hatası?" diyebilirsiniz.

Eğer onlar suçluysa tüketici hakları mahkemesi sizinle ilgilenir ancak siz suçluysanız parasını verip tamir ettirin bence.
verdikleri numarayı mı arayacağım?
 

AlperShal

Profesör
Katılım
14 Ekim 2018
Mesajlar
2,723
Reaksiyon puanı
2,547
Puanları
358
O numara büyük ihtimalle sadece SMS içindir Asus'un sitesinden bakın müşteri hizmetlerine.

Ben baktım: 0850 522 2787
 
Üst