Arkadaşım evde büyü buldu

Bu konuyu okuyanlar

Happyhero

Öğrenci
Katılım
13 Eyl 2018
Mesajlar
5
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Yaş
20
Merhaba arkadaşlar bugün arkadaşım bana msj attı ve öz annesinin çantasında büyü bulmuş büyü bir beze yapılmış krtada Arapça sağ sol isim yazıyormuş isim babasının ve başka bir kadının ismi yazıyormuş ve özel eşyaları yapıştırılmış nedir bu ne yapması gerekli yardım edermisiniz?
 
Son düzenleyen moderatör:

HÜDHÜD

Rektör
Katılım
5 May 2017
Mesajlar
10,127
Reaksiyon puanı
6,594
Puanları
113
Konunuz pek inandırıcı gelmedi bana, yaşınız kaç, işletme filan mı okuyorsunuz yoksa? Daha büyü yazmayı bilmiyorsunuz bir de ciddi ciddi konu açacaksınız öyle mi :D
 

kmurat

Dekan
Katılım
8 Şub 2014
Mesajlar
7,346
Reaksiyon puanı
2,953
Puanları
113
Çöpe atsın, yaksın, yırtsın. Korkulacak bir durum yok.
 

umutbitti

Asistan
Katılım
16 Tem 2018
Mesajlar
232
Reaksiyon puanı
33
Puanları
28
Yaş
23
Büyü diye bir şey yok korkmayın o yüzden.
 

Happyhero

Öğrenci
Katılım
13 Eyl 2018
Mesajlar
5
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Yaş
20
Konunuz pek inandırıcı gelmedi bana, yaşınız kaç, işletme filan mı okuyorsunuz yoksa? Daha büyü yazmayı bilmiyorsunuz bir de ciddi ciddi konu açacaksınız öyle mi :D
Hayir dinleyin arkadasimin babasinin suan 2 esi var biri oz biri üvey gibi arkadasim annesinin çantasinda bez buluyor bezin ortasinda arapca bi yazi ve sag solunda isimler yaziyor
 

kmurat

Dekan
Katılım
8 Şub 2014
Mesajlar
7,346
Reaksiyon puanı
2,953
Puanları
113
Onların hayatı zaten kaymış.
 

Happyhero

Öğrenci
Katılım
13 Eyl 2018
Mesajlar
5
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Yaş
20
Büyümu degilmi tek istedigi bu

---- Mesajlar birleştirildi ----

Cocugun öz annesi babasiyla obur kadina yapmis öylr diyor öz annesi oyle bi konu gecmis yapalimmi diye sagda babasinin ismi solda uvey annesinin ismi yazilmis bi bez
 
Son düzenleme:

kmurat

Dekan
Katılım
8 Şub 2014
Mesajlar
7,346
Reaksiyon puanı
2,953
Puanları
113
Zombie ( türkçesi hortlak ) varlığına inanırsan, geceleri korkudan sokağa çıkamazsın. Fal'a inanırsan sana dayatılan bir karakterin kuruntusunu yaşarsın. Büyüye inanırsan etkisi altında kalırsın.
 

HÜDHÜD

Rektör
Katılım
5 May 2017
Mesajlar
10,127
Reaksiyon puanı
6,594
Puanları
113
Hala inanmıyorum ama yine yazayım... Eğer büyü niyetiyle yapılmış ise, yakacak ya da yırtacak (ortada kalmasın, millete, çoluğa çocuğa kötü örnek olmasın diye...) veya hiçbir şey yapmasa da olur, o kadar basit... Sonrada Allah'a sığınıp Nas ve Felak surelerini okumalı. Bunu güzel bir meşkale halinde sürdürmeli. Namazında niyazında olanlar için zaten büyünün hiç bir etkisi yoktur. Allah'a sığınan ve duasını eksik etmeyen birine istediği kadar büyü yapılsın hiç bir şey olmaz, o büyü yapılan şeyleri arayıp bulmaya, yakıp yırtmaya bile gerek yoktur aslında... Kuran okunsa, mealler dinlense, iyi bir kul olunmaya çalışılsa zaten ALLAH koruyacaktır.
 

Happyhero

Öğrenci
Katılım
13 Eyl 2018
Mesajlar
5
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Yaş
20
Hala inanmıyorum ama yine yazayım... Eğer büyü niyetiyle yapılmış ise, yakacak ya da yırtacak (ortada kalmasın, millete, çoluğa çocuğa kötü örnek olmasın diye...) veya hiçbir şey yapmasa da olur, o kadar basit... Sonrada Allah'a sığınıp Nas ve Felak surelerini okumalı. Bunu güzel bir meşkale halinde sürdürmeli. Namazında niyazında olanlar için zaten büyünün hiç bir etkisi yoktur. Allah'a sığınan ve duasını eksik etmeyen birine istediği kadar büyü yapılsın hiç bir şey olmaz, o büyü yapılan şeyleri arayıp bulmaya, yakıp yırtmaya bile gerek yoktur aslında... Kuran okunsa, mealler dinlense, iyi bir kul olunmaya çalışılsa zaten ALLAH koruyacaktır.
Cok saol
 
Üst