Aşırı Ping Sorunu TTNET İlgisiz !

ugurk53

Öğrenci
Katılım
25 Mayıs 2013
Mesajlar
5
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Aylardır hattımda aşırı ping ve pingde sürekli dalgalanmalar mevcut (100 ü düşmüyor 100-150-200 arasında anlık sürekli dalgalanıyor) 2 tane modem değiştim sorum aynı modemi servise gönderdim (yeni modemi) sorun hatta dendi.Ve gerçekten hatta başka apartmanda oturan arkadaşımda hiçbir sorun yok.TTnet e mail attım telefon ile geri döndüler.Hızımda sorun yok dolayısı ile hat sağlam deniyor ping konusunda destek vermiyoruz dendi.Zaman zaman wifi bağlantısı kopuyor ama modemden ışıklar sönmüyor dolayısı ile kopma olduğunu ttnet göremiyor ama müşterisine inanıp kontrole bile gelmiyorlar.gün içinde sayısızca kopmalar yaşanıyor sanki bitarafımdan uyduruyorum gibi muamele görüyorum.Ping konusunda kendiniz halledeceksiniz deniyor servis sağlayıcısı ben miyim ttnet mi anlayamadım bu nasıl bir cevaptır.Benim hattımda sorun var ttnet buna ısrarla karşı çıkıyor.bu ping sorununu yaşayıpta çözebilen varsa lütfen bir yol göstersin ...
 
D

Deleted member 312196

SDN Okuru
Nasil ping sorunu ile ilgilenmiyoruz derler yahu? Mecbur ilgilenecekler bu onlarin görevi.
 

ugurk53

Öğrenci
Katılım
25 Mayıs 2013
Mesajlar
5
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Sordum bende siz ilgilenmiyorsaniz bu sorun nasil cozulecek diye.verdigi cevap artik bir bilgisayarci veya isten anlayan birine basvuracaksiniz diyor.ping servis saglayicinin isi degil mi ben anlamadim bunu.google da arastirdim bircok kisinin sorunu var ama cozumu yok.benim kafam almiyor artik
 

IThelp

Müdavim
Müdavim
Katılım
11 Nisan 2011
Mesajlar
4,314
Reaksiyon puanı
19
Puanları
0
BTK ve tüketici haklarına başvur bak bakalım nasıl geliyorlar tıpış tıpış

- - - Mesaj Güncellendi - - -

Bu sorun zaten onlardan kaynaklanan bir sorun Telekom hatlarından yaşanan bir sorundur sen bir bilgisayarcı getirsende diyelim telefon kabloların yanlış bağlamışsın parazit oluşmuşsa bunları hepsini haletsende birşey fark etmez cünkü doğrudan TTnet ilgili bir sorun bu bunuda yapmıyorlar.
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
Kardeş ilgili birime yönlendirseler adamlar çatır çatır çözüyorlar. Anladığım kadarıyla semt semt internet bağlantılarıyla ilgilenen birimleri var. Emin ol 5 dk'da da çözerler (TTNET desteğin çözemediği sorunumu saniyeler içerisinde çözdüler... Zaten TTNET Destek de ilgili birime ilettiklerini söyleyip dururlar...) fakat imkanı yok bölgenle ilgili birimle görüştürülmezsin. Ben ancak sinyal sorunu yüzünden birkaç aramam ve artık sinir küpü olmuş, kapattırma seviyesine gelmiş tavrım sonucu görüştürüldüm.
 

faiksafa

Öğrenci
Katılım
26 Temmuz 2013
Mesajlar
25
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Farklı PCden kontrol etmenize rağmen eğer aynı sorun mevcut ise diğer arkadaşlarında dediği gibi bu soruna TTnin bakması gerekiyor. Mhz'yi arayıp arıza kaydı bırakmanızı ve NMS birimi tarafından geri dönüş istemenizi öneririm. NMSciler müşteri temsilcisine göre biraz daha bilgili ve ilgili olabiliyor. En olmadı portu değiştirmelerini isteyebilirsiniz.
 

POLİS-1

Öğrenci
Katılım
8 Aralık 2012
Mesajlar
86
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Aynı sorun bende de var.Hatta bişey yok dediler.Modemin şu kadar gündür açık ısınmıştır ondandır dediler.benim iş yerimde modem 365 gün açık bişey olmuyor.üstelik 20 den fazla pc bağlı,benimlede ilgilenilmedi ve modem firması ile görüşmem istendi.gittim yeni modem aldım.problem aynı,taahhüt aralık ayında doluyor Ttnet nasıl olsa arayacak,o zaman bende baştan savacağım onları....
 
Üst