Asus K555L ekleme yapacağım.

Bu konuyu okuyanlar

hasantahsin15

Öğrenci
Merhabalar, cihazım acayip kasıyor şu anda windows 8.1 yüklü başlıca özellikleri 4 gb ram 940m ekran kartı i5 işlemci ben 8 gb ram ve 240gb ssd takviyesi yapıp içini temizleyip yeni termal macun sürmek istiyorum. Sizce bu kadarı yeter mi ? ilk aldığımda cs go yu 150 - 200 fps de açan bilgisayar şimdi chrome kasıyor diye opera kullanır hale geldi. 3 Sorum olacak naçizane;

1- SSD için bu yeterli olur mu ?

2- 8Gb Ram için hangisini almalıyım ?


3- Termal macun olarak öneriniz nedir ? Uygun fiyatlı işimi görecek bir termal macun aramaktayım.

4- HDD Caddy 9mm mi 12.7mm mi almalıyım bunu nasıl öğreneceğim ?

5- Harddiskin tuşuna basınca açılmıyor bozuk sanırım buraya hdd taksam çalışır mı ?

Teşekkürler
 

WindStone35

Profesör
Özel başlık
ERROR 404
Merhabalar, cihazım acayip kasıyor şu anda windows 8.1 yüklü başlıca özellikleri 4 gb ram 940m ekran kartı i5 işlemci ben 8 gb ram ve 240gb ssd takviyesi yapıp içini temizleyip yeni termal macun sürmek istiyorum. Sizce bu kadarı yeter mi ? ilk aldığımda cs go yu 150 - 200 fps de açan bilgisayar şimdi chrome kasıyor diye opera kullanır hale geldi. 3 Sorum olacak naçizane;

1- SSD için bu yeterli olur mu ?

2- 8Gb Ram için hangisini almalıyım ?


3- Termal macun olarak öneriniz nedir ? Uygun fiyatlı işimi görecek bir termal macun aramaktayım.

4- HDD Caddy 9mm mi 12.7mm mi almalıyım bunu nasıl öğreneceğim ?

5- Harddiskin tuşuna basınca açılmıyor bozuk sanırım buraya hdd taksam çalışır mı ?

Teşekkürler
Termal macun gereksiz olabilir ısı değerleri neler oyun içinde eğer çok yüksek değilse zaten tazedir. Hdd caddy konusunda bilgim yok. Şu an ki ramin değerleri neler mhz cl ona uygun bir şey almak daha iyi ayrıca 8 gb yerine 4 alırsanız daha sağlıklı.
 

hasantahsin15

Öğrenci
Termal macun gereksiz olabilir ısı değerleri neler oyun içinde eğer çok yüksek değilse zaten tazedir. Hdd caddy konusunda bilgim yok. Şu an ki ramin değerleri neler mhz cl ona uygun bir şey almak daha iyi ayrıca 8 gb yerine 4 alırsanız daha sağlıklı.
termal macun 6 senedir değişmedi hocam fanları falan temizlerken onuda değiştirmek istiyorum ısı değeri ne kadar bilmiyorum ama klavye baya sıcak oluyor. 1600mhz fakat cl yi bilmiyorum sanırım 1.35v uygun oluyor

Edit: oyun falan oynamıyorum dediğim gibi chrome da bile kasmaya başlıyor pc sadece nete giriliyor şu anda
 

WindStone35

Profesör
Özel başlık
ERROR 404
termal macun 6 senedir değişmedi hocam fanları falan temizlerken onuda değiştirmek istiyorum ısı değeri ne kadar bilmiyorum ama klavye baya sıcak oluyor. 1600mhz fakat cl yi bilmiyorum sanırım 1.35v uygun oluyor

Edit: oyun falan oynamıyorum dediğim gibi chrome da bile kasmaya başlıyor pc sadece nete giriliyor şu anda
ram az gelebilir chrome'a normal termal macun olarak bunu veya bunu öneririm. cl yi öğrenmek gerek cpu z indirip ram ile ilgili kısımları ss alıp atar mısın.
 

hasantahsin15

Öğrenci
ram az gelebilir chrome'a normal termal macun olarak bunu veya bunu öneririm. cl yi öğrenmek gerek cpu z indirip ram ile ilgili kısımları ss alıp atar mısın.

Yükledim hocam cpu z yi , bu arada işlemci değiştirmeyi düşünmüyorum işlemcim zaten iyi i5 işlemci var maksat pc kendine gelsin oyun ve ağır uygulamalar açabilsin buna gücü var. Bu arada yukarıda 2 ram modeli attım hangisi daha kalitelidir ?
 

Ekli dosyalar

  • resim_2021-02-22_235840.png
    resim_2021-02-22_235840.png
    19.9 KB · Görüntüleme: 14

WindStone35

Profesör
Özel başlık
ERROR 404
Yükledim hocam cpu z yi , bu arada işlemci değiştirmeyi düşünmüyorum işlemcim zaten iyi i5 işlemci var maksat pc kendine gelsin oyun ve ağır uygulamalar açabilsin buna gücü var. Bu arada yukarıda 2 ram modeli attım hangisi daha kalitelidir ?
8 gb almak sağlıklı olmaz farklı markalar bile alınmaması gerek ama bunu önerebilirim GSKILL 4GB Value DDR3L 1600Mhz CL11 1.35V Tek Modül Notebook Ram fiyatı, teknik özellikleri, modelleri, en ucuz fiyatlarla Vatan Bilgisayar'da

gskill iyi markadır diğer ram ile tam uyumlu cl 11 İllaki 8 gb istiyorum diyorsanda


zaten attın galiba bunu. Bunu alabilirsin.
 

hasantahsin15

Öğrenci
8 gb almak sağlıklı olmaz farklı markalar bile alınmaması gerek ama bunu önerebilirim GSKILL 4GB Value DDR3L 1600Mhz CL11 1.35V Tek Modül Notebook Ram fiyatı, teknik özellikleri, modelleri, en ucuz fiyatlarla Vatan Bilgisayar'da

gskill iyi markadır diğer ram ile tam uyumlu cl 11 İllaki 8 gb istiyorum diyorsanda


zaten attın galiba bunu. Bunu alabilirsin.

bu işimi görür mü hocam termal macun olarak o kadar para vermek istemiyorum. birde hdd caddy mmsini nereden öğreneceğim ?
 

WindStone35

Profesör
Özel başlık
ERROR 404

hasantahsin15

Öğrenci

Gönderdiğin ramler sahte yada 2.el çıkma 5-10 yıllık ramler.​

Buradaki ramleri almanı tavsiye ederim.​

hocam neden öyle söylediniz ürün faturalı garantili olarak geliyormuş siparişi geçtim ama ne yapmalıyım ?
 

greystone

Öğrenci
hocam neden öyle söylediniz ürün faturalı garantili olarak geliyormuş siparişi geçtim ama ne yapmalıyım ?

Bilendenal hem kingston'ın 1997'den beri hem de samsung ram-ssd'nin 2003'den bir dağıtıcısı konumunda. Yani her ikisininde resmi satıcısı.



290-433 nere bu kadar fark olmaz sahte yada çıkma.
 

SDN Son Haberler

Son mesajlar

Üst