Asus Marka Laptop İadesi?????????

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar Konu (Kayıtlı: 0, Misafir: 1)

kortoz

Doçent
İyi geceler arkadaşlar....Benim bir arkadaşımın asus marka bilgisayarı var...Alalı 1 yıl bile olmadı fakat bilgisayar 3 defadır servise gidip geliyor...Yine bir sorun çıkması üzerine pazartesi yollamayı düşünüyoruz...Bilgisayarına gözü gibi bakıyor fakat yinede arızalı....:cursing::cursing::cursing:Geçen defa servise gittiğinde tam 30 iş gününün dolduğu gün geldi....Öğrenci olduğumuz için vize ve final dönemine denk gelmişti...Kapı kapı bilgisayar dilenir olmuştuk...Tam geldi vizelere çalışabiliriz dediğimiz sırada yine sorun çıktı ve ne yaptıysak çare bulamadık...Aldığımız yere gittik garantisi dolmadığı için bize direk servise yollayacam diyor...Acil yardıma ihtiyacımız var....:flowers:Şimdi bize söylendiği kadarıyla aynı arızadan 3. defa giderse bilgisayar değişitirilir veya para iadesi yapılır...Fakat biz aynı sorunlarla karşılaşmadık..Bu defaki gidişinde değişim talebinde bulunsak şansımız nedir??Çünkü bayağı soğuduk bilgisayardan geleli 2 hafta olmadı tekrar gidecek:cursing::cursing::cursing::cursing:Bize neler yapabileceğimiz hakkında yardımcı olabilecek bi arkadaş varmıdır????Yada neler önerirsiniz..:eek:hmy::sleeping::confused1:
ALSUS markadan bu kadar soğuyacağımı hiç düşünmemiştim...:cursing::angry::sneaky2:
 
her elektronik cihaz da sorun yaşanabileceği gibi arkadaşında bu dertten muzdarip bu konularda genelde aldığın yer çok önemli onların çalıştıkları ithalatçı firmalara büyük rol düşüyor örneğin aynı markaya sahip laptopu (acer) teknosadan alan müşterimin arkadaşı ve benden alan müşterim aynı anda garantiye gönderdi ki biz 1 gün geciktik salı günü gönderdiğimiz ürün cuma günü arızalı parça sıfırıyla değiştirildi diye rapor tutarken ki bundan kullanıcı hatası vardı :) diğer eleman 45 gün sonra cihazını alabildi ve tamir edilmişti 1 hafta içinde aynı sorunu tekrar yaşamıştı :D dediğim gibi ithalatçı firma çok önemli satan firmanında nazının geçmesi lazım :) umarım böyle bir sorunu yaşamamak üzere cihazı yenilerler :)
 

martymcfly

Profesör
yazın aldım ben de asus laptopu. 2 defa aynı sorunla tamire gitti. ilkinde ellemeden geri verdiler o an düzelmiş gibi geldi teslim aldım eve geldim sorun devam etti.
sorun da ekranda pembeleşme ve kayma. şimdi 3. kez yapacak mı merak ediyorum.
kapağı açıp kapatırken hafif bozulmalar oluyor asustan hiç böyle bişey beklemezdim.

net olarak kanun nedir benim haberim yok bilgisi olan biri açıklarsa iyi olur.
 

kortoz

Doçent
yazın aldım ben de asus laptopu. 2 defa aynı sorunla tamire gitti. ilkinde ellemeden geri verdiler o an düzelmiş gibi geldi teslim aldım eve geldim sorun devam etti.
sorun da ekranda pembeleşme ve kayma. şimdi 3. kez yapacak mı merak ediyorum.
kapağı açıp kapatırken hafif bozulmalar oluyor asustan hiç böyle bişey beklemezdim.

net olarak kanun nedir benim haberim yok bilgisi olan biri açıklarsa iyi olur.
dediğn sorunu yaşamadık ama kanunu açıklayacak biri olursa gerçekten iyi olur....Ona göre haklarımıza bakarak neler yapabileceğimizi düşünürüz...Yokmu başka yardımcı olacak..:crying:
 
Ben en azından bilgi vermek açısından söleyim mesela cep telefonlarında aynı arızadan 3 kere yada 1 yıl içinde farklı arızalardan 5 kere servise giderse cihaz değişim hakkını elde ediyorsun.Yada cihaz servise gittikten sonra 30 iş gününde servisten gelmek zorunda eğer gelmezse ücret iadesi talebin olabiliyor.Tüketici mahkemesine başvurabilirsin.
 

kortoz

Doçent
Ben en azından bilgi vermek açısından söleyim mesela cep telefonlarında aynı arızadan 3 kere yada 1 yıl içinde farklı arızalardan 5 kere servise giderse cihaz değişim hakkını elde ediyorsun.Yada cihaz servise gittikten sonra 30 iş gününde servisten gelmek zorunda eğer gelmezse ücret iadesi talebin olabiliyor.Tüketici mahkemesine başvurabilirsin.
Tüketici mahkemesinden bi sonuç çıkarsa onada başvuracam yeter artık..Yok böyle birşey ya alıyorsun ama kullanamıyorsun ::cursing:
 

Son mesajlar

Üst